Naäper.quote:
Bah, verkeerd gegoktquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
sorry dan moet ik ook ff zeiken..het is na-apen
![]()
![]()
Smakeloze slechte fakes.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:07 schreef shmoopy het volgende:
Kleine tip tussendoor: het Natasia/gorilla/aap/bavianengedoe is redelijk smakeloos, dus wees wat creatiever svp.
quote:
is dat die chimpansee?quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 16:25 schreef Patch het volgende:
!!!!!EERSTE NAAKTFOTO'S VAN NENA !!!!!
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze is niet fake...quote:Op woensdag 6 december 2006 20:33 schreef Da hopman het volgende:
[afbeelding]
Brian gives it to Nena right in her face
Ja, wel wat kleine dingetjes gedaan maar ben nog erg zoekende.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:52 schreef Tissik het volgende:
Toch vast wel vaker al gefröbelt, Monkey!
Su-per !!!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Evil is weer thuis.
[afbeelding]
ben blij dat die vuile vieze Adams-family kloon is opgehoepeld naar Hororloo (of was het Ermelo)quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Niet echt een fake, maar een kerstkaart van Natasia voor alle FOK!kers.![]()
Klik hier om de kerstkaart te bekijken. (laden kan soms even duren)
Hij is top!quote:Op woensdag 20 december 2006 20:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Niet echt een fake, maar een kerstkaart van Natasia voor alle FOK!kers.![]()
Klik hier om de kerstkaart te bekijken. (laden kan soms even duren)
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:43 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Deze fake had ik gemaakt, maar vond hem niet goed genoeg. Heb hem in de Cos geplaatst ( nummer vergeten). Bart kreeg net een hele rare brief met mijn fake( brief was niet van mij
)
Nee, dat zou dan zijn: The Gilded Cage.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:34 schreef deGVR het volgende:
Een behoorlijke vertaling van De Gouden Kooi zou trouwens zijn The Guilded Cage.
Hey, ik ken dit plaatje. Waar heb ik dat toch eerder gezien?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:11 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Beetje gejat van stability![]()
Ik stuur 'm wel op een kaartje naar 'm, OK? Ik heb Brian toch nog het een en ander te melden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:21 schreef PeterV het volgende:
Dank u.
Zou wel leuk zijn als ie deze fake nu zou bekijken. Wat een gave streams vanavond trouwens..
Van mij mag je....Graag zelfs. Als men andere fakes (van mij) wil gebruiken als leuk kaartje: Leef je uit!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik stuur 'm wel op een kaartje naar 'm, OK? Ik heb Brian toch nog het een en ander te melden.
Misschien dat ik die van Natasia dan gebruik.. Gisteren gaf ze namelijk aan dat ze absoluut niet gephotoshopt op het internet wilde staanquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:19 schreef PeterV het volgende:
[..]
Van mij mag je....Graag zelfs. Als men andere fakes (van mij) wil gebruiken als leuk kaartje: Leef je uit!
Heeft ze pech, ik heb haar al een paar keer gesoept...quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:20 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Misschien dat ik die van Natasia dan gebruik.. Gisteren gaf ze namelijk aan dat ze absoluut niet gephotoshopt op het internet wilde staan
Prachtig!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:39 schreef PeterV het volgende:
Voor als iemand nog een kaartje wil sturen naar die o zo leuke bewoners![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:39 schreef PeterV het volgende:
Voor als iemand nog een kaartje wil sturen naar die o zo leuke bewoners![]()
[afbeelding]
Leuk! Het zijn allemaal hits!quote:
whoehahahahahaa!!! Briljant...quote:
Mik op die grote mond!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 07:14 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]
Toe nou, iemand in Nederland, sta alsjeblieft op en doe je ding !
alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft
U vraagt, wij draaien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:14 schreef shmoopy het volgende:
Kan iemand niet even Huub als Harry Potter en Nathanael als Voldemort soepen?
Dat beeld heb ik de hele tijd in m'n hoofd maar ik kan het zelf niet.
Heb desbetreffende persoon er al even op gewezen dat zoiets wel netjes is, en het is aangepast.. Wel moet ik toegeven dat jullie geweldig zijn in de fakes, vooral zo doorgaan..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:10 schreef Elounda het volgende:
En bedankt alle mensen van v-o-l die hier een fake scoren! (not)
Vermeld in het vervolg even netjes dat je je fake van Fok gehaald hebt.....
Bronvermelding heet dat!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:58 schreef Elounda het volgende:
Ilona wint een oscar voor beste bijrol in DGK ( en is daar heel verbaasd over)
[afbeelding]
Hij is weer toppie Manuel (ja als ik je avatar zie moet ik Fawlty Towers denkenquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[afbeelding]
Gaaf!!! hele mooie fakequote:
prachtigquote:
Ik wilde er meer tussen plaatsen, maar anders werd het gifje te groot.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:51 schreef Lieve het volgende:
Stephan, Stijn, Jurre, de cameramensen, al het overige personeel niet?
Tjee, ze doet het echt met alles en iedereen hoor. Je bent er nog zooooveel vergeten!
Mooi gemaakt zeg!quote:
ja dat geeft het kwaliteitsverschil aardig weer.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[afbeelding]
Screenshot gemaakt door scanman01
Haha idd.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:54 schreef Gert het volgende:
[..]
ja dat geeft het kwaliteitsverschil aardig weer.
quote:
Deze fake hebben ze zojuist aan Nena laten zien. Ze moesten er erg om lachen.quote:
huh?? wie heeft dat laten zien dan? kan ik dat nog ergens terug zien ofzo?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Deze fake hebben ze zojuist aan Nena laten zien. Ze moesten er erg om lachen.
Ilona liet het aan Nena zien. Zij maakte zich nogal druk om haar bolle hoofd toen.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:01 schreef Scrupules het volgende:
[..]
huh?? wie heeft dat laten zien dan? kan ik dat nog ergens terug zien ofzo?![]()
Hoe komen die gasten toch aan zo'n donker bruine pik ?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[afbeelding]
Screenshot gemaakt door scanman01
Vandaag werd er tijdens de tv uitzending door de voice over een opmerking gemaakt waar Huub werd vergeleken met Charly en de dames als zijn Angels.quote:
Ik moest ook meteen aan dit topic denken!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vandaag werd er tijdens de tv uitzending door de voice over een opmerking gemaakt waar Huub werd vergeleken met Charly en de dames als zijn Angels.![]()
Precies. Viel mij ook gelijk op en wist gelijk waar ze dat vandaan hadden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Vandaag werd er tijdens de tv uitzending door de voice over een opmerking gemaakt waar Huub werd vergeleken met Charly en de dames als zijn Angels.![]()
Volgens mij had Ilona de bijnaam verzonnen, en kwam pas daarna de fake.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
ik weet niet wie ermee gekomen is, ik hoorde huub rond die ontslaggebeurtenis dat deuntje van charlies angels fluiten en dacht hé! helaas heb ik het gemist dat ze die fake getoond hebben...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:34 schreef avonne het volgende:
[..]
Volgens mij had Ilona de bijnaam verzonnen, en kwam pas daarna de fake.
In iedergeval wordt het genoemd op tien.tv
15:25 - Charlie's Angels Part IV
Zodra Nena terugkomt uit het ziekenhuis voor controle laat Ilona leuke post zien: het is een plaatje van Huub, Sylvia, Nena en Ilona afgebeeld als Charlie en zijn Angels. “Ik heb wel een bolle kop op die foto”, vindt de sexy geklede Nena. Toch vinden ze de foto allemaal geslaagd en kunnen er hartelijk om lachen.
http://www.tien.tv/web/sh(...)007/typeofpage=51230
Hhaha zou me wel leuk lijken om haar reactie te zien, die valt ter plekke dood neer! Maar de redactie houdt dat soort foto's tegen.quote:Op maandag 5 februari 2007 08:07 schreef lady1 het volgende:
gewekdig die foto fantastisch die sturen we op naar mevrouw
Ik zie 'm nu pas, maar vind 'm prachtig!quote:
Geniaal.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:44 schreef IkWeetNiets het volgende:
[[url=http://i15.tinypic.com/2rpy53p.jpg]afbeelding][/url]
(werkt echt)
you are so right, darlingquote:Op maandag 5 februari 2007 22:50 schreef Lieve het volgende:
[afbeelding]
Hee Huub, jij bent toch the Come Back Kid?
![]()
See You!![]()
wow.......quote:
YES!!!quote:
quote:
Mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |