Naäper.quote:
Bah, verkeerd gegoktquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
sorry dan moet ik ook ff zeiken..het is na-apen
![]()
![]()
Smakeloze slechte fakes.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:07 schreef shmoopy het volgende:
Kleine tip tussendoor: het Natasia/gorilla/aap/bavianengedoe is redelijk smakeloos, dus wees wat creatiever svp.
quote:
is dat die chimpansee?quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 16:25 schreef Patch het volgende:
!!!!!EERSTE NAAKTFOTO'S VAN NENA !!!!!
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze is niet fake...quote:Op woensdag 6 december 2006 20:33 schreef Da hopman het volgende:
[afbeelding]
Brian gives it to Nena right in her face
Ja, wel wat kleine dingetjes gedaan maar ben nog erg zoekende.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:52 schreef Tissik het volgende:
Toch vast wel vaker al gefröbelt, Monkey!
Su-per !!!!!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Evil is weer thuis.
[afbeelding]
ben blij dat die vuile vieze Adams-family kloon is opgehoepeld naar Hororloo (of was het Ermelo)quote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 20:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Niet echt een fake, maar een kerstkaart van Natasia voor alle FOK!kers.![]()
Klik hier om de kerstkaart te bekijken. (laden kan soms even duren)
Hij is top!quote:Op woensdag 20 december 2006 20:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Niet echt een fake, maar een kerstkaart van Natasia voor alle FOK!kers.![]()
Klik hier om de kerstkaart te bekijken. (laden kan soms even duren)
quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:43 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Deze fake had ik gemaakt, maar vond hem niet goed genoeg. Heb hem in de Cos geplaatst ( nummer vergeten). Bart kreeg net een hele rare brief met mijn fake( brief was niet van mij
)
Nee, dat zou dan zijn: The Gilded Cage.quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:34 schreef deGVR het volgende:
Een behoorlijke vertaling van De Gouden Kooi zou trouwens zijn The Guilded Cage.
Hey, ik ken dit plaatje. Waar heb ik dat toch eerder gezien?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:11 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
Beetje gejat van stability![]()
Ik stuur 'm wel op een kaartje naar 'm, OK? Ik heb Brian toch nog het een en ander te melden.quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:21 schreef PeterV het volgende:
Dank u.
Zou wel leuk zijn als ie deze fake nu zou bekijken. Wat een gave streams vanavond trouwens..
Van mij mag je....Graag zelfs. Als men andere fakes (van mij) wil gebruiken als leuk kaartje: Leef je uit!quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik stuur 'm wel op een kaartje naar 'm, OK? Ik heb Brian toch nog het een en ander te melden.
Misschien dat ik die van Natasia dan gebruik.. Gisteren gaf ze namelijk aan dat ze absoluut niet gephotoshopt op het internet wilde staanquote:Op donderdag 11 januari 2007 16:19 schreef PeterV het volgende:
[..]
Van mij mag je....Graag zelfs. Als men andere fakes (van mij) wil gebruiken als leuk kaartje: Leef je uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |