quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:14 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti hoort "keine lust" en port een niet nader te noemen lurker
Kom lekker meetrainen zoquote:
omdat ik me daar ook verveelquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon iedere dag 12 uur werken?
hockey is niks voor mijquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kom lekker meetrainen zo
[afbeelding]
Laat maar weten wanneer, en of je een extra racket voor me hebtquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
hockey is niks voor mij
maar wij zouden nog een keer gaan squashen volgens mij![]()
tussen 8:00 en 9:00 doe ik al mijn werk intensief en dan derest van de dag beetje vragen beantwoorden, emailtjes beantwoorden, conferance calls etc.quote:
ik heb ook geen racketquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer, en of je een extra racket voor me hebt
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:32 schreef BoJo het volgende:
ik zit met een pistool voor me, wie gaat er mee een bank beroven?
Die kun je voor 1 euro ofzo huren vaakquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer, en of je een extra racket voor me hebt
FOK!kenquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
tussen 8:00 en 9:00 doe ik al mijn werk intensief en dan derest van de dag beetje vragen beantwoorden, emailtjes beantwoorden, conferance calls etc.![]()
fietsen pauperquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:23 schreef PeuRac het volgende:
Gvd, kan iemand ff me de auto langskomen hiero
Ik moet naar de supermarkt, maar mn auto staat op t werk omdat ik straks wordt opgehaald
Neuh, morgen vroeg zonder ontbijt eerst ff naar de AH en daarna eten. Ff snel inkopen doen voor suprises zondag avond en 's middags de schoorsteenveger uithangenquote:
die jan is echt niet goed bij z'n hoofd. Algemeen begrip in duindorp.quote:
die kan ook wel in de opquote:
Koop een T5quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Zoeen zat vanmorgen voor me bij het invoegen![]()
Hij zat vast achter een vrachtwagen, toen hij ruimte had tussengas naar zijn 2 en echt vol op het gas![]()
Ik wil ook![]()
Heeft die alquote:
Hoe bedoel je? De AGC en de Alfa 155 club samen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:04 schreef PNG het volgende:
Misschien idee keer als je bij zo'n Alfa club zit om keer samen meeting te doen, lijkt me leuk idee.
quote:
ik werd weer eens uit m'n nest gebelt door m'n werkquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:33 schreef Hugster het volgende:
Hoi enzo.
Ik ging slapen om 02:15, wekker gezet op 11:00 en nu word ik hier in een doodstille donkere kamer wakker om 10:10.
Wat is er met me aan de hand
Ja goddomme, ik dus ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 2 december 2006 10:33 schreef Hugster het volgende:
Hoi enzo.
Ik ging slapen om 02:15, wekker gezet op 11:00 en nu word ik hier in een doodstille donkere kamer wakker om 10:10.
Wat is er met me aan de hand
quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:59 schreef Hugster het volgende:
Vanavond btw K1 Word Grand Prix finale op de campingzender
K1 is vetquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vechtstporten
![]()
Ik ga vanvaond uit eten met m'n ouders en ze komen naar E'hven omdat ik niet vaak genoeg naar hen kom vinden ze![]()
Voor de lol elkaar de hersenen inslaan? Nee dankjequote:Op zaterdag 2 december 2006 11:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
K1 is vet
En dat vind mijn mams ook
nog nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:23 schreef hermandeperman het volgende:
Bo! Verveel je je al?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor de lol elkaar de hersenen inslaan? Nee dankje![]()
Heel nieuw burger king paleis ook in Z-Oquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog niet
zo met de 33 naar de kwik shit, m'n band loopt langzaam leeg en gisteren was hij plat. Daarna door naar de Praxis en de Ikea![]()
En je denkt ook echt van "Yes" als iemand niet meer recht uit z'n doppen kan kijken omdat hij 100 klappen op z'n oogbal heeft gehad?quote:
Heb je die vreetstraat bij de A2/A9 wel eens gezienquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Heel nieuw burger king paleis ook in Z-O
Wat moet jij gelukkig zijn
Mja, ik zou gewoon nu gaan als ik jou was, er is op zaterdag ochtend nooit wat op TVquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog niet
zo met de 33 naar de kwik shit, m'n band loopt langzaam leeg en gisteren was hij plat. Daarna door naar de Praxis en de Ikea![]()
Die bedoel ik ook, bij het Smart center.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je die vreetstraat bij de A2/A9 wel eens gezien![]()
Ik wil ook zo'n vlaggetje achterop m'n fietsquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Al-[afbeelding]-i niet dan komt ie wel met de auto
In de US heb je dat om de kilometer, zonder grappenquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[quote]Op zaterdag 2 december 2006 11:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook, bij het Smart center.
[/quote
idd, daar had hij t laatst al over![]()
Volgens mij zit daar zo'n beetje elke keten vertegenwoordigd in NL
huh? Je dagindeling laten bepalen door de TV?quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik zou gewoon nu gaan als ik jou was, er is op zaterdag ochtend nooit wat op TV
Welkom in de wereld die "op jezelf wonen" heet!quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
Daarna door naar de Praxis en de Ikea![]()
Hou jij je smoel daar even overquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
huh? Je dagindeling laten bepalen door de TV?
Nee, in dit geval door het weerquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hou jij je smoel daar even over
Jij laat je leven bepalen door grote naar diesel stinkende units
Ik vandaag door m'n oudersquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, in dit geval door het weer
"Jullie mogen niet om 19:00 komen hoor pa en ma, dan moet ik The Bold and The Beautiful kijken"!quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vandaag door m'n ouders
quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Jullie mogen niet om 19:00 komen hoor pa en ma, dan moet ik The Bold and The Beautiful kijken"!
quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Inderdaad, filmpjes met hermandeperman zijn nooit grappig
We overwegen wel om zo;n ding van 85 euro bij de primafoon te kopen, mar willen eerst meer weten over de beeldkwalitiet en zo.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:30 schreef hermandeperman het volgende:
Niets.
Wel jammer btw, was wel handig op de boot ook om even het journaal te kijken.
Je denkt dat die slechter is dan een analoog signaal wat vanuit IJsselstein komt?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We overwegen wel om zo;n ding van 85 euro bij de primafoon te kopen, mar willen eerst meer weten over de beeldkwalitiet en zo.
ons signaal komt uit Smilde, ik mot geen ijsselsteins signaalquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je denkt dat die slechter is dan een analoog signaal wat vanuit IJsselstein komt?
Whehehehehequote:Op zaterdag 2 december 2006 12:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ons signaal komt uit Smilde, ik mot geen ijsselsteins signaal
Nog geen druppel regen gezien vandaag.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
en t gata ook alleen maar harder regenenen straks is het al weer donker
Ja, maar ik ga 28 januari al in Eindhoven bussen op de foto zetten, dus daar ga ik nu niet naar toe.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nog geen druppel regen gezien vandaag.
DAF enzo?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga 28 januari al in Eindhoven bussen op de foto zetten, dus daar ga ik nu niet naar toe.
Het is idd kutweer in Leeuwarden vandaagquote:Op zaterdag 2 december 2006 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
door en door nat. maar wel bijgekletst met een oud collega
via de verzekering is er een bedrijf aangestelt die de boel gaat onderzoeken en repareren. Hoewel ze het niet verplicht zijn gaan ze wel bij alle woningen langs om de leidingen etc. te controleren in de meterkasten. Dus dat is wel goed.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:49 schreef BaraCuda het volgende:
Bo, wat gaat er nou gebeuren in dat appartementen complex van je?
Is er nog nieuws?
En de huizen die getroffen waren? waren die mensen net zoals jij nog bezig met het appartement of zaten ze er al in?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
via de verzekering is er een bedrijf aangestelt die de boel gaat onderzoeken en repareren. Hoewel ze het niet verplicht zijn gaan ze wel bij alle woningen langs om de leidingen etc. te controleren in de meterkasten. Dus dat is wel goed.
Hoop dat ze de boel snel komen schoonmaken de gang en het huis naast me want ik begin toch in de badkamer het een beetje te ruiken![]()
weet ik eigenlijk niet zeker, volgens mij waren ze nog bezig. Maar het heeft ook erboven gefikt naar de 8ste en daar woonden al mensen dacht ik. Ik heb echt geluk gehad hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En de huizen die getroffen waren? waren die mensen net zoals jij nog bezig met het appartement of zaten ze er al in?
Tering ehquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet zeker, volgens mij waren ze nog bezig. Maar het heeft ook erboven gefikt naar de 8ste en daar woonden al mensen dacht ik. Ik heb echt geluk gehad hoor.
jouw glas is zeker altijd half leeg ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tering eh![]()
Anyway, Ik hoor 11 december of ik ingeloot ben in nieuwbouw appartement in Tilburg![]()
Ik verwacht er maar niet teveel van want zal wel weer tegenvallen
Mja kan wel helemaal blij gaan zitten doen, maar de kans dat er heel veel mensen op inschrijven is groot dus tjaquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
jouw glas is zeker altijd half leeg ?![]()
geen kans dat het na een tijd weer goed gaat komen oid???quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, gister zijn er wat dingen op hun plek gevallen.Maar we wilden het sinterklaasfeest bij mn ouders niet verneuken. Zonet bij mn ouders geweest om het te vertellen.
Volgesn Sandra is die kans nihil. Ik wil wel graag, maar het moet van twee kanten komen, nietwaar?quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
geen kans dat het na een tijd weer goed gaat komen oid???
quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra en ik zijn uit elkaar.
answer: onbetrouwbaar.quote:"The Alfa 155 Q4: This car is everything a Toyota Corolla isn't."
Jeremy Clarkson
bummer dudequote:Op zaterdag 2 december 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:58 schreef Tjabbo het volgende:
Alfisti: oude grap dit zeker?
[..]
answer: onbetrouwbaar.
?
quote:
Rover Hofstee?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[pics] Range Rover Sport By Project Kahn
ik ga solliciteren bij de Fryske Land Rover, Jaguar en Carver dealer
Nee, De Reefhorst.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Rover Hofstee?
Er is toch al jaren geen 'officiele' jag dealer meer in Fryslan?
Je schrapt de passage over Niva's wel uit je CV hoop ikquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, De Reefhorst.
Land Rover Dealer
Jaguar servicedealer
Carver importeur
volgens eigen opgaveZe zoeken een jonge magazijnchef die van auto's houdt. net wat voor mij dus
Mn voorliefde voor de Niva word in de brief plotsklaps een voorliefde voor terreinwagens uiteraard. Sollicitatiebrievnschrijven is de waarheid interpreteren op zo'n manier dat de potentiele werkgever het ook leuk vind.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je schrapt de passage over Niva's wel uit je CV hoop ik
Ik wist trouwens niet eens dat we een land rover dealer in't noorden hadden... 't is hier ook niet echt nodig ofzo
Je brengt je sollicitatiecursusjes wel erg in de praktijkquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn voorliefde voor de Niva word in de brief plotsklaps een voorliefde voor terreinwagens uiteraard. Sollicitatiebrievnschrijven is de waarheid interpreteren op zo'n manier dat de potentiele werkgever het ook leuk vind.
Mn sollicitatiecursusuen bestonden uit "hier heb je een uur een compputer met internet, veel plezier"quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:12 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je brengt je sollicitatiecursusjes wel erg in de praktijk
Als je aangenomen wordt kun je je ook nog bezighouden met't beter fotograferen van hun occasions als ik het zo zie
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn sollicitatiecursusuen bestonden uit "hier heb je een uur een compputer met internet, veel plezier"
En ik heb de website nog niet bekeken
Mwag, met wat binnendoowegen is een typegoedkeuring ook niet meer nodig, dus wie weet komt er nog eens een vierdeurs Niva hier op de stoepquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef Paladijn het volgende:
EU-binnengrenzen geheel open in 2008 - die Niva importeren wordt iig geen probleem meer zo te zien
Mwag, dat was één uur in de week. En ik was meer bezig mn mededeelnemers te helpen dan voor mezelf bezig. Ik dwong zo nu en dan een extra uurtje af, waarin ik wel één op één advies kreeg. Aan mn CB en sollicitatiebrieven mankeerd weinig volgens de zelfbenoemde experts, maar met andere dingen had ik wat meer moeite. Kledingadvies bij sollicitatiegesprkken heb ik bijvoorbeeld veel aan gehad.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]ik ben blij dat de subsidies nuttig besteed worden hier in het noorden...
Je hebt er iig wat opgestokenquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mwag, dat was één uur in de week. En ik was meer bezig mn mededeelnemers te helpen dan voor mezelf bezig. Ik dwong zo nu en dan een extra uurtje af, waarin ik wel één op één advies kreeg. Aan mn CB en sollicitatiebrieven mankeerd weinig volgens de zelfbenoemde experts, maar met andere dingen had ik wat meer moeite. Kledingadvies bij sollicitatiegesprkken heb ik bijvoorbeeld veel aan gehad.
تزلج في الدائريquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt er iig wat opgestoken
en wtf... http://youtube.com/watch?v=UYeWwlXqiqI
neeh, seizoen is voor mij al afgelopen. Het is tijd om de 155 weer voor het volgende seizoen voor te bereidenquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:12 schreef Paladijn het volgende:
Bo, ga jij trouwens nog naar CPZ de 16e?
circuit park zandvoort, volgens mij vrij rijdenquote:Op zondag 3 december 2006 01:16 schreef Alexxxxx het volgende:
wat is CPZ?
Oh wacht, Zandvoort zeker?
Wat is er daar dan?
We hebben het er een paar dagen ervoor nog wel over, als het weer ok (geen regenquote:Op zondag 3 december 2006 01:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Auto's kijken is OK zat voor mij, dat weet je.
anusbatsen, dat si voor mietjesquote:Op zondag 3 december 2006 02:18 schreef Fugie het volgende:
mietjes
Maar hoe dronken is een tor?quote:Op zondag 3 december 2006 02:23 schreef hermandeperman het volgende:
Drokenals een tor:')
doe je ze wel de groeten?quote:Op zondag 3 december 2006 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
Een dorp verderop zitten die Rimboe-gasten.
ga eens foto's maken danquote:Op zondag 3 december 2006 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
Een dorp verderop zitten die Rimboe-gasten.
Ik denk niet dat ze veel in het dorp hiero zitten maar voornamelijk richting Amsterdam enzo zijn.quote:
ga voor de deur leggen danquote:Op zondag 3 december 2006 12:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze veel in het dorp hiero zitten maar voornamelijk richting Amsterdam enzo zijn.
Dus, ga jij maar eens foto's maken dan!
Het is een klein beetje nat buiten jhaquote:Op zondag 3 december 2006 12:54 schreef ijsmeis het volgende:
Nee, heb je gezien wat voor een kutweer het buiten is.
Als ik buiten kom, waai ik weg.
Jij roflpwnde die FOK!shizzle zo om 13h37 jeweetsquote:
Dan kun je eindelijk weer aan de pr0n beginnen.quote:Op zondag 3 december 2006 13:40 schreef Hugster het volgende:
Ik ben dus door de Soprano dvd's heen [afbeelding]
Nope.quote:Op zondag 3 december 2006 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij hebt weer een nachtje liggen hallicuneren?
Doe je goedquote:Op zondag 3 december 2006 13:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nope.![]()
Ik ben gewoon niet brak.
Ik ben net op zoek gegaan naar brood op zondag. Ik vond een Turks bakkertje hier in de buurt, haal een paar tassen vol broodjes en crap, moet afrekenen --> ¤1,30
Ik keek haar echt aan van:![]()
Ik heb em ook nog naast me staanquote:Op zondag 3 december 2006 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
Taksi helpt je de brakke zondag door
AH to goquote:Op zondag 3 december 2006 13:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb em ook nog naast me staan
Maar hij is biijjjjjna op, en is het laatste drinken. Dus ook maar ff op zoek naar andere boodschappen, op zondag
Kijken welk belhuis/slagerij/groenteboer/import-export/zonnestudio in één me daar weer mee verder kan helpen.
Zijn er avondwinkels die het anders aanpakken dan?quote:Op zondag 3 december 2006 13:56 schreef Hugster het volgende:
Het assortiment van een plaatselijke avondwinkel bestaat uit Aldi artikelen die 5-6x over de kop gaan.
Interessante inkooptactiek
AH to go zit op het station, ik zit bij watertoren, a-damsestraatwegquote:Op zondag 3 december 2006 13:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
AH to go [afbeelding]
Ik heb pas in een kapper/belhuis/internetcafe/supermarkt/sigarenhandel peukjes gekocht![]()
Welke, waar?quote:Op zondag 3 december 2006 13:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nope.![]()
Ik ben gewoon niet brak.
Ik ben net op zoek gegaan naar brood op zondag. Ik vond een Turks bakkertje hier in de buurt, haal een paar tassen vol broodjes en crap, moet afrekenen --> ¤1,30
Ik keek haar echt aan van:![]()
De mijne heeft me al eens in de steek gelaten, ik vroeg hem eens tot hoe laat hij open was, elke nacht minimaal tot 04:00 zei ie.quote:Op zondag 3 december 2006 13:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zijn er avondwinkels die het anders aanpakken dan?
In R'dam zat welgeteld 1 goede, maar die verkocht o.a. pindakaas van Calvé voor 7 euro![]()
![]()
Jah und? Dan heb je wel de producten die je wil hebben, voor een redelijke prijs.quote:Op zondag 3 december 2006 13:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
AH to go zit op het station, ik zit bij watertoren, a-damsestraatweg
quote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
De mijne heeft me al eens in de steek gelaten, ik vroeg hem eens tot hoe laat hij open was, elke nacht minimaal tot 04:00 zei ie.
Maar toen ik vorig weekend om 03:00 zwaar spacend voor de deur stond voor kauwgom was ie dus mooi dicht, motherfucker
Maar die gaat wel om 24u dichtquote:Op zondag 3 december 2006 14:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jah und? Dan heb je wel de producten die je wil hebben, voor een redelijke prijs.
Nog net niet maar beheurlijk trekkende kakenquote:Op zondag 3 december 2006 14:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Je stond je eigen tanden te vermalen?
24u bestaat nietquote:
Door op theezakjes te gaan kauwen?quote:Op zondag 3 december 2006 14:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nog net niet maar beheurlijk trekkende kakenIk heb mezelf kunnen helpen bij een duister theehuis.
![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 14:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Door op theezakjes te gaan kauwen?
Laten we nu niet stoer gaan doen over hoe fit jij bent Markiequote:Op zondag 3 december 2006 14:05 schreef ook_gek het volgende:
ik heb helemaal nergens last van. Gewoon veel zuipen ga je er van zelf aan wennen
Lekker volk is datquote:Op zondag 3 december 2006 14:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
Sportlife kopen
Thunderdome was ook vannacht in de Jaarbeurs. Ik fietste gisteren langs de de oude gracht ook al ineens in een groep van 40 kaalkopjes met hakenkruizen op de hoofden en vroeg me al af waar ze voor kwamen
quote:Op zondag 3 december 2006 14:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Laten we nu niet stoer gaan doen over hoe fit jij bent Markie![]()
Nice, ga ik ook maar eens kijkenquote:Op zondag 3 december 2006 14:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
Bij dat winkelcentrumpje aan de Pionstraat bij die nieuwe huisjes.
quote:Op zondag 3 december 2006 13:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
AH to go zit op het station, ik zit bij watertoren, a-damsestraatweg
NO WAIquote:Op zondag 3 december 2006 14:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
pak de bus/fiets... 't is 30 minuten lopen, dus ver is't niet echt.
30 min heen en 30min terug lopen is ver als je ff brood wil halenquote:Op zondag 3 december 2006 14:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]pak de bus/fiets... 't is 30 minuten lopen, dus ver is't niet echt.
Voor iemand uit Friesland is het waarschijnlijk een droomquote:Op zondag 3 december 2006 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
30 min heen en 30min terug lopen is ver als je ff brood wil halen
Soms vraag ik me echt af wat er in dat hoofd van jou rondgaat...quote:Op zondag 3 december 2006 14:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NO WAI![]()
Hij woont daar, denk je echt dat 'ie dat niet weet?
Gewoon een beetje cruisen, komt goedquote:Op zondag 3 december 2006 14:16 schreef Hugster het volgende:
Het is 5 minuten fietsen, die aan de oude gracht én die op CS. Maar dat is al te ver. Ik heb weinig zin
Ik ga nu ff kijken wat ik kan vinden op max 2-3 minuten [afbeelding]
quote:Op zondag 3 december 2006 14:16 schreef Hugster het volgende:
Het is 5 minuten fietsen, die aan de oude gracht én die op CS. Maar dat is al te ver. Ik heb weinig zin
Ik ga nu ff kijken wat ik kan vinden op max 2-3 minuten [afbeelding]
Ehhh... ik vraag me momenteel af wat er in jouw kop omgaatquote:Op zondag 3 december 2006 14:16 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af wat er in dat hoofd van jou rondgaat...
quote:Op zondag 3 december 2006 14:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ehhh... ik vraag me momenteel af wat er in jouw kop omgaatWat is dat nou voor opmerking? Denk je echt dat 'ie dat niet weet?
Achja, ik kan het wel proberen te verbergen maar het zit er nu eenmaal in hè. Eens een schatje, altijd een schatje.quote:Op zondag 3 december 2006 14:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
je bent ook zo'n schatje heAltijd opbeurende woordjes
![]()
Nah, 1 is genoeg.quote:Op zondag 3 december 2006 14:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je verwacht ook nog dat mensen hier serieus op ingaan?
Een van je vriendjes wil vast wel captain obvious spelenquote:
Ik heb wel een aantal keer bij de AH-To-Go booschappen gehaald, maar ik kan met de autoquote:Op zondag 3 december 2006 14:22 schreef Hugster het volgende:
Dat brood moet wel met carbon doorweven zijn eer ik er 30 (!) minuten voor ga lopen![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 14:22 schreef Hugster het volgende:
Dat brood moet wel met carbon doorweven zijn eer ik er 30 (!) minuten voor ga lopen![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 14:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Achja, ik kan het wel proberen te verbergen maar het zit er nu eenmaal in hè. Eens een schatje, altijd een schatje.
Vandaar ook de bus/fiets opmerking, dat lopen doe je alleen als er geen bus rijdt of geen goede aansluiting op de trein isquote:Op zondag 3 december 2006 14:22 schreef Hugster het volgende:
quote:Op zondag 3 december 2006 14:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=38O8EDiZ8mw
Het paste helaas net nietquote:Op zondag 3 december 2006 14:47 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
Dan is fristi met z'n 2 liter miniføhn blokje ineens nergens meer
Wij bakken ons eigen brood. Lopen is voor paupers.quote:Op zondag 3 december 2006 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor iemand uit Friesland is het waarschijnlijk een droom
Lekkerquote:Op zondag 3 december 2006 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij bakken ons eigen brood. Lopen is voor paupers.
Doe je er wat moeite voor? Of flikker je zo'n pakje paupermeel in zo'n ¤12,95 Tomado boodbakkertje?quote:Op zondag 3 december 2006 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wij bakken ons eigen brood. Lopen is voor paupers.
Ik pak brood uit de vriezer. En als het brood op is zeg ik tegen Sandra dat het brood op is. Verder doe ik er weinig aanquote:Op zondag 3 december 2006 15:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Doe je er wat moeite voor? Of flikker je zo'n pakje paupermeel in zo'n ¤12,95 Tomado boodbakkertje?
Waarna je s'ochtends staat te hoeren om die schoepjes uit dat brood te frunniken en het snijden daarna altijd tegenvalt?
Ja? Het is maar wat je gelukkig maakt.
Heerlijke omschrijvingquote:Op zondag 3 december 2006 15:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Doe je er wat moeite voor? Of flikker je zo'n pakje paupermeel in zo'n ¤12,95 Tomado boodbakkertje?
Waarna je s'ochtends staat te hoeren om die schoepjes uit dat brood te frunniken en het snijden daarna altijd tegenvalt?
Ja? Het is maar wat je gelukkig maakt.
Klinkt alsof je nog met redelijk opgeheven hoofd tegen de zaken aan kijkt? Of schijn bedriegt?quote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Het huis staat op Sandra's naam, ik zal op zoek naar een huis zodra ik van mn 0-uren contract af ben.
Ho, wacht, ik heb duidelijk wat gemist?! Is het wat ik denk dat het is?!quote:Op zondag 3 december 2006 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Het huis staat op Sandra's naam, ik zal op zoek naar een huis zodra ik van mn 0-uren contract af ben.
Teruglezen is ok.quote:Op zondag 3 december 2006 16:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ho, wacht, ik heb duidelijk wat gemist?! Is het wat ik denk dat het is?!
We zijn nog steeds goed bevriend gelukkigquote:Op zondag 3 december 2006 15:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Klinkt alsof je nog met redelijk opgeheven hoofd tegen de zaken aan kijkt? Of schijn bedriegt?
Ohw men, wat een helquote:Op zondag 3 december 2006 16:09 schreef Xtreem het volgende:
Overigens: heb al 3x sint gevierd... nog 1x te gaan... Moet nog gedicht schrijven ensuprise
maken
Da's wel fijn jaquote:Op zondag 3 december 2006 16:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
We zijn nog steeds goed bevriend gelukkig
Nee, nog niet genoemdquote:Op zondag 3 december 2006 16:12 schreef Alexxxxx het volgende:
En in elk gedicht dat je voorleest word je kin weer opgerakeld.
Dingen.quote:Op zondag 3 december 2006 16:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's wel fijn jaDe liefde was weg ofzo..? Het ging gewoon niet meer...?
[PTA SC] DP1198; De Ferrari onder de adresseersystemenquote:Op zondag 3 december 2006 16:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, nog niet genoemd
hoever teruglezen?
Herm: Mensen op de hak nemen in gedichten is leukAlleen die hoerige suprise
Jeah, ik vier het maar 1 keer, en dat met vrienden, zonder surprises, met bier en ellenlange gedichten...quote:Op zondag 3 december 2006 16:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, nog niet genoemd
hoever teruglezen?
Herm: Mensen op de hak nemen in gedichten is leukAlleen die hoerige suprise
Suprises doen we gelukkig niet aan, alleen gedichtenquote:Op zondag 3 december 2006 16:09 schreef Xtreem het volgende:
Overigens: heb al 3x sint gevierd... nog 1x te gaan... Moet nog gedicht schrijven ensuprise
maken
Je had ze er al stuk voor stuk uit gehaald en bent er voorzichtig aan beginnen te likken?quote:Op zondag 3 december 2006 16:20 schreef Hugster het volgende:
Godverdomme wat lijken die funnies in mijn hagelslag toch op xtc pillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |