quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:14 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti hoort "keine lust" en port een niet nader te noemen lurker
Kom lekker meetrainen zoquote:
omdat ik me daar ook verveelquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon iedere dag 12 uur werken?
hockey is niks voor mijquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kom lekker meetrainen zo
[afbeelding]
Laat maar weten wanneer, en of je een extra racket voor me hebtquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
hockey is niks voor mij
maar wij zouden nog een keer gaan squashen volgens mij![]()
tussen 8:00 en 9:00 doe ik al mijn werk intensief en dan derest van de dag beetje vragen beantwoorden, emailtjes beantwoorden, conferance calls etc.quote:
ik heb ook geen racketquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer, en of je een extra racket voor me hebt
quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:32 schreef BoJo het volgende:
ik zit met een pistool voor me, wie gaat er mee een bank beroven?
Die kun je voor 1 euro ofzo huren vaakquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer, en of je een extra racket voor me hebt
FOK!kenquote:Op vrijdag 1 december 2006 18:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
tussen 8:00 en 9:00 doe ik al mijn werk intensief en dan derest van de dag beetje vragen beantwoorden, emailtjes beantwoorden, conferance calls etc.![]()
fietsen pauperquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:23 schreef PeuRac het volgende:
Gvd, kan iemand ff me de auto langskomen hiero
Ik moet naar de supermarkt, maar mn auto staat op t werk omdat ik straks wordt opgehaald
Neuh, morgen vroeg zonder ontbijt eerst ff naar de AH en daarna eten. Ff snel inkopen doen voor suprises zondag avond en 's middags de schoorsteenveger uithangenquote:
die jan is echt niet goed bij z'n hoofd. Algemeen begrip in duindorp.quote:
die kan ook wel in de opquote:
Koop een T5quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:18 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Zoeen zat vanmorgen voor me bij het invoegen![]()
Hij zat vast achter een vrachtwagen, toen hij ruimte had tussengas naar zijn 2 en echt vol op het gas![]()
Ik wil ook![]()
Heeft die alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |