abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44062479
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:44 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Wie zegt dat de dader in het lokaal was? Misschien liep ie wel rond over de gang en heeft het kind naar het lokaal gevolgd of het daar neergelegd na z'n daad.
Verplaatsen zou een bloedspoor achterlaten, en het zou eventueel de argwaan van iemand op kunnen wekken die uit een lokaal naar buiten kijkt. Een enkeling die je ziet lopen registreer je misschien niet, maar een man die een kind met zich meesleurt wel.
quote:
Wat ik vreemder vind is dat er waarschijnlijk meerdere lokalen op de betreffende verdieping zijn en er blijkbaar niemand van de andere klassen iets heeft opgemerkt. Het werd pas ontdekt toen de juf naar het lokaal kwam. Het kind is dus waarschijnlijk compleet verrast en de dader moet haast wel direct toegeslagen hebben.
Niets opgemerkt... dus het slachtoffer kreeg waarschijnlijk niet de kans om het op een gillen te zetten. Een snelle daad is de meest voor de hand liggende. Niemand die iets ziet, dus het lijkt me logischer als de dader zich in het lokaal schuilhield en daar zijn slachtoffer opeiste dan dat hij het slachtoffer in de hal opeiste.

Als de dader voor bruut geweld was gegaan en een moord om de moord, dan zou het me niet logisch zijn om te wachten in een lokaal, en als het ging om meer dan een enkel slachtoffer dan had hij net zo makkelijk een ander lokaal vol met leerlingen kunnen binnenstappen.

Het volgen van het kind naar het lokaal is ook een goede mogelijkheid, maar dan nog moet de dader snel hebben toegeslagen, en hangt zijn plan af van het toeval. Want er moet ook maar net een enkele leerling over een hal lopen, het is een school, het stikt er van de kinderen. Als je een willekeurig slachtoffer kiest, waarom ga je dan op een gewone lesdag naar een basisschool om een slachtoffer te kiezen.

Ik zie er de logica niet van in. Het is niet praktisch.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:55:05 #72
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_44062507
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:31 schreef JufJoop het volgende:

[..]

Ze kunnen 4 uur na het drama natuurlijk nog niet alles op tafel gooien in de media...
Precies, de media gaat toch alleen weer zeuren over de nationaliteit of vragen aan kleine kinderen stellen.

Eigenlijk zou je verdomme aangifte van kindermishandeling moeten doen tegen die journalist die een 6 jarigkind ging ondervragen.
silence can say more than thousand words
pi_44062542
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ooit gehoord van die vent die in de huid van zijn moeder rondliep met carnaval?
Ziek is ziek, daar hoort geen bepaald melatoninegehalte bij.
Daarentegen wel waar je de grens ziek en niet ziek trekt. Wat wij niet ziek vinden is bij hen al gauw normaal..

en het verhaal wat jij aanhaald ken ik, en dat is inderdaad een vreemde uitzondering op de regel. Uiteindelijk kwam het er op neer dat hij zijn moeder heel erg miste en dat is eigenlijk gewoon zielig voor zo'n persoon. Maar doelgericht je dochter vermoorden omdat de eer geschonden is, is imo een heel ander verhaal. Maar goed, weer ontopic..
  Moderator vrijdag 1 december 2006 @ 18:57:02 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_44062568
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:53 schreef kratovsk het volgende:

[..]

Ja, maar kom op, zo slim is zo'n gast misschien niet dat ie zich dat al van tevoren realiseert .

Maar eigenlijk heb ik ook geen idee wat de reden zou kunnen zijn, het is in ieder geval schokkend.
idd, ik zou er zowieso geen 'logische' reden achter zoeken ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:57:52 #75
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_44062590
Was het kind misschien niet op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats?

Dat de dader eigenlijk naar iets anders opzoek was?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_44062596
RTL 4 heeft net mijn oma gebeld. Aasgieren
Houd van een lijntje.
  vrijdag 1 december 2006 @ 18:58:45 #77
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_44062610
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 18:49 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Zou jij, zoals ze op die videobanden doen, iemands nek met een kapmes door kunnen snijden al schreeuwend 'allah is groot, allah is groot'? Heb het nog geen Nederlander zien doen, allochtonen daarentegen. Geen voorbarige conclusie dus dunkt mij. Bovendien zijn polen/joegoslaven er ook wel toe in staat. ze zijn daar gewoon veel harder en als moslim mag je dit natuurlijk gewoon met een ongelovige hond..
Een moslim... of een geradicaliseerde extreem fundamistische moslim (makes a hugh difference). Wat een BS kalk je weer neer om generaliserend je gelijk te halen. Vooralsnog wijst nog niks in die richting... en verder blaas je wel hoog van de toren.

Klinkt raar, maar qua spiegeling was BSB wel grappig.
  • Invoering van de euro... schuld van de moslims.
  • Uitschakeling van Feyenoord ... idem.
  • Eten aangebrand... idem.

Get real, zonder feiten noch theologische kennis blijft er van je betoog weinig over. De dader heeft overigens nog niet gesproken, laat staan dat we het motief weten.
  •   vrijdag 1 december 2006 @ 18:59:08 #78
    117860 B.A.Trix
    Met dank aan MaGNeT
    pi_44062619
    Wat ben je dan ongelooflijk ziek in je hoofd dat je een kind van 8 jaar vermoord..
    Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
    pi_44062637
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 17:53 schreef EchtGaaf het volgende:
    Zijn er mensen, ouders van kindereren van die school hier op Fok! ?

Die misschien wat meer weten...
    Mijn nichtje zit in de klas van het vermoorde jongetje...

De kinderen hebben absoluut niets gezien van het voorval. De klas was in de aula werkjes aan het maken en aangezien Jesse al klaar was met zijn werkjes, mocht hij een puzzel gaan halen in de klas. Daar is hij de man tegengekomen....Toen ze de jongen hebben gevonden hebben ze meteen de deur dichtgedaan van het klaslokaal en 112 gebeld. De kinderen hebben op school gehoord dat hun klasgenootje dood was...

Om half 8 moeten de ouders naar een bijeenkomst in het gemeentehuis hier. Ook om te praten over hoe ze hier mee moeten omgaan naar hun kinderen toe...

Er gaan hier geruchten in het dorp over de identiteit van de dader. Maar nogmaals, dat zijn geruchten en in een klein dorp kun je bij de dokter ziek zijn en 2 straten verderop al begraven zijn ;-)
    And so the lion fell in love with the lamb
    pi_44062639
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 18:57 schreef Martijn_77 het volgende:

Ja, die liep in een school met een bivakmuts op en dacht; "Wtf doe ik hier dan?". Toen heeft hij maar gewoon even een willekeurig kind vermoord en is zich in het bos schuil gaan houden. Denk dat dit het is inderdaad..
    pi_44062670
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 18:59 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Ja, die liep in een school met een bivakmuts op en dacht; "Wtf doe ik hier dan?". Toen heeft hij maar gewoon even een willekeurig kind vermoord en is zich in het bos schuil gaan houden. Denk dat dit het is inderdaad..
    Lees je is in anders...
    I am the Alpha and the Omega
    pi_44063063
    Ik vind het maar zielig dat gespeculeer hier. Lekker gezellig keuvelen over de rug van een vermoord kind.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_44063154
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:15 schreef American_Nightmare het volgende:
    Ik vind het maar zielig dat gespeculeer hier. Lekker gezellig keuvelen over de rug van een vermoord kind.

Dat is niet bepaald het geval lijkt me.
    sig verwijderd door FA
    pi_44063164
    Ziek zeg, als je tot zoiets in staat bent.
    Je zou maar te horen krijgen, dat je kind op zo'n manier om het leven gekomen is. Gruwelijk.
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:23:30 #85
    3694 Bep
    Ik steun mijn Marco
    pi_44063282
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 18:59 schreef Bamba het volgende:

[..]

Mijn nichtje zit in de klas van het vermoorde jongetje...

De kinderen hebben absoluut niets gezien van het voorval. De klas was in de aula werkjes aan het maken en aangezien Jesse al klaar was met zijn werkjes, mocht hij een puzzel gaan halen in de klas. Daar is hij de man tegengekomen....Toen ze de jongen hebben gevonden hebben ze meteen de deur dichtgedaan van het klaslokaal en 112 gebeld. De kinderen hebben op school gehoord dat hun klasgenootje dood was...

Om half 8 moeten de ouders naar een bijeenkomst in het gemeentehuis hier. Ook om te praten over hoe ze hier mee moeten omgaan naar hun kinderen toe...

Er gaan hier geruchten in het dorp over de identiteit van de dader. Maar nogmaals, dat zijn geruchten en in een klein dorp kun je bij de dokter ziek zijn en 2 straten verderop al begraven zijn ;-)
    Wat zijn de geruchten dan?
    pi_44063310
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:23 schreef Bep het volgende:

[..]

Wat zijn de geruchten dan?
    Ja,
    Dat willen we nu eigenlijk wel weten. Voor de draad ermee.
    pi_44063352
    mogen doodsverwensingen aan de dader voor één keer? zo ja dan mag hij die krijgen. Wat een laffe vuile vieze kindermoordenaar. En dat die het dan doet op school zelf is al helemaal te erg
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:28:06 #88
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_44063410
    Op teletekst lees ik over verwondingen aan de hals.
    De dader zal toch niet geprobeerd hebben het kind te kelen?
    The End Times are wild
    pi_44063414
    Ik hoop toch dat deze man zeer zwaar gestraft gaat worden volgens het Nederlands rechtsysteem.
    Minimaal 5 jaar en superzware TBS met weinig verlofdagen.
    pi_44063440
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:28 schreef LXIV het volgende:
    Op teletekst lees ik over verwondingen aan de hals.
    De dader zal toch niet geprobeerd hebben het kind te kelen?

Z'n keel is doorgesneden... lijkt me logisch dat je daar verwondingen aan overhoudt.
    pi_44063467
    |Blijft vreselijk
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:29:59 #92
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_44063479
    Ik wilde eik een bericht plaatsen over kinderen in Afrika enzo, maar daar zie ik maar van af

In plaats daarvan maar wat vervelend dat dit gebeurt zeg, dat ie maar nooit meer vrijkomt.

En wanneer komen ze met meer info
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
    pi_44063535
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:29 schreef Queen_Bee het volgende:
    Ik wilde eik een bericht plaatsen over kinderen in Afrika enzo, maar daar zie ik maar van af

In plaats daarvan maar wat vervelend dat dit gebeurt zeg, dat ie maar nooit meer vrijkomt.

En wanneer komen ze met meer info
    Bamba en LXIV schijnen meer te weten, maar die willen niks zeggen.
    pi_44063548
    erg tragisch
    pi_44063553
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:24 schreef giscard het volgende:

[..]

Ja,
    Dat willen we nu eigenlijk wel weten. Voor de draad ermee.
    Ik heb het al gezegd hoor. Iemand met een Noord-Afrikaans uiterlijk heb het net nog nagevraagd bij mijn vader (die hem ook heeft gezien).

Maar goed blijkbaar wordt dat soort informatie niet op prijs gesteld.
    Houd van een lijntje.
    pi_44063564
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 18:57 schreef Martijn_77 het volgende:

Dat lijkt me het meest logisch inderdaad.
    Als het niet wil branden moet je beter stoken.
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:32:56 #97
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_44063568
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:31 schreef giscard het volgende:

[..]

Bamba en LXIV schijnen meer te weten, maar die willen niks zeggen.
    Ik weet helemaal niks. Heb enkel geruchten gehoord hier uit Bergen. Dat zegt maar heel weinig.
    The End Times are wild
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:33:44 #98
    92279 N.icka
    Windforce 11
    pi_44063593
    Het zal ook maar je kind zijn die zoiets gedaan heeft
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:34:37 #99
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_44063617
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:32 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik heb het al gezegd hoor. Iemand met een Noord-Afrikaans uiterlijk heb het net nog nagevraagd bij mijn vader (die hem ook heeft gezien).

Eerst was het een donker uiterlijk, toen een Noord-Afrikaan...

Ik heb ook een donker uiterlijk, maar ben gewoon een Nederlander. Dat hoeft dus niet per se iets te zeggen.
    The End Times are wild
    pi_44063645
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik weet helemaal niks. Heb enkel geruchten gehoord hier uit Bergen. Dat zegt maar heel weinig.
    Je zou tenminste die bekenden van je vriendin kunnen bellen.
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:36:35 #101
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_44063671
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:35 schreef giscard het volgende:

[..]

Je zou tenminste die bekenden van je vriendin kunnen bellen.
    Pfft. Om de ramptoerist te gaan spelen. Het is al erg genoeg, en wat doe je er goeds mee?

Het zal allemaal binnenkort wel op geenstijl staan.
    The End Times are wild
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:37:00 #102
    150152 Queen_Bee
    See ya in another life, brotha
    pi_44063688
    Maar die kerel had dus een kind in de auto zitten, parkeert vlakbij een school. Gaat daar naar binnen mét een mes, steekt een kind neer, en gaat weer weg naar het kind in de auto.

Ik vind het maar een raar scenario

En lijkt me dan ook niet echt random ofzo.
    I'm super sonic man
    Do you wanna buy a rocket
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:39:12 #103
    68638 Zwansen
    He is so good it is scary...
    pi_44063741
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:32 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gelezen maar jij/jullie hebben hem gezien?
    pi_44063742
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Eerst was het een donker uiterlijk, toen een Noord-Afrikaan...

Ik heb ook een donker uiterlijk, maar ben gewoon een Nederlander. Dat hoeft dus niet per se iets te zeggen.
    Ik zeg ook niet dat het een allochtoon was, ik zeg alleen maar wat ze gezien hebben.
    Houd van een lijntje.
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:40:41 #105
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_44063769
    Wat me overigens toch wel goed doet is dat heel Nederland op zijn kop staat als zoiets gebeurt.

Dat geeft in ieder geval aan dat we het nog steeds absoluut niet normaal vinden wat er gebeurt. Dat we nog steeds geschokt kunnen zijn.
    The End Times are wild
    pi_44063773
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat lijkt me het meest logisch inderdaad.
    Dacht ik eerst ook. Maar een man van 22 kan een kind van 8 toch ook wel op andere manieren aan dan zo?
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:42:04 #107
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_44063807
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:39 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het een allochtoon was, ik zeg alleen maar wat ze gezien hebben.
    Ja, en dan in combinatie met de wijze waarop...
    en vorige incidenten hier in Nederland.

Dan trek je zonder het zelf te willen je conclusie toch al snel.
    The End Times are wild
    pi_44063856
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:39 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Ik heb niet alles gelezen maar jij/jullie hebben hem gezien?
    Ik heb helemaal niks van hem gezien want ik was aan het werk. Mijn ouders zijn een schuur bij mijn oma aan het afbreken omdat ze binnenkort verhuisd naar het bejaardenhuis. Toen zagen ze plotseling iemand voor de deur gearresteerd worden, alleen wisten ze nog niet wat er aan de hand was (ze dachten dat de container met puin in de weg stond of iets dergelijks). Maar later kwamen ze er pas achter wat hij gedaan had (de politie wilde niks zeggen). De container is in beslag genomen omdat hij er mischien iets in heeft gegooid (bivakmuts, mes?). Dat is het verhaal.
    Houd van een lijntje.
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:44:30 #109
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_44063875
    Ik probeer een motief te ontdekken, duidelijk lijkt me dat het kind op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats was. Maar waarom ga je in hemelsnaam met een bivakmuts op en een mes een school binnen?
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_44063894
    Ik heb een naam gehoord...maar wat ik zeg...dat zijn geruchten en die naam zegt jullie niks...en er is ook nog niet met 100% zekerheid te zeggen dat de aangehouden verdachte daadwerkelijk de moordenaar is..
    pi_44063901
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, en dan in combinatie met de wijze waarop...
    en vorige incidenten hier in Nederland.

Dan trek je zonder het zelf te willen je conclusie toch al snel.
    Ja ik kan ook zeggen dat hij blond was met blauwe ogen als je dat liever hebt.
    Houd van een lijntje.
    pi_44063931
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:44 schreef flugeltje het volgende:
    Ik probeer een motief te ontdekken, duidelijk lijkt me dat het kind op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats was. Maar waarom ga je in hemelsnaam met een bivakmuts op en een mes een school binnen?
    Die man was 22. Wat heb je daar dan te zoeken? En als het verkeerde tijd op verkeerde plaats was.. Kon hij hem niet anders aan? En waarom had hij een mes bij zich? Hij wist dus dat er wat zou kunnen gebeuren...
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:46:43 #113
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_44063936
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:45 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ja ik kan ook zeggen dat hij blond was met blauwe ogen als je dat liever hebt.
    Nee, zo bedoel ik het niet.

Ik bedoel: als je alle "feiten" langs elkaar legt dan ga je toch al gauw (ik ook) in een bepaalde richting denken.
    The End Times are wild
    pi_44063942
    Kapotschieten die hap.
    pi_44063969
    Ik had gehoord dat het vader van het kind bankdirecteur was bij de Rabobank. Het enige motief wat ik me kan bedenken is dat de vader de dader had ontslagen in het bedrijf, en dat de psycho dader wraak wou nemen of iets..

Iets anders kan ik me echt niet bedenken..

Krijg er echt kippenvel van ..zo erg
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:48:09 #116
    3694 Bep
    Ik steun mijn Marco
    pi_44063972
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:44 schreef Bamba het volgende:
    Ik heb een naam gehoord...maar wat ik zeg...dat zijn geruchten en die naam zegt jullie niks...en er is ook nog niet met 100% zekerheid te zeggen dat de aangehouden verdachte daadwerkelijk de moordenaar is..
    Kijk dat is pas nieuws
    pi_44063996
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:48 schreef Gebleekte het volgende:
    Ik had gehoord dat het vader van het kind bankdirecteur was bij de Rabobank. Het enige motief wat ik me kan bedenken is dat de vader de dader had ontslagen in het bedrijf, en dat de psycho dader wraak wou nemen of iets..

Iets anders kan ik me echt niet bedenken..

Krijg er echt kippenvel van ..zo erg
    Hij wist toch niet dat juist dat kind terug zou komen? Kon net zo goed een ander uit de klas zijn?
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:50:19 #118
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_44064024
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:44 schreef Bamba het volgende:
    Dat de aangehouden verdachte de dader is, is toch nagenoeg zeker...

Voornaam en letter achternaam?
    The End Times are wild
    pi_44064032
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:46 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, zo bedoel ik het niet.

Ik bedoel: als je alle "feiten" langs elkaar legt dan ga je toch al gauw (ik ook) in een bepaalde richting denken.
    Heb je ook gelijk in. Ik persoonlijk vind echter dat het weinig uitmaakt wat voor een persoon het gedaan heeft, het blijft een monster die ze van mij ook de nek door mogen snijden.
    Houd van een lijntje.
    pi_44064040
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:48 schreef Bep het volgende:

[..]

Kijk dat is pas nieuws
    Verdachte kan natuurlijk ondertussen bekend hebben, maar er stonden om 18.00 uur nog steeds politieauto's bij het speeltuintje vlakbij ons huis, dus wie weet zijn ze nog aan het zoeken....

Ik denk dat je pas weet of deze verdachte de dader is, als de politie het bekendmaakt...voor de rest: geruchten....
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:51:00 #121
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_44064047
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:46 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Die man was 22. Wat heb je daar dan te zoeken? En als het verkeerde tijd op verkeerde plaats was.. Kon hij hem niet anders aan? En waarom had hij een mes bij zich? Hij wist dus dat er wat zou kunnen gebeuren...
    Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik het gevoel begin te krijgen dat de dader gewoon deze dag heeft uitgekozen om een statement te maken. Een willekeurig slachtoffer. (misschien was het juist wel de bedoeling om een klas in gijzeling te nemen en werd hij bij toeval ontdekt waarna het uit de hand liep en hij is gevlucht)
    pi_44064078
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:49 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Hij wist toch niet dat juist dat kind terug zou komen? Kon net zo goed een ander uit de klas zijn?
    Misschien had hij hem anders ook wel gepakt, waar alle andere kinderen bij zouden zijn. Maarja, dit is ook tasten in het duister

Echt bizar dit
    pi_44064100
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat de aangehouden verdachte de dader is, is toch nagenoeg zeker...

Voornaam en letter achternaam?
    Ik schrijf dat toch liever niet hier....als jij er geen moeite mee hebt, dan mag jij de voorletters van zijn naam en achternaam wel neerzetten, maar ik doe het liever niet....sorry
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:54:56 #124
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_44064137
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:53 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik schrijf dat toch liever niet hier....als jij er geen moeite mee hebt, dan mag jij de voorletters van zijn naam en achternaam wel neerzetten, maar ik doe het liever niet....sorry
    Ik heb deze niet gehoord.

Verder maakt het idd voor de ouders allemaal niets meer uit.
    The End Times are wild
    pi_44064157
    nummer freaks...

1 december 1-12 volgens Europees schrijven
    112 de Nederlandse alarmdienst.

11 september 9-11 volgens Amerikaans model
    911 de Amerikaanse alarmdienst.

Mjah, sorry, Ik ben geen echte Tru bezoeker, ik doe maar alsof
    Aaah the beauty of digital reproduction.
    Is it alive, or is it Phalanx?
    --- Cameron Hodge ---
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:55:43 #126
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_44064161
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:51 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik het gevoel begin te krijgen dat de dader gewoon deze dag heeft uitgekozen om een statement te maken. Een willekeurig slachtoffer. (misschien was het juist wel de bedoeling om een klas in gijzeling te nemen en werd hij bij toeval ontdekt waarna het uit de hand liep en hij is gevlucht)
    Waarom deze dag dan? Een vrijdag?
    The End Times are wild
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:56:32 #127
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_44064184
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:51 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik zat ook te denken aan een statement. Maar dan zou dat toch al duidelijk moeten zijn? (boodschap bij het jongetje o.i.d.)
    Hoewel, er zijn maar weinig mensen die het jongetje daadwerkelijk gezien hebben na de moord denk ik. En die zijn blijkbaar discreet genoeg.
    Dat de eventuele afkomst van de mogelijke dader niet bekendgemaakt wordt is logisch, anders stond half nederland al in de fik. Als de getuigenis hierboven klopt tenminste.
    Ik vond zelf dat de politiewoordvoerder qua lichaamstaal toch wel iets zei.
    Ik heb verder geen enkel vooroordeel blah blah, ook geen politiek iets, meer een soort constatering van wat ik zag op de persconferentie.
    Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
    Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:57:13 #128
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_44064202
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:55 schreef PhalanX het volgende:
    nummer freaks...

1 december 1-12 volgens Europees schrijven
    112 de Nederlandse alarmdienst.

11 september 9-11 volgens Amerikaans model
    911 de Amerikaanse alarmdienst.

Mjah, sorry, Ik ben geen echte Tru bezoeker, ik doe maar alsof
    Ik ben wel een believer maar vind 8 jaar cel voor Samir A. dan nog geloofwaardiger
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:57:53 #129
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_44064228
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:56 schreef maedel het volgende:

[..]

Ik zat ook te denken aan een statement. Maar dan zou dat toch al duidelijk moeten zijn? (boodschap bij het jongetje o.i.d.)
    Hoewel, er zijn maar weinig mensen die het jongetje daadwerkelijk gezien hebben na de moord denk ik. En die zijn blijkbaar discreet genoeg.
    Dat de eventuele afkomst van de mogelijke dader niet bekendgemaakt wordt is logisch, anders stond half nederland al in de fik.
    Ik vond zelf dat de politiewoordvoerder qua lichaamstaal toch wel iets zei.
    Ik heb verder geen enkel vooroordeel blah blah, ook geen politiek iets, meer een soort constatering van wat ik zag op de persconferentie.
    Ik denk dat wanneer de dader niet allochtoon c.q. Noord-Afrikaans geweest was, de politie dit zeer expliciet gemeld zou hebben.
    The End Times are wild
    pi_44064243
    Stel het kind in de auto is een heel jong broertje van de dader,
    en hij had ruzie met het jochie...
    En uit wraak...
    Vreemd is de dader kon ook zo naar binnen, hij viel niet op als een vreemd persoon, misschien is hij wel vaker binnen geweest?
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
    pi_44064250
    Wat ik zelf van de geruchten heb gehoord, is het wel een nederlandse dader...misschien met een buitenlandse afkomst, dat weet ik niet...

Hier wonen niet heel veel moslims, niet dat dat veel wil zeggen. Maar ik ga er niet direct vanuit dat het een buitenlander is die dit gedaan heeft....
      vrijdag 1 december 2006 @ 19:58:48 #132
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_44064259
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Waarom deze dag dan? Een vrijdag?
    Misschien vond hij het wel dé dag om z'n statement te maken. Misschien hebben we hier gewoon te maken met iemand die aandacht wil vragen voor het feit dat hij niet bij de hulpverlening terecht kan, misschien is het wel een TBS'er. Misschien wel iemand die niet van kathollieken houdt. Het kan van alles zijn. Ik hoop echt dat de dader z'n mond open gaat doen over het motief. Het is zo al niet te bevatten, maar het niet weten waaróm maakt het volgens mij nog een tandje erger.
    pi_44064289
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:58 schreef zhe-devilll het volgende:
    Stel het kind in de auto is een heel jong broertje van de dader,
    en hij had ruzie met het jochie...
    En uit wraak...
    Vreemd is de dader kon ook zo naar binnen, hij viel niet op als een vreemd persoon, misschien is hij wel vaker binnen geweest?
    Ik weet niet waar het gerucht met die auto vandaan komt, maar van de bronnen hier is de dader gewoon te voet gevlucht...

En als het degene is van wie ik heb gehoord dat het zou zijn, heeft hij zelf op de basisschool gezeten....
    pi_44064299
    Trouwens, het is niet te hopen die klootzak een allochtoon was.
    Dan breekt écht de pleuris uit.
    'And I called your name,
    like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
      vrijdag 1 december 2006 @ 20:00:30 #135
    153009 maedel
    Licht uit, spot ook
    pi_44064306
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik denk dat wanneer de dader niet allochtoon c.q. Noord-Afrikaans geweest was, de politie dit zeer expliciet gemeld zou hebben.
    Euh ja, dat denk ik ook.
    Als woordvoerder wil je rust in de tent brengen lijkt me, en dan is dat (helaas) een slim punt om te melden.
    Daarnaast sprak de lichaamstaal en de uitspraken van de politieman boekdelen naar mijn idee.
    Nogmaals, alleen wat ik zag op tv en conclusies die ik trek, niks over motief o.i.d.
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 20:00 schreef Me_Wesley het volgende:
    Trouwens, het is niet te hopen die klootzak een allochtoon was.
    Dan breekt écht de pleuris uit.
    Daar ben ik ook bang voor. En ik denk ook dat dat de reden is dat ze het in het midden houden. Meer mensen zijn daar bang voor...
      vrijdag 1 december 2006 @ 20:01:18 #136
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_44064327
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:59 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik weet niet waar het gerucht met die auto vandaan komt, maar van de bronnen hier is de dader gewoon te voet gevlucht...

En als het degene is van wie ik heb gehoord dat het zou zijn, heeft hij zelf op de basisschool gezeten....
    Iemand die gepest is op de basisschool, tja dat kan ook nog ja...
    pi_44064339
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:59 schreef Bamba het volgende:

[..]

Hij is gepakt voor het huis van de oma van een fokker
    //Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
    pi_44064344
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 19:49 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Dat kan toch met een mobiel doorgebeld zijn aan de dader door een kind in de aula die constateerde dat het slachtoffer naar die klas zou gaan.
      vrijdag 1 december 2006 @ 20:02:10 #139
    129292 LXIV
    Cultuurmoslim
    pi_44064350
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 20:00 schreef maedel het volgende:

[..]

Euh ja, dat denk ik ook.
    Als woordvoerder wil je rust in de tent brengen lijkt me, en dan is dat (helaas) een slim punt om te melden.
    Daarnaast sprak de lichaamstaal en de uitspraken van de politieman boekdelen naar mijn idee.
    Nogmaals, alleen wat ik zag op tv en conclusies die ik trek, niks over motief o.i.d.
    Hoe kun je nu aan de lichaamstaal van de woordvoerder zien dat het over een allochtoon gaat?

Wanneer het een autochtoon betrof is het toch net zo walgelijk geweest?
    The End Times are wild
    pi_44064386
    quote:
    Op vrijdag 1 december 2006 20:01 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Iemand die gepest is op de basisschool, tja dat kan ook nog ja...
    Ik heb toevallig iemand gesproken vandaag die bij hem in de klas heeft gezeten (vandaar dat ik ook aan zijn naam ben gekomen) en die zei dat het een doodnormale jongen vroeger was, kreeg niet echt de indruk dat hij gepest was vroeger...maar goed, dat wil natuurlijk helemaal niks zeggen....

Ik wil nog wel even benadrukken dat ik echt niet weet of dit uberhaupt de jongen is die opgepakt is....zijn gewoon allemaal geruchten...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')