Die zou jij iig moeten herkennen jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Marc is dus een aandachtshoer
dat je t ff weet
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Marc is dus een aandachtshoer
dat je t ff weet
Ja ja toe maarquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
Verdomme zeg, wat kunnen mannen gemeen zijn, als ze je leeftijd "raden"
Dat ze dan niet met 40 aankomen.
bummerquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qu.![]()
Je bent lief, maar niet van het ene uiterste naar het andere gaan he.![]()
Niet als je op je 40ste nog steeds zo lekkerquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
Is er iets mis met tussen de 21 en 40 zijn?![]()
![]()
Ik ben tevreden met hoe ik ben.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet als je op je 40ste nog steeds zo lekkerbent als op je 21ste
![]()
Dat is niet erg, mits je er genoeg geld voor hebt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben volgens mij best wel koopziek
tuurlijk niet!quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is er iets mis met tussen de 21 en 40 zijn?![]()
![]()
ik heb er wel t geld voor maar ik koop altijd dingen die niet echt nodig zijn maarja ik word er wel blij vanquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is niet erg, mits je er genoeg geld voor hebt.![]()
ja! We hadden he net over lekkere MILFjesquote:
Ik ben zo blij dat mijn schoonmoeder niet op Fok! komtquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja! We hadden he net over lekkere MILFjes
Je hoeft toch helemaal geen puntjes te scoren, je bent prima zoals je bent.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
tuurlijk niet!
maar ik dacht wat puntjes te scoren
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hoeft toch helemaal geen puntjes te scoren, je bent prima zoals je bent.![]()
Zolang het geen probleem is, boeien.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er wel t geld voor maar ik koop altijd dingen die niet echt nodig zijn maarja ik word er wel blij van![]()
Want dan moest je gaan uitleggen wat een MILF is?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat mijn schoonmoeder niet op Fok! komt.
Nee, (hoewel... misschien toch welquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want dan moest je gaan uitleggen wat een MILF is?
Wat als je eens nagefloten wordt?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, (hoewel... misschien toch wel) ze zou me nog minder vertrouwen dan ze nu al doet
.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat als je eens nagefloten wordt?Wordt ze dan helemaal boos?
Dat denk ik niet. Maar ik heb dat dan ook meestal niet in de gatenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat als je eens nagefloten wordt?Wordt ze dan helemaal boos?
Zal ik met je meegaan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar ik heb dat dan ook meestal niet in de gaten.
Ze heeft er alleen wel een probleem mee dat ik alleen naar Engeland ga(een dusdanig probleem dat ze gezegd heeft dat ze hoopt dat ik ziek word zodat ik niet kan gaan
).
Kijk, dit is de manierquote:
Djees, tikt dat mens nog, zoiets zeg je toch niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar ik heb dat dan ook meestal niet in de gaten.
Ze heeft er alleen wel een probleem mee dat ik alleen naar Engeland ga(een dusdanig probleem dat ze gezegd heeft dat ze hoopt dat ik ziek word zodat ik niet kan gaan
).
Dat vindt ze vast een briljant planquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik met je meegaan?
Zal ze vast leuk vinden
Nee, ik heb gezegd dat ik genoeg condooms meeneemquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Djees, tikt dat mens nog, zoiets zeg je toch niet.
Heb je gezegd, al ben ik strontziek, ik ga toch, al is het op een brancard?
Boejje, weekendje Engeland lijkt me best lachenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat vindt ze vast een briljant plan. Dan gaat ze er waarschijnlijk vanuit dat het een orgie gaat worden
.
Had ik wel een officiële UEFA scheidsrechtersfluit voor nodig, maar hey, doel heiligt middelenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:33 schreef es70 het volgende:
Kijk, dit is de manier. Nu heb ik tenminste in de gaten dat je mij bedoelde
.
Nou ja. Ik kan er weinig aan doen dat ik doof en blind ben op dat gebiedquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik wel een officiële UEFA scheidsrechtersfluit voor nodig, maar hey, doel heiligt middelen
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja. Ik kan er weinig aan doen dat ik doof en blind ben op dat gebied.
Paar doosjes?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezegd dat ik genoeg condooms meeneem.
Ze was 'not amused'quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Paar doosjes?Ze liep toen zeker rood aan.
![]()
net alsof ze er een mening over te hebben heeftquote:
My thoughts exactlyquote:
Het gekke is dat Pat en ik al 15 jaar samen zijn, zonder noemenswaardige problemen... Ik snap dus ook helemaal niet waar dit nu ineens vandaan komtquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]lol.
Doet ze zo bij alle schoondochters of ben je de enige?
Nee, ze moet haar smoel houden. En zeker niet gaan proberen de boel (nog verder) te saboteren, want dan kan ze het verder vergeten bij mequote:Op vrijdag 1 december 2006 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net alsof ze er een mening over te hebben heeft
Ze wil dus gewoon een vinger in de pap houden/ hebben.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Het gekke is dat Pat en ik al 15 jaar samen zijn, zonder noemenswaardige problemen... Ik snap dus ook helemaal niet waar dit nu ineens vandaan komt. Van mijn andere schoonzus hoopt ze waarschijnlijk dat die tegen een andere vent oploopt
.
Pruhsiesquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:14 schreef es70 het volgende:
Nee, ze moet haar smoel houden..
Ze moet die vingers maar een heel eind bij onze pap vandaan houdenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze wil dus gewoon een vinger in de pap houden/ hebben.![]()
Alleen mij raakt ze nog met haar stomme gelul, Pat is geloof ik al een jaar of 20 geleden gestopt met luisteren naar wat ze zegt...quote:
Mja, ik heb ook weleens, vaak het gevoel dat ik pas ECHT aan mezelf toe kan komen als mijn ouders er niet meer zijnquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze moet die vingers maar een heel eind bij onze pap vandaan houden.
Ze schijnt met grote regelmaat te vergeten dat haar kinderen volwassen zijn, en dat volwassenen hun eigen koers varen. Ze heeft ze kennelijk niet goed genoeg opgevoed als ze denkt dat ze hun eigen boontjes nu nog niet kunnen doppen.
Ze vergeet dat Pat en ik altijd alles bespreken (misschien heeft ze daar nog nooit van gehoord), en sámen dingen beslissen (ze doet alsof ik dit bij Pat door z'n strot geduwd heb).
mjaquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen mij raakt ze nog met haar stomme gelul, Pat is geloof ik al een jaar of 20 geleden gestopt met luisteren naar wat ze zegt...
Merken dat je niet vertrouwd wordt, je iets misgunt wordt en je zelfs iets negatiefs toegewenst wordt is niet echt fijn. Sterker nog, dat doet pijn.
Mijn mama is wel liefquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook weleens, vaak het gevoel dat ik pas ECHT aan mezelf toe kan komen als mijn ouders er niet meer zijn
Ja. Maar daar heb ik weinig aan als ze haar best gaat doen het te saboteren (en ik denk dat ze dat gaat doenquote:
niet hierquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:22 schreef es70 het volgende:
OMG, waar is Sinterklaas als je 'm nodig hebt.
Nee, en hier ook al nietquote:
Volgens mij doet ze alsof ze nog gelooft en denkt ze nu: eens kijken hoe papa en mama zich hier uit gaan reddenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, en hier ook al niet. Nou ja, dan moet ik zelf maar iets in elkaar draaien...
Nina heeft gevraagd of Sinterklaas in haar poezie-album wil schrijven.
quote:
Denk nogeens aan de tijd van de haiku en de tankaquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, en hier ook al niet. Nou ja, dan moet ik zelf maar iets in elkaar draaien...
Nina heeft gevraagd of Sinterklaas in haar poezie-album wil schrijven.
ja, dat is ze zekerquote:Op zaterdag 2 december 2006 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk nogeens aan de tijd van de haiku en de tankaJe was daar best goed in geloof ik
hoiquote:
Gaat wel héquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoi
Ja hoor, het gaat momenteel prima hier
Alleen als ik naar buiten kijk baal ik dat ik vanmiddag een buitenactiviteit heb
bij jou ook alles goed ?
Mogen we jou daar aan houden?quote:(als de actie achter de rug is ga ik hier ook weer vat vaker komen ook)
jaquote:
Jij bent een veiligheidsrisicoquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen we de 'as van het kwaad' niet opnieuw bepalen.
1 Amerika
En dat was het
En jij op weg naar guantanamo, ze hebben nog een poepschepper nodigquote:
is toch leuk als je geen idee hebt wat, dan is het nog een verrassingquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
Zometeen maar eens het centrum in. Eens kijken of ik wat kadootje kan vinden.
Heb totaal geen idee wat.![]()
Hey Marc.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is toch leuk als je geen idee hebt wat, dan is het nog een verrassing
Weet je dat wel zeker?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey Marc.lekker geslapen?
[..]Nou woepie, ik hou er wel van om verrast te worden, maar dat is wat anders.
succesquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemiddag flesje.![]()
[..]
Uhm oke, leuke verrassingen dan, niet altijd nee.
Ben er vandoor.![]()
![]()
Neuh, maar als straks de huur en de ziektekostenverzekering en mijn maandelijksespaarbedrag en de aflossing van mijn studieschuld en de Bankgiroloterij eraf zijn, blijft er weinig meer over hoorquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je gaat toch niet menen dat alles al op is
mijn ziektekostenverzekeringsgebeurengeldenzo gaat er op 1 december al afquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, maar als straks de huur en de ziektekostenverzekering en mijn maandelijksespaarbedrag en de aflossing van mijn studieschuld en de Bankgiroloterij eraf zijn, blijft er weinig meer over hoor
quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ja echt aso wat een geld dat tegenwoordig kost. Niet zo gek lang geleden was het echt een symbolisch bedrag, 18 euro of zo. En kort na elkaar is het TWEE keer ruim verdubbelden volgend jaar komt er WEER 10 % bij godverdomme
Ik kan beter alle rekeningen uit eigen zak betalen, dat is veel goedkoper. Die no-claim korting is in feite ook maar een lachertje
ik weet iig zeker dat hetgeen ik nu allemaal volg niet echt uit eigen zak te betalen isquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij gaat alle rekeningen uit eigen zak betalen, das vast veel goedkoper. Enig idee wat een bezoekje aan het ziekenhuis kost tegenwoordig?
Dat kan wel, moet je alleen wel even de 20 miljoen winnen met oud en nieuwquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik weet iig zeker dat hetgeen ik nu allemaal volg niet echt uit eigen zak te betalen is
dan ga ik dat lekker ergens anders aan uitgevenquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan wel, moet je alleen wel even de 20 miljoen winnen met oud en nieuw![]()
Hmm mja.. dan wel inderdaadquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, maar als straks de huur en de ziektekostenverzekering en mijn maandelijksespaarbedrag en de aflossing van mijn studieschuld en de Bankgiroloterij eraf zijn, blijft er weinig meer over hoor
ik ga van 98 naar 107quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:36 schreef Sjowhan het volgende:
Overigens; ik ga 122 euro per maand betalen in 2007 (nu 112). Valt me opzich nog wel mee, heb gehoord dat collega's veel meer gingen betalen (qua verhouding dan..)
ja, die twee keer vier tientjes aan de tandarts, per JAAR, is veel goedkoper dan die domme kutpremie van 120 euro in de neukende MAAND jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:55 schreef marcb1974 het volgende:
Tuurlijk, jij gaat alle rekeningen uit eigen zak betalen, das vast veel goedkoper. Enig idee wat een bezoekje aan het ziekenhuis kost tegenwoordig?
Idd, zolang je niets gebeurt zit je goed.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, die twee keer vier tientjes aan de tandarts, per JAAR, is veel goedkoper dan die domme kutpremie van 120 euro in de neukende MAAND ja
TVquote:AMSTERDAM - Televisieopnames van het Veronica-programma 'De grote beurt', waarin auto's worden 'gepimpt', hebben zaterdagmiddag in Amsterdam-Noord voor beroering gezorgd. Buurtbewoners belden in paniek 112, toen ze zagen dat twee gemaskerde mannen de ruiten van de auto van een Goede Tijden Slechte Tijden-acteur insloegen.
De politie rukte direct uit, maakte een woordvoerder bekend. Het bleek echter om een scčne van het televisieprogramma te gaan. De producer heeft zijn excuses aangeboden aan de geschrokken omwonenden en aan de politie. Volgens de zegsman is het laatste woord hierover nog niet gesproken.
psst, Veronicaquote:
Veronicaquote:
t is al commerciële tv he, die krijgen volgens mij al geen cent van de overheudquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veronica
SBS
RTL
allemaal hoeren
en allemaal zuurstofverkwisting
en iedere stuiver overheidssubsidie die daar in gaat moet terug
TV
Mag het hopen iddquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
t is al commerciële tv he, die krijgen volgens mij al geen cent van de overheud
Veronicaquote:
Veronica is gewoon jeugdsentiment. Snachts naar de radio luisterenquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Veronica
Veronica moet niet dollen met terreurdreiging
Curry en van Inkel met als 'sidekick' Floortje Dessingquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ja vroegah
Toen Adam "Apple juice" Curry een kei hippe gast was
Toen de vissen net aan land kropen, zeg maar.
Van RTL Travel iigquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Floortje Dessing is wel een gloeiend lekker ding trouwensDie is toch van Peking Expres?
Ach, ik blijf het een mooie vrouw vindenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ja die zag ik ook. Ze is behoorlijk gerimpeld van dichtbij
Dat kan gebeuren met 36 jaar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
ja die zag ik ook. Ze is behoorlijk gerimpeld van dichtbij
ze gaat een beetje op Yvonne lijkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, ik blijf het een mooie vrouw vinden
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze gaat een beetje op Yvonne lijken
Is dat niet andersom, op wat uitzonderingen na?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
True voor een man wel, een vrouw begint dat pas op te bloeien.![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ze gaat een beetje op Yvonne lijken
Nee sorry, het is echt zo. Mannen zijn iets na hun 20e op hun piek.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat niet andersom, op wat uitzonderingen na?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee sorry, het is echt zo. Mannen zijn iets na hun 20e op hun piek.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg jjj nou maar gewoon dingen over vrouwen jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
Ben ik met je eens, je moet je niet kleden als een tiener.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
En het is wel een beetje waar hoor, een mooie rijpe vrouw van rond de 40, dat is ook best wat waard
maar zulke vrouwen proberen niet te doen alsof ze 18 zijnDAT is waar het mis gaat. Denk ik.
Ja, echt triest is datquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:38 schreef Bengeltje het volgende:
Maar hebben mannen ook niet zoiets? Dat ze denken weer terug in hun jeugdjaren te zijn?![]()
quote:
gelukkigquote:grapje.![]()
Lol.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, echt triest is datvan die kerels van dik in de 30 die ineens met modeltreintjes gaan spelen
![]()
Ga een gezin stichten of zo, DOE IETS!
Sukkels zijn dat
18 decemberquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
![]()
Wanneer mag je weer op voor je rijexamen?
ik ging te snel, dus er was te weinig rust, laat remmen, snel optrekken etc.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk nog voor het nieuwe jaar.![]()
Wat ging er eigenlijk mis de vorige keer?
Extra opletten dus de volgende keer.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:02 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ging te snel, dus er was te weinig rust, laat remmen, snel optrekken etc.
Nou ja, ik heb alweer iets gepland iigquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je krijgt helaas niet altijd je zin.![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Extra opletten dus de volgende keer.![]()
Ohooooo!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
Wb Marc en Leonieke.Zijn jullie saampjes weg geweest?
Gaan wij niet vertellen he dat we samen weg warenquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
Wb Marc en Leonieke.Zijn jullie saampjes weg geweest?
Examens makenquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor morgen?
Ah ja, ik had over het woord 'leuk' gelezenquote:
Nog even, dan ben je daar vanaf toch?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah ja, ik had over het woord 'leuk' gelezen
Niets leuks aan eigenlijk, maar het moet wel gebeuren.
Yups, het is de laatste keerquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog even, dan ben je daar vanaf toch?
Zorg wel dat je daar van kan genieten hequote:Op zaterdag 2 december 2006 21:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yups, het is de laatste keer![]()
Volgende week mijn ontslag indienen.
Wees gerust, de 7e keer op 2.5 weken dat ik op haar bureau moet zijn... daarbij zal IK toch met de glimlach vertrekkenquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zorg wel dat je daar van kan genieten he
Hoeveel dagen moet je daar nog werken?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wees gerust, de 7e keer op 2.5 weken dat ik op haar bureau moet zijn... daarbij zal IK toch met de glimlach vertrekken![]()
Ik blijf sowieso tot 22 december (als ik nog magquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoeveel dagen moet je daar nog werken?
Hoezo als dat mag? Verwacht je dat je meteen mag vertrekken?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso tot 22 december (als ik nog mag) Ik ga gewoon zo lief zijn en het vroeg gaan zeggen zodat ze tijd genoeg heeft om een vervanger te vinden voor mij
![]()
Ik denk dat ze kwaad zal zijn, maar dat ze wel zal beseffen dat ze mij nog nodig heeft. Wie gaat anders mijn examens afnemen en verbeteren?quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo als dat mag? Verwacht je dat je meteen mag vertrekken?
En zo ja, dan mis je een week of 2 geld maar heb je wel vakantie voordat je met je nieuwe job begint
Dan is ze maar kwaad. Ze heeft verder niets in te brengen ertegen meerquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze kwaad zal zijn, maar dat ze wel zal beseffen dat ze mij nog nodig heeft. Wie gaat anders mijn examens afnemen en verbeteren?
Ik heb sowieso nog 2 weken vakantie (onbetaald dan...) want de job begint pas op 8 januari en vanaf 22 december is het kerstvakantie.
Wij moeten nog geen lening of huur betalen hequote:Op zaterdag 2 december 2006 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan is ze maar kwaad. Ze heeft verder niets in te brengen ertegen meer
En 2 weken is toch wel te overzien? Of ga je dat niet redden met je geld?
Prima dan tochquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij moeten nog geen lening of huur betalen heMaar ik krijg wel een kleine eindejaarspremie dus het zal sowieso niet veel verschillen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Prima dan toch
Heb je gewoon even echt vakantie en kan je fris aan je nieuwe job beginnen
Das iig een lekkere eerste werkopdrachtquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
En dan direct met een nieuwjaarsreceptie beginnen op de nieuwe job![]()
En mijn collega's ginder hebben al gezegd dat ik toch nog hun test moet doorstaan (en dat phille dan maar voor één keer bob moet zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das iig een lekkere eerste werkopdracht
Gewoon een ontgroening dusquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
En mijn collega's ginder hebben al gezegd dat ik toch nog hun test moet doorstaan (en dat phille dan maar voor één keer bob moet zijn)
Zoiets iddquote:
Welterustenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:44 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zoiets idd![]()
En nu ga ik eens afsluiten. Bedje gaan opzoeken en dan morgen met frisse moed verder werken aan de examens.
Doei![]()
Uh, het antwoord staat er tochquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:51 schreef qu63 het volgende:
Backup-programma wat backup maakt bij afsluiten windows?
help?
het gaat dus om mijn laatste vraagquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, het antwoord staat er tochOf werkt dat niet?
heb dus geen idee hoe dat zou moeten![]()
Tijd voor een andere xp versie dan?quote:Op zondag 3 december 2006 00:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
het gaat dus om mijn laatste vraag
Group policy doet nie onder Home
ik heb nog wel pro liggen, maar die is Engels, en het gaat om mn pa zn laptopquote:Op zondag 3 december 2006 00:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tijd voor een andere xp versie dan?
Of meteen door naar Vista als het daar wel in kan?
Is dat een bedrijfslaptop? Zo ja alleen originelen gebruikenquote:Op zondag 3 december 2006 00:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nog wel pro liggen, maar die is Engels, en het gaat om mn pa zn laptop
ik kan wel ff kijken naar Vist idd
ehm, laptop was prive-gebruik, maar is nu ook in gebruik voor de BV ja..quote:Op zondag 3 december 2006 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dat een bedrijfslaptop? Zo ja alleen originelen gebruiken
Belastingdienst zal het een reet roesten,quote:Op zondag 3 december 2006 00:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
ehm, laptop was prive-gebruik, maar is nu ook in gebruik voor de BV ja..
je bedoelt qua mogelijke invallen van Belastoingdienst etc.?
ooh, die kijken alleen maar of het gedownload is, en zo ja, waar..quote:Op zondag 3 december 2006 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Belastingdienst zal het een reet roesten,
meer rare dingen als Breinof hoe heet die meuk die controleert of het legale software is
Nee, in een bedrijf krijg je meteen een vrij zware boete,quote:Op zondag 3 december 2006 00:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
ooh, die kijken alleen maar of het gedownload is, en zo ja, waar..
althans, dat hoop ik
dan zoeken we maar even verderquote:Op zondag 3 december 2006 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, in een bedrijf krijg je meteen een vrij zware boete,
en het is ook niet breinmaar een andere organisatie.
dan blijven we nog even op de legale XP Home hangenquote:Op zondag 3 december 2006 01:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je moet het risico willen nemen
Die dus ook niet heel legaal is?quote:Op zondag 3 december 2006 01:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan blijven we nog even op de legale XP Home hangen
Jawelquote:Op zondag 3 december 2006 01:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die dus ook niet heel legaal is?
Ach, ik heb hier ook een niet legale, boeit een stuk minder prive (vind ik dan)quote:Op zondag 3 december 2006 01:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jawel
Dié wel
Maar ik heb op mijn pc zelf ook Win XP Pro NL, ik weet alleen niet meer waar die cd gebeleven is
vind ik ook jaquote:Op zondag 3 december 2006 01:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, ik heb hier ook een niet legale, boeit een stuk minder prive (vind ik dan)
quote:Op zondag 3 december 2006 03:40 schreef MissHobje het volgende:
qu63![]()
truste joe..
alles beetje ok weer ?
nee zit dit weekend op mn kamer. was vorig weekend thuis en ik ga nu het weekend van de 16e en 17e weer/quote:Op zondag 3 december 2006 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi MM.
Ben je lekker naar huis gegaan dit weekend?![]()
Is het in het weekend niet moeilijker voor je?quote:Op zondag 3 december 2006 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee zit dit weekend op mn kamer. was vorig weekend thuis en ik ga nu het weekend van de 16e en 17e weer/
B.quote:Op zondag 3 december 2006 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het in het weekend niet moeilijker voor je?
Ik ging altijd in het weekend naar huis. Even moeder vervelen.![]()
D.
mja ach ik had gehoopt dat ik wel plannen zou hebben maar niet dusquote:Op zondag 3 december 2006 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is het in het weekend niet moeilijker voor je?
Ik ging altijd in het weekend naar huis. Even moeder vervelen.![]()
D.
Ow, voor de kerst, dan heb je nog ff jaquote:Op zondag 3 december 2006 13:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat was er gisteren? O kadoos uhh nee.![]()
Maar is niet erg, kerst duurt nog even.
Je had gehoopt? Maak je niet je eigen plannen? Of zijn er dingen afgezegd.quote:Op zondag 3 december 2006 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja ach ik had gehoopt dat ik wel plannen zou hebben maar niet dusmisschien dat ik zo de bus naar utrecht eens pak, koopzondag hiewek het weer niet erg lokt, dus lekker voor de pc/tv kan ook wel
Was eerst van plan wel iets kleins voor Sinterklaas te doen.quote:Op zondag 3 december 2006 13:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ow, voor de kerst, dan heb je nog ff ja
Ik dacht wellicht voor de goedgheiligman
Nou als je niemand hebt om plannen mee te makenquote:Op zondag 3 december 2006 13:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je had gehoopt? Maak je niet je eigen plannen? Of zijn er dingen afgezegd.![]()
Koopzondag kan leuk zijn, is het een leuk centrum?
quote:Op zondag 3 december 2006 13:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou als je niemand hebt om plannen mee te makenen alle huisgenoten zijn sinterklaas vieren dit weekend thuis.
En Utrecht is zeker leuk maar ik ben er bijna dagelijksdusja denkl dat ik lekker thuis blijf
ik zit nog niet in Utrechtquote:Op zondag 3 december 2006 13:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Niemand hebben. Meid trek een paar lui aan de haren, dat ze eens gezellig doen daar.
Mijn nichtje woont ook tegenwoordig in Utrecht, die vindt het wel gezellig.
Mja ze heeft het mondje ook wel ervoor.![]()
Qu.![]()
![]()
Dat er twee stelletjes wonen wil niet zeggen dat ze niet sociaal kunnen doen.quote:Op zondag 3 december 2006 13:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zit nog niet in Utrechtwel zo goed als maar ik ben echt slecht met contacten leggen
maar over het algemeen vermaak ik me wel in mn eentje. En zoals ik al eerder zei, contact met huisgneoten werkt ook niet als er 2 stelletjes wonen
heeft ie wel genoeg gegeten?quote:
Ik ga er morgen op springen,quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga er morgen op springen,
wedden dat ik win
quote:Op zondag 3 december 2006 13:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien wil die geaaid worden ipv grof tegen het bureaublad worden gedrukt![]()
Al dat geaai werkt totaal niet, onzinnig gezeur van vrouwen is datquote:
okquote:Op zondag 3 december 2006 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al dat geaai werkt totaal niet, onzinnig gezeur van vrouwen is dat
ow maar deze stelletjes kunnen dat nietquote:Op zondag 3 december 2006 13:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat er twee stelletjes wonen wil niet zeggen dat ze niet sociaal kunnen doen.![]()
Hoe oud zijn die kinderen dat ze het niet opvalt dat je je eenzaam voelt.
Waarom hoor je dan vaker mannen over weigerende muizen klagen dan vrouwen he?quote:Op zondag 3 december 2006 13:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al dat geaai werkt totaal niet, onzinnig gezeur van vrouwen is dat
Omdat vrouwen zich schamen en dat niet durven zeggenquote:Op zondag 3 december 2006 13:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom hoor je dan vaker mannen over weigerende muizen klagen dan vrouwen he?![]()
![]()
Jong zijn ze dus.quote:Op zondag 3 december 2006 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ow maar deze stelletjes kunnen dat nietals ik wat tegen ze zeg komt er niks uit
ze zijn echt aan elkaar vast gekleefd
ze zijn ouder dan ik benquote:Op zondag 3 december 2006 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jong zijn ze dus.Gooi er een emmer water overheen.
![]()
Waarom zou ik me schamen om te zeggen dat iets kapot is?quote:Op zondag 3 december 2006 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen zich schamen en dat niet durven zeggen
quote:Op zondag 3 december 2006 13:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn ouder dan ik benik ben de jongste hier. het ene stel is 20&21 ofzo en het ander 29 & 21
klef hequote:Op zondag 3 december 2006 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Djees....................... dan gooi een emmer koud water.
![]()
Das toch standaard bij vrouwenquote:Op zondag 3 december 2006 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom zou ik me schamen om te zeggen dat iets kapot is?
Ben ik heel makkelijk in. Dan kan een "man" zijn kunne tonen en met een "oplossing" komen.![]()
bikkelquote:Op zondag 3 december 2006 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben er weer
even leuk naar Tiel geweest, 10 km gefietst door de regen en de winden weer naar huis gekomen
Ja, was echt ploeteren af en toequote:
Meer gaan doen dan?quote:Op zondag 3 december 2006 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, was echt ploeteren af en toeBen dat helemaal niet meer gewend joh
Ja, en ook dan is ploegen tegen een vette storm in over een onbeschut polderweggetje KUTquote:Op zondag 3 december 2006 14:44 schreef leonieke het volgende:
Maar in Nederland is het toch gewoon plat?
Yep, alles is in Nederland platquote:Op zondag 3 december 2006 14:44 schreef leonieke het volgende:
Maar in Nederland is het toch gewoon plat?
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |