Die zou jij iig moeten herkennen jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Marc is dus een aandachtshoer
dat je t ff weet
quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Marc is dus een aandachtshoer
dat je t ff weet
Ja ja toe maarquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
Verdomme zeg, wat kunnen mannen gemeen zijn, als ze je leeftijd "raden"
Dat ze dan niet met 40 aankomen.
bummerquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Qu.![]()
Je bent lief, maar niet van het ene uiterste naar het andere gaan he.![]()
Niet als je op je 40ste nog steeds zo lekkerquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
Is er iets mis met tussen de 21 en 40 zijn?![]()
![]()
Ik ben tevreden met hoe ik ben.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet als je op je 40ste nog steeds zo lekkerbent als op je 21ste
![]()
Dat is niet erg, mits je er genoeg geld voor hebt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben volgens mij best wel koopziek
tuurlijk niet!quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is er iets mis met tussen de 21 en 40 zijn?![]()
![]()
ik heb er wel t geld voor maar ik koop altijd dingen die niet echt nodig zijn maarja ik word er wel blij vanquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is niet erg, mits je er genoeg geld voor hebt.![]()
ja! We hadden he net over lekkere MILFjesquote:
Ik ben zo blij dat mijn schoonmoeder niet op Fok! komtquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja! We hadden he net over lekkere MILFjes
Je hoeft toch helemaal geen puntjes te scoren, je bent prima zoals je bent.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
tuurlijk niet!
maar ik dacht wat puntjes te scoren
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hoeft toch helemaal geen puntjes te scoren, je bent prima zoals je bent.![]()
Zolang het geen probleem is, boeien.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb er wel t geld voor maar ik koop altijd dingen die niet echt nodig zijn maarja ik word er wel blij van![]()
Want dan moest je gaan uitleggen wat een MILF is?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat mijn schoonmoeder niet op Fok! komt.
Nee, (hoewel... misschien toch welquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Want dan moest je gaan uitleggen wat een MILF is?
Wat als je eens nagefloten wordt?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, (hoewel... misschien toch wel) ze zou me nog minder vertrouwen dan ze nu al doet
.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat als je eens nagefloten wordt?Wordt ze dan helemaal boos?
Dat denk ik niet. Maar ik heb dat dan ook meestal niet in de gatenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat als je eens nagefloten wordt?Wordt ze dan helemaal boos?
Zal ik met je meegaan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar ik heb dat dan ook meestal niet in de gaten.
Ze heeft er alleen wel een probleem mee dat ik alleen naar Engeland ga(een dusdanig probleem dat ze gezegd heeft dat ze hoopt dat ik ziek word zodat ik niet kan gaan
).
Kijk, dit is de manierquote:
Djees, tikt dat mens nog, zoiets zeg je toch niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Maar ik heb dat dan ook meestal niet in de gaten.
Ze heeft er alleen wel een probleem mee dat ik alleen naar Engeland ga(een dusdanig probleem dat ze gezegd heeft dat ze hoopt dat ik ziek word zodat ik niet kan gaan
).
Dat vindt ze vast een briljant planquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal ik met je meegaan?
Zal ze vast leuk vinden
Nee, ik heb gezegd dat ik genoeg condooms meeneemquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Djees, tikt dat mens nog, zoiets zeg je toch niet.
Heb je gezegd, al ben ik strontziek, ik ga toch, al is het op een brancard?
Boejje, weekendje Engeland lijkt me best lachenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat vindt ze vast een briljant plan. Dan gaat ze er waarschijnlijk vanuit dat het een orgie gaat worden
.
Had ik wel een officiële UEFA scheidsrechtersfluit voor nodig, maar hey, doel heiligt middelenquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:33 schreef es70 het volgende:
Kijk, dit is de manier. Nu heb ik tenminste in de gaten dat je mij bedoelde
.
Nou ja. Ik kan er weinig aan doen dat ik doof en blind ben op dat gebiedquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had ik wel een officiële UEFA scheidsrechtersfluit voor nodig, maar hey, doel heiligt middelen
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja. Ik kan er weinig aan doen dat ik doof en blind ben op dat gebied.
Paar doosjes?quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezegd dat ik genoeg condooms meeneem.
Ze was 'not amused'quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Paar doosjes?Ze liep toen zeker rood aan.
![]()
net alsof ze er een mening over te hebben heeftquote:
My thoughts exactlyquote:
Het gekke is dat Pat en ik al 15 jaar samen zijn, zonder noemenswaardige problemen... Ik snap dus ook helemaal niet waar dit nu ineens vandaan komtquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]lol.
Doet ze zo bij alle schoondochters of ben je de enige?
Nee, ze moet haar smoel houden. En zeker niet gaan proberen de boel (nog verder) te saboteren, want dan kan ze het verder vergeten bij mequote:Op vrijdag 1 december 2006 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net alsof ze er een mening over te hebben heeft
Ze wil dus gewoon een vinger in de pap houden/ hebben.quote:Op vrijdag 1 december 2006 21:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Het gekke is dat Pat en ik al 15 jaar samen zijn, zonder noemenswaardige problemen... Ik snap dus ook helemaal niet waar dit nu ineens vandaan komt. Van mijn andere schoonzus hoopt ze waarschijnlijk dat die tegen een andere vent oploopt
.
Pruhsiesquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:14 schreef es70 het volgende:
Nee, ze moet haar smoel houden..
Ze moet die vingers maar een heel eind bij onze pap vandaan houdenquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze wil dus gewoon een vinger in de pap houden/ hebben.![]()
Alleen mij raakt ze nog met haar stomme gelul, Pat is geloof ik al een jaar of 20 geleden gestopt met luisteren naar wat ze zegt...quote:
Mja, ik heb ook weleens, vaak het gevoel dat ik pas ECHT aan mezelf toe kan komen als mijn ouders er niet meer zijnquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze moet die vingers maar een heel eind bij onze pap vandaan houden.
Ze schijnt met grote regelmaat te vergeten dat haar kinderen volwassen zijn, en dat volwassenen hun eigen koers varen. Ze heeft ze kennelijk niet goed genoeg opgevoed als ze denkt dat ze hun eigen boontjes nu nog niet kunnen doppen.
Ze vergeet dat Pat en ik altijd alles bespreken (misschien heeft ze daar nog nooit van gehoord), en sámen dingen beslissen (ze doet alsof ik dit bij Pat door z'n strot geduwd heb).
mjaquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen mij raakt ze nog met haar stomme gelul, Pat is geloof ik al een jaar of 20 geleden gestopt met luisteren naar wat ze zegt...
Merken dat je niet vertrouwd wordt, je iets misgunt wordt en je zelfs iets negatiefs toegewenst wordt is niet echt fijn. Sterker nog, dat doet pijn.
Mijn mama is wel liefquote:Op vrijdag 1 december 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook weleens, vaak het gevoel dat ik pas ECHT aan mezelf toe kan komen als mijn ouders er niet meer zijn
Ja. Maar daar heb ik weinig aan als ze haar best gaat doen het te saboteren (en ik denk dat ze dat gaat doenquote:
niet hierquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:22 schreef es70 het volgende:
OMG, waar is Sinterklaas als je 'm nodig hebt.
Nee, en hier ook al nietquote:
Volgens mij doet ze alsof ze nog gelooft en denkt ze nu: eens kijken hoe papa en mama zich hier uit gaan reddenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, en hier ook al niet. Nou ja, dan moet ik zelf maar iets in elkaar draaien...
Nina heeft gevraagd of Sinterklaas in haar poezie-album wil schrijven.
quote:
Denk nogeens aan de tijd van de haiku en de tankaquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, en hier ook al niet. Nou ja, dan moet ik zelf maar iets in elkaar draaien...
Nina heeft gevraagd of Sinterklaas in haar poezie-album wil schrijven.
ja, dat is ze zekerquote:Op zaterdag 2 december 2006 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk nogeens aan de tijd van de haiku en de tankaJe was daar best goed in geloof ik
hoiquote:
Gaat wel héquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoi
Ja hoor, het gaat momenteel prima hier
Alleen als ik naar buiten kijk baal ik dat ik vanmiddag een buitenactiviteit heb
bij jou ook alles goed ?
Mogen we jou daar aan houden?quote:(als de actie achter de rug is ga ik hier ook weer vat vaker komen ook)
jaquote:
Jij bent een veiligheidsrisicoquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Kunnen we de 'as van het kwaad' niet opnieuw bepalen.
1 Amerika
En dat was het
En jij op weg naar guantanamo, ze hebben nog een poepschepper nodigquote:
is toch leuk als je geen idee hebt wat, dan is het nog een verrassingquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
Zometeen maar eens het centrum in. Eens kijken of ik wat kadootje kan vinden.
Heb totaal geen idee wat.![]()
Hey Marc.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is toch leuk als je geen idee hebt wat, dan is het nog een verrassing
Weet je dat wel zeker?quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey Marc.lekker geslapen?
[..]Nou woepie, ik hou er wel van om verrast te worden, maar dat is wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |