Katten met foto's deel 34quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:38 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb een Sit&JoyMisschien nog een keer 1 halen, eerst even kijken of de kat deze heel laat.
quote:
Mijn moeder werkt daar en ik vind dat er in Action Waalwijk wel normale mensen werken. Mijn moeder verdient niet veel nee, het ligt rond 11 euro per uur, maar dat verdien je ook wanneer je bij een parfumerie werkt.quote:Op maandag 4 december 2006 19:23 schreef Paladina het volgende:
[..]
Lijkt vaak wel personeel van de sociale werkplaats ofzo... maar goed, dat maakt niet uit. Als je voor zo weinig geld met zoveel zooi kunt thuiskomen, is de Action gewoon fantastich.
Wat heeft ze voor functie dan, want verkoopsters krijgen dat never nooit( ebn zelf bedrijfsleidster bij action)quote:Op zondag 10 december 2006 15:06 schreef roooosje het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt daar en ik vind dat er in Action Waalwijk wel normale mensen werken. Mijn moeder verdient niet veel nee, het ligt rond 11 euro per uur, maar dat verdien je ook wanneer je bij een parfumerie werkt.
Bij andere Actions merk ik wel dat ze wat 'lagergeschoolden' aannemen, Een beetje aldi/zeeman personeel.
Ze werkt er al een tijd en krijgt dus een euro extra, geloof ik? Weet het niet zeker hoor! En verder 3e man geloof ik. Welke Action sta jij? En wat is jouw standpunt over het ''sociale werkplaatsniveau'' ?quote:Op maandag 11 december 2006 18:48 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Wat heeft ze voor functie dan, want verkoopsters krijgen dat never nooit( ebn zelf bedrijfsleidster bij action)
Voor een derde verantwoordelijke is het nog extreem hoog voor action normen. Moet het eens navragen want dan hebben sommigen bij mij ook recht op loonsverhogingquote:Op maandag 11 december 2006 18:58 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ze werkt er al een tijd en krijgt dus een euro extra, geloof ik? Weet het niet zeker hoor! En verder 3e man geloof ik. Welke Action sta jij? En wat is jouw standpunt over het ''sociale werkplaatsniveau'' ?
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:53 schreef zwartedoos het volgende:
Vamorgen een meisje van 16 op sollicitatie gesprek gehad, ik moest dat arme kind vertellen dat ze 2,69 bruto ging verdienenNou ja, die wilde dus niet meer, dan zou ik ook liever bij de Mc drek gaan staan...
Ja moet je echt navragen, moet ook volgens de CAO he? Ja dat is waar, vooral voor jongeren is het echt heel zuur. Bij de Mac verdien je volgens mij 2 keer zo veel.quote:Op maandag 11 december 2006 19:10 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Voor een derde verantwoordelijke is het nog extreem hoog voor action normen. Moet het eens navragen want dan hebben sommigen bij mij ook recht op loonsverhoging![]()
Ik sta in Sittard. En had al eens iets gezegd over dat standpunt, ik zei al als je zo weinig betaald krijgt dan zeggen heel veel mensen NO THANKSBij de Mc Donalds verdien je meer
![]()
Hebben pas sinds kort een nieuwe CAO, nu hebben ze 5% opslag gekregen, maar het nieuwe boekje hebben we nog steeds niet ontvangen. Ze hebben iedere keer nieuwe smoesjes op het hoofdkantoor. We vielen altijd onder 'Mode en Sport', belachelijk natuurlijk maar ze zorgen er wel voor dat ze daarmee weg komen. Nu hebben ze alleen doorgegeven dat de nieuwe CAO er is, maar wat en hoequote:Op maandag 11 december 2006 19:14 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ja moet je echt navragen, moet ook volgens de CAO he? Ja dat is waar, vooral voor jongeren is het echt heel zuur. Bij de Mac verdien je volgens mij 2 keer zo veel.
Oeh hebben jullie toevallig van Badedas de douchegel met mint?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:01 schreef zwartedoos het volgende:
We hebben nu ook heel veel lekkere doucheluchtjes van badedas, en dagcreme van l'oreal![]()
Volgens mij zijn het vaak oude verpakkingen. Dat was tenminste wel het geval met de zonnebrandcreme die ik daar vorig jaar heb gekochtquote:Op maandag 5 februari 2007 19:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vraag me soms wel eens af wat er mis is met de producten van de action
die grote prijsverschillen, ik snap soms niet hoe dat kan
bijvoorbeeld misdrukken (taalfout, verkeerd plaatje, ander kleur dopje, moet je maar eens op letten). andere producten zijn restpartijen, bijvoorbeeld van bedrijven die failliet zijn of de artikelen uit het assortiment halen. de action koopt die partijen op.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik vraag me soms wel eens af wat er mis is met de producten van de action
die grote prijsverschillen, ik snap soms niet hoe dat kan
Kruidvat is dan niet de goedkoopste al dan met de 3 voor een tientje, ware het niet dat deze flacons de oude verpakking hebbenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:35 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
In de aanbieding voor ¤ 2,39.
Daar kan het Kruidvat nog een puntje aan zuigen met 3 flacons voor een tientje.
Meteen groot ingeslagen.
************ ik ga altijd naar de action voor de geweldige sfeer die er hangtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:24 schreef roooosje het volgende:
Niks zit eigenlijk vast in het assortiment. Wel zijn er producten die wat langer blijven. Als de streepjescode is gemarkeerd (die voor het vak hangen) komen de botten niet meer terug.
Aldus mama
Hee das handig om te weten,kan ik mooi meer inslaan als ik zie dat iets weg gaat.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:24 schreef roooosje het volgende:
Niks zit eigenlijk vast in het assortiment. Wel zijn er producten die wat langer blijven. Als de streepjescode is gemarkeerd (die voor het vak hangen) komen de botten niet meer terug.
Aldus mama
Ze hebben ook a4 fotopapier hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:18 schreef Guppyfriend het volgende:
in mijn printer kan het helaas niet... dus ik zit nog steeds met dat dure HP-papier... ach ja
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:15 schreef Curiosity het volgende:
Gisteren weer even fotopapier gehaald.
0,79 cent voor 30 vellen 10x15 glossy papier.
Ik heb een Canon fotoprinter en ik heb goede ervaringen met dit papier, een aanrader, geen geld natuurlijk en zo kan je lekker goedkoop zelf foto's printen.
weet ik, maar gaat erom dat het niet door de printer gaat als het geen echt HP papier is. handig trucje van HP. ik heb al van alles geprobeerd, Bruna, Action, Hema, maar helaasquote:
Je moet nog steeds wel die inktpatronen kopen, welke volgens mij dan wél weer aardig aan de prijs zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:40 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zag laatst dat die printers om foto's af te drukken ook niet meer zo erg duur waren....
Hmmmmm....zal het da boyfriend eens voorleggen.
Weet iemand nog of die er zijn?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ze hebben nu van die zakjes in de aanbieding, van die handenwarmers
jeweetwel, met een plaatje erin, die druk je in, en blijven ze een uur warm
79 cent
2 verpakkingen met 2 zakjes gehaald
gooi ze alleen niet in de magnetron want dan ploffen zequote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:06 schreef Impry het volgende:
Ja, zei iemand toen volgens mijMaar kan ook juist tegenovergestelde zijn
![]()
Maar dan zijn ze dus wel herbruikbaar?
Ervaring ermee?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:09 schreef bonke het volgende:
[..]
gooi ze alleen niet in de magnetron want dan ploffen ze
gewoon ff in heet water dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |