Nickelodeon?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:30 schreef Lariekoek het volgende:
Het Nicolodeon forum is 2 deuren verder.
Voor sommige dingen ben je nooit te oud.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:33 schreef Matness het volgende:
en je bent hoe oud?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Voor sommige dingen ben je nooit te oud.![]()
Nee ze is ontvoerd door Map en Mo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:34 schreef john6 het volgende:
is meegenomen door een loverboy
DAT MEEN JE NIET!!!quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee ze is ontvoerd door Map en Mo.
Testpiet is een vrouw.quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:01 schreef knarfmk1 het volgende:
is dit niet gewoon een test van meneer testpiet of ie te vinden is in een donker hoekje?
Waarom dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:07 schreef Lariekoek het volgende:
Zwarte pieten zijn eigenlijk best lelijk.
Die strikjes misschien?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:08 schreef knarfmk1 het volgende:
maar ik zie helemaal geen vrouwelijke kenmerken![]()
Nee!quote:Op zondag 3 december 2006 00:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hebben jullie al ergens posters zien hangen?
Was het maar zo..quote:
Ik zag er vanavond een aantal hangen in Vlaardingen. Ik vroeg me al af waar het over ging, blijkbaar is het geen lokaal gebeuren, dus!quote:Op zondag 3 december 2006 00:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hebben jullie al ergens posters zien hangen?
Nee, tikkeltje te ver is als roos haar gerontofielie op Sinterklaas gaat botvieren.quote:Op zondag 3 december 2006 02:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik mag graag FEE doen maar gaat dit niet een tikkeltje te ver?
Alexxxx, bier is niet goed voor je.quote:Op zondag 3 december 2006 03:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, tikkeltje te ver is als roos haar gerontofielie op Sinterklaas gaat botvieren.
Het was in ieder geval niet de bedoeling om grappig te doen. Je zal dit topic toch alleen maar begrijpen als je De club van Sinterklaas kijkt.quote:Op zondag 3 december 2006 03:12 schreef Pustasu het volgende:
wat een trieste poging tot grappig doen topic
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat dat NIET zo is.quote:Op zondag 3 december 2006 03:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, tikkeltje te ver is als roos haar gerontofielie op Sinterklaas gaat botvieren.
Die koeleurpiet heeft ook wel erg veel kleur gebruikt. Dat maakt het uirprinten een dure aangelegenheidquote:Op maandag 4 december 2006 13:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Inderdaad!!!!
Heb geen printer anders had ik hem ff geprint !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |