quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:59 schreef koen_pijl het volgende:
YES een eigen naam topic!!! YEAH!!!
On topic graag! Dus zeik jezelf maar afquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:00 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn volgende stap word een Fok award
Fok!-award voor langste ban!quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:00 schreef koen_pijl het volgende:
Mijn volgende stap word een Fok award
Nee, je zet jezelf ook wel in de negatieve kijker he...quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:03 schreef koen_pijl het volgende:
Stiekem houden jullie van mij![]()
Maar het is wel knap dat ik in 2 dagen zo bekend ben geworden, want daarvoor kenden jullie mij niet.
toen kwam je ons niet lastig vallen, vuile stalkertquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:03 schreef koen_pijl het volgende:
Stiekem houden jullie van mij![]()
Maar het is wel knap dat ik in 2 dagen zo bekend ben geworden, want daarvoor kenden jullie mij niet.
OE, die is grofquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:04 schreef DerBolle het volgende:
Maikuuuul is hier niets bij!
Alleen als je een ban wilt denk ikquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:05 schreef RickoKun het volgende:
Zijn doodverwensingen toegestaan in dit topique?
waar gaat dit heen met dit forumquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:06 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Alleen als je een ban wilt denk ik
LOLZquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:07 schreef koen_pijl het volgende:
Stiekem ben ik heel slim, maar ik meot me tot dit niveau verlagen om heir een beetje bij te kunnen horen en aandacht te kunnen krijgen.
Daarom schrijf je: meotquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:07 schreef koen_pijl het volgende:
Stiekem ben ik heel slim, maar ik meot me tot dit niveau verlagen om heir een beetje bij te kunnen horen en aandacht te kunnen krijgen.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:08 schreef -SL- het volgende:
Gooi alsjeblieft jezelf bijna voor een trein..
Nee lees het treinboekje altijd verkeerd. Opzijn kop enzo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:11 schreef joeltje het volgende:
[..]
![]()
Gooit'ie zichzelf voor de trein, gooit'ie mis
![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:11 schreef joeltje het volgende:
[..]
![]()
Gooit'ie zichzelf voor de trein, gooit'ie mis
![]()
Dat is je geguntquote:
Omdat jij het bentquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:30 schreef koen_pijl het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk zo plotseling een hekel aan mij?![]()
Omdat je een enorme eikel bent met kutreactiesquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:33 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Probeer eens één keer op Fok iets te onderbouwen.
Waarom ben ik een eikel?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:34 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Omdat je een enorme eikel bent met kutreacties
Gelukkig zitten we in ONZ
waarom niet?quote:
Ja daar kan ik uren over filosoferen wat ik dan ook meestal in mijn vrije tijd doequote:
Slap ouwehoeren bedoel jequote:Op vrijdag 1 december 2006 13:37 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ja daar kan ik uren over filosoferen wat ik dan ook meestal in mijn vrije tijd doe
bezigquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:22 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Doe jij er dan ook een maken?
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:42 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Mijn topic overleeft het wel hehe
hmmm... niet dus...quote:
Jij ook, maar dat maakt het nog niet jou topicquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:45 schreef RickoKun het volgende:
LOLZ MAAR HIJ HEEFT ER OOK IN GEPOST
Zie je, zelfs de mods moeten je niet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:46 schreef koen_pijl het volgende:
En dit laten zer dan weer open he gvd!! Elkaar handje boven de hoofd houden!!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:49 schreef -SL- het volgende:
zeiken op koen_pijl *insert slash* koen_lijp :')
vind hem niet zo, maar ik moest wat..quote:
Ben je heks?quote:Op vrijdag 1 december 2006 13:52 schreef koen_pijl het volgende:
Jahoor de heksenjacht op koen is geopend
Big fire.. I want BIG fire!quote:
How comequote:Op vrijdag 1 december 2006 13:58 schreef RickoKun het volgende:
IK zie hier meerdere hekschen!!!11eins
dat is niet mijn sterkste kantquote:
quote:
Ja, die trein kan niet verderquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:21 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
hey lijpo, doe es doodgaan, of ben je daar nu mee bezig?
Mijn chick!quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:22 schreef RickoKun het volgende:
TIJD VOOR FOTO!!!!111eins
http://fotoboek.fok.nl/userpics/40673/S5000339_2.jpg
doe jij is ff goed img-taggen!quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:22 schreef RickoKun het volgende:
TIJD VOOR FOTO!!!!111eins
[img]http://fotoboek.fok.nl/userpics/40673/S5000339_2.jpg[img]
Woei!quote:
Ik wilde al zeggen: Mis ik iets?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:23 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Wie heeft mijn usericon gepikt?
en ja
Edit: fixed![]()
hehe, hallo Koenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:27 schreef Koenholio het volgende:
Ja man! Je zult maar Koen heten!![]()
...o![]()
wireless is oké, olé oléquote:
quote:
Dat kan ook met vleeshakenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:42 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Draadjes zijn ook ok hoor
Kun je koen_pijl mee ophangen
@RickoKun: waarom foto eig?
typoquote:
vonnum wel cheijl bedacht van mezelfquote:
Heb ooit een keer gezien dat iemand gewoon aan vleeshaken hingquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:48 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Doet ie anders nooit
[..]
Ik ben trots op je![]()
Google laat mij heel even in de steekquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:49 schreef -SL- het volgende:
[..]
Heb ooit een keer gezien dat iemand gewoon aan vleeshaken hing
volgens mij vind koen_lijpo dat ook leuk/lekker/cheijl
dit is een vleeshaak:quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:51 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Google laat mij heel even in de steek
Koen, doe es foto posten!
Dat wist ik wel (helaas) maar kon er geen foto van vindenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:55 schreef -SL- het volgende:
[..]
dit is een vleeshaak:
[afbeelding]
en daar hing een persoon aan en dat ziet er ongeveer uit als:
[afbeelding]
maar dan die ha(a)k(en) op zjin rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:57 schreef Eamon het volgende:
NiGhTsPiRiT666
EamonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bek houwe![]()
heul welquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:00 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat dat is
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:04 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Everywhere I go they all stare
I don't understand why they care
En nou ophoeren![]()
Dat jij een probleem hebt met mijn uiterlijk zegt meer over jou dan over mij hoorquote:
gelukkigquote:
omdatquote:
Daar valt over te discuzeurenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:32 schreef Eamon het volgende:
[..]
als je zo stoer wil zijn moet het daarom zijn mongool![]()
Nee, maar waarom leef jij nog?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:52 schreef koen_pijl het volgende:
ZO ik ben erweer. hebben jullie me gemist?
Boeiend. Ga je moeder batsen ofzo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:54 schreef koen_pijl het volgende:
Omdat ik neit dood wil en ik geen Gothic ben
Ik wil ook niet dood, jij hebt echt domme vooroordelen. Kortom: als je niet weet waar je het over hebt, tieft dan een end op!quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:54 schreef koen_pijl het volgende:
Omdat ik neit dood wil en ik geen Gothic ben
Heb je dat extreem lekkere wijf nu al voor je gewonnen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Boeiend. Ga je moeder batsen ofzo.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:54 schreef koen_pijl het volgende:
Omdat ik neitniet dood wil, want ik ben zo bang en ik geen Gothickankerlijer ben
Jij vind "daarom" stoer, ik vind "omdat" stoer, omdat ik "omdat" stoer vind..quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:32 schreef Eamon het volgende:
[..]
als je zo stoer wil zijn moet het daarom zijn mongool![]()
Bek houwe!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef koen_pijl het volgende:
Jezus gaan ze in mijn afzeik topic elkar afzeiken
Bemoei je er niet mee mutsquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef koen_pijl het volgende:
Jezus gaan ze in mijn afzeik topic elkar afzeiken
Bij dezequote:Op vrijdag 1 december 2006 16:27 schreef -SL- het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee muts
Heb toestemming van NS666, dus
ik wist hetquote:
rot op!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef koen_pijl het volgende:
Slotje! Wordt saai!
Je was al saai. Zet jezelf nog es een keer voor lul?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef koen_pijl het volgende:
Slotje! Wordt saai!
Verzin eens iets nieuws, of heb je daar de hersencellen niet voor?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:33 schreef -SL- het volgende:
koen_lijpo
ga ff klem zitten tussen 2 treinen
val van een balkon... of (ook) al geprobeerd?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:33 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Verzin eens iets nieuws, of heb je daar de hersencellen niet voor?
Sukkel, ik heb geen balkon. Dat heb je gisteravond toch gezien toen je hier kwam?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:34 schreef -SL- het volgende:
[..]
val van een balkon of (ook) al geprobeerd?
kom anders zelf met dingen waar je aan kan sterven
Ik zeg toch ook niet dat het jouw balkon moet zijn, wel dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:35 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Sukkel, ik heb geen balkon. Dat heb je gisteravond toch gezien toen je hier kwam?
Jongen verzin eens iets adners dan over zelfmoord typen. Volgens mij zit je erg met je zelf in de knoop.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:37 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het jouw balkon moet zijn, wel dan?
En als je denkt dat ik het gezien heb, heeft diegene gelogen tegen je, want ik was het niet
He penis, koop een enkeltje naar zo'n een of ander bekend kamp in Oost-Europa.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:38 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Jongen verzin eens iets adners dan over zelfmoord typen. Volgens mij zit je erg met je zelf in de knoop.
Zoiets bijvoorbeeld. Vind hem niet echt bijzonder. En dit is ook neit echt afzeiken dus een beetje off topic.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:42 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
He penis, koop een enkeltje naar zo'n een of ander bekend kamp in Oost-Europa.![]()
Krijg tieten, verkoop ze op dinsdag, rijd volgende week zaterdag op je driewieler 2 rondjes op een rotonde en kom GVD nooit meer terug!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:43 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld. Vind hem niet echt bijzonder. En dit is ook neit echt afzeiken dus een beetje off topic.
Voor jou hoef je ook niks bijzonders te bedenken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:43 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld. Vind hem niet echt bijzonder. En dit is ook neit echt afzeiken dus een beetje off topic.
Die slaat dus gewoon nergens op. Echt je niveau wordt steeds lager...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:45 schreef -SL- het volgende:
[..]
Krijg tieten, verkoop ze op dinsdag, rijd volgende week zaterdag op je driewieler 2 rondjes op een rotonde en kom GVD nooit meer terug!
Iedereen snapt het, maar jij kunt het niet volgen, dat is het verschil...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:51 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Die slaat dus gewoon nergens op. Echt je niveau wordt steeds lager...
Sukkel, ik had er ook een hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:52 schreef immortalsean het volgende:
maar hij heeft nu wel een naamtopic itt de TS![]()
ja, maar jij bent een stinkende gothic, dat telt niet!quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:47 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Sukkel, ik had er ook een hoor
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:27 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ja, maar jij bent een stinkende gothic, dat telt niet!![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:59 schreef Chr0nicle het volgende:
Getver een krasser.
Sorry, was er het weekend niet, ik heb ook een levenquote:Op maandag 4 december 2006 09:31 schreef -SL- het volgende:
koen_lijpo-afzeik-topique..
Nog steeds open
Zou ie eindelijk dood zijn?quote:Op maandag 4 december 2006 10:09 schreef Ulreazj het volgende:
Waar is onze geile emo/krasser/notendop nu dan ?
quote:Op maandag 4 december 2006 10:30 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Zou ie eindelijk dood zijn?
Helaas niet dus.quote:Op maandag 4 december 2006 11:07 schreef koen_pijl het volgende:
NS666 is een emo en een krasser ik niet!
Terechtquote:Op maandag 4 december 2006 12:02 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:En mag open blijven van modjes ook
quote:Op maandag 4 december 2006 12:02 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:En mag open blijven van modjes ook
Wil je erover praten? Arme jij...quote:Op woensdag 6 december 2006 09:05 schreef PPAUL het volgende:
ik ken zijn moeder!
nee ik was net over haar heen, en wil niet dat het ze terug komtquote:Op woensdag 6 december 2006 09:34 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Wil je erover praten? Arme jij...
Ok. Maar een Donald Duck erop doet wonderen! Kun je nog lachen ookquote:Op woensdag 6 december 2006 09:40 schreef PPAUL het volgende:
[..]
nee ik was net over haar heen, en wil niet dat het ze terug komt
wat dan heet ze katrien?quote:Op woensdag 6 december 2006 09:40 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ok. Maar een Donald Duck erop doet wonderen! Kun je nog lachen ook
ik moest haar BreezAh noemen, mischien heeft ze wel xsensoquote:Op woensdag 6 december 2006 09:45 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Misschien, ik weet niet hoe ze nu heetKees
tja, daden zeggen meer dan woordenquote:Op woensdag 6 december 2006 10:01 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Ik hoop voor Koen (ja, zelfs voor hem) dat dit niet echt zo is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |