quote:
Ja, die trein kan niet verderquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:21 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
hey lijpo, doe es doodgaan, of ben je daar nu mee bezig?
Mijn chick!quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:22 schreef RickoKun het volgende:
TIJD VOOR FOTO!!!!111eins
http://fotoboek.fok.nl/userpics/40673/S5000339_2.jpg
doe jij is ff goed img-taggen!quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:22 schreef RickoKun het volgende:
TIJD VOOR FOTO!!!!111eins
[img]http://fotoboek.fok.nl/userpics/40673/S5000339_2.jpg[img]
Woei!quote:
Ik wilde al zeggen: Mis ik iets?quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:23 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Wie heeft mijn usericon gepikt?
en ja
Edit: fixed![]()
hehe, hallo Koenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:27 schreef Koenholio het volgende:
Ja man! Je zult maar Koen heten!![]()
...o![]()
wireless is oké, olé oléquote:
quote:
Dat kan ook met vleeshakenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:42 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Draadjes zijn ook ok hoor
Kun je koen_pijl mee ophangen
@RickoKun: waarom foto eig?
typoquote:
vonnum wel cheijl bedacht van mezelfquote:
Heb ooit een keer gezien dat iemand gewoon aan vleeshaken hingquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:48 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Doet ie anders nooit
[..]
Ik ben trots op je![]()
Google laat mij heel even in de steekquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:49 schreef -SL- het volgende:
[..]
Heb ooit een keer gezien dat iemand gewoon aan vleeshaken hing
volgens mij vind koen_lijpo dat ook leuk/lekker/cheijl
dit is een vleeshaak:quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:51 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Google laat mij heel even in de steek
Koen, doe es foto posten!
Dat wist ik wel (helaas) maar kon er geen foto van vindenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:55 schreef -SL- het volgende:
[..]
dit is een vleeshaak:
[afbeelding]
en daar hing een persoon aan en dat ziet er ongeveer uit als:
[afbeelding]
maar dan die ha(a)k(en) op zjin rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:57 schreef Eamon het volgende:
NiGhTsPiRiT666
EamonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bek houwe![]()
heul welquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:00 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat dat is
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:04 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Everywhere I go they all stare
I don't understand why they care
En nou ophoeren![]()
Dat jij een probleem hebt met mijn uiterlijk zegt meer over jou dan over mij hoorquote:
gelukkigquote:
omdatquote:
Daar valt over te discuzeurenquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:32 schreef Eamon het volgende:
[..]
als je zo stoer wil zijn moet het daarom zijn mongool![]()
Nee, maar waarom leef jij nog?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:52 schreef koen_pijl het volgende:
ZO ik ben erweer. hebben jullie me gemist?
Boeiend. Ga je moeder batsen ofzo.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:54 schreef koen_pijl het volgende:
Omdat ik neit dood wil en ik geen Gothic ben
Ik wil ook niet dood, jij hebt echt domme vooroordelen. Kortom: als je niet weet waar je het over hebt, tieft dan een end op!quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:54 schreef koen_pijl het volgende:
Omdat ik neit dood wil en ik geen Gothic ben
Heb je dat extreem lekkere wijf nu al voor je gewonnen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Boeiend. Ga je moeder batsen ofzo.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:54 schreef koen_pijl het volgende:
Omdat ik neitniet dood wil, want ik ben zo bang en ik geen Gothickankerlijer ben
Jij vind "daarom" stoer, ik vind "omdat" stoer, omdat ik "omdat" stoer vind..quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:32 schreef Eamon het volgende:
[..]
als je zo stoer wil zijn moet het daarom zijn mongool![]()
Bek houwe!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef koen_pijl het volgende:
Jezus gaan ze in mijn afzeik topic elkar afzeiken
Bemoei je er niet mee mutsquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:26 schreef koen_pijl het volgende:
Jezus gaan ze in mijn afzeik topic elkar afzeiken
Bij dezequote:Op vrijdag 1 december 2006 16:27 schreef -SL- het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee muts
Heb toestemming van NS666, dus
ik wist hetquote:
rot op!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef koen_pijl het volgende:
Slotje! Wordt saai!
Je was al saai. Zet jezelf nog es een keer voor lul?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:31 schreef koen_pijl het volgende:
Slotje! Wordt saai!
Verzin eens iets nieuws, of heb je daar de hersencellen niet voor?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:33 schreef -SL- het volgende:
koen_lijpo
ga ff klem zitten tussen 2 treinen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |