val van een balkon... of (ook) al geprobeerd?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:33 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Verzin eens iets nieuws, of heb je daar de hersencellen niet voor?
Sukkel, ik heb geen balkon. Dat heb je gisteravond toch gezien toen je hier kwam?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:34 schreef -SL- het volgende:
[..]
val van een balkon of (ook) al geprobeerd?
kom anders zelf met dingen waar je aan kan sterven
Ik zeg toch ook niet dat het jouw balkon moet zijn, wel dan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:35 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Sukkel, ik heb geen balkon. Dat heb je gisteravond toch gezien toen je hier kwam?
Jongen verzin eens iets adners dan over zelfmoord typen. Volgens mij zit je erg met je zelf in de knoop.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:37 schreef -SL- het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het jouw balkon moet zijn, wel dan?
En als je denkt dat ik het gezien heb, heeft diegene gelogen tegen je, want ik was het niet
He penis, koop een enkeltje naar zo'n een of ander bekend kamp in Oost-Europa.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:38 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Jongen verzin eens iets adners dan over zelfmoord typen. Volgens mij zit je erg met je zelf in de knoop.
Zoiets bijvoorbeeld. Vind hem niet echt bijzonder. En dit is ook neit echt afzeiken dus een beetje off topic.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:42 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
He penis, koop een enkeltje naar zo'n een of ander bekend kamp in Oost-Europa.![]()
Krijg tieten, verkoop ze op dinsdag, rijd volgende week zaterdag op je driewieler 2 rondjes op een rotonde en kom GVD nooit meer terug!quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:43 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld. Vind hem niet echt bijzonder. En dit is ook neit echt afzeiken dus een beetje off topic.
Voor jou hoef je ook niks bijzonders te bedenken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:43 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Zoiets bijvoorbeeld. Vind hem niet echt bijzonder. En dit is ook neit echt afzeiken dus een beetje off topic.
Die slaat dus gewoon nergens op. Echt je niveau wordt steeds lager...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:45 schreef -SL- het volgende:
[..]
Krijg tieten, verkoop ze op dinsdag, rijd volgende week zaterdag op je driewieler 2 rondjes op een rotonde en kom GVD nooit meer terug!
Iedereen snapt het, maar jij kunt het niet volgen, dat is het verschil...quote:Op vrijdag 1 december 2006 16:51 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Die slaat dus gewoon nergens op. Echt je niveau wordt steeds lager...
Sukkel, ik had er ook een hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:52 schreef immortalsean het volgende:
maar hij heeft nu wel een naamtopic itt de TS![]()
ja, maar jij bent een stinkende gothic, dat telt niet!quote:Op vrijdag 1 december 2006 17:47 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Sukkel, ik had er ook een hoor
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:27 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ja, maar jij bent een stinkende gothic, dat telt niet!![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:59 schreef Chr0nicle het volgende:
Getver een krasser.
Sorry, was er het weekend niet, ik heb ook een levenquote:Op maandag 4 december 2006 09:31 schreef -SL- het volgende:
koen_lijpo-afzeik-topique..
Nog steeds open
Zou ie eindelijk dood zijn?quote:Op maandag 4 december 2006 10:09 schreef Ulreazj het volgende:
Waar is onze geile emo/krasser/notendop nu dan ?
quote:Op maandag 4 december 2006 10:30 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Zou ie eindelijk dood zijn?
Helaas niet dus.quote:Op maandag 4 december 2006 11:07 schreef koen_pijl het volgende:
NS666 is een emo en een krasser ik niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |