Jawelquote:Op vrijdag 1 december 2006 11:30 schreef Troel het volgende:
Ja, freecell zal wel niet doorgehad hebben dat ze hem dichtgooide
Heb je hier wat aan?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:21 schreef freecell het volgende:
chilisaus. (waar trouwens geen calorie"en opstaan, dus ik weet nog steeds niet hoeveel kwaad dat kan)
Een beetje... 120 calorieen per 100 gram dus (het is geen calvé, maar goedquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je hier wat aan?
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=3648
Ja, lekker he?quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:29 schreef omearos het volgende:
lychees
* omearos zet ze op het boodschappenlijstje
Ik ga zo eens een kookboek pakken en wat lekkers uitzoeken om te maken vanavond (en natuurlijk iets halen als back-up mochten mijn kookkunsten niet goed genoeg zijn)
Wat stom! Dat staat er al sinds het begin en het is mijook nog nooit opgevallenquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:21 schreef freecell het volgende:
edit: ik zie net in dieetweb dat je je omvangen invoert in kilo's
Ik zie het, terwijl ik hem net echt niet gezien heb. Sorry.quote:Op vrijdag 1 december 2006 12:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Jawelhad net een nieuwe geopend, maar die kan dus wel weer dicht
We maakten hem tegelijk aan, dus je kon hem ook niet zienquote:Op vrijdag 1 december 2006 12:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zie het, terwijl ik hem net echt niet gezien heb. Sorry.
Van www.nu.nl, volgens de Telegraaf zou het trouwens een jongetje zijnquote:Kind gedood op basisschool
Uitgegeven: 1 december 2006 13:21
Laatst gewijzigd: 1 december 2006 14:03
HOOGERHEIDE - Op basisschool Klim-Op aan de Matthias Wolffstraat in Hoogerheide is vrijdag omstreeks 11.00 uur een meisje door messteken om het leven gekomen. Dit heeft de politie bekendgemaakt. Volgens nog onbevestigde berichten zou een gemaskerde man de school zijn binnengedrongen en de keel van het kind hebben doorgesneden.
Het slachtoffer zou een negenjarig meisje zijn. De dader is mogelijk de vader van het kind.
De politie heeft de wijde omgeving rond de school afgezet en is in het bos op zoek naar de dader.
Opvang
De politie wilde verder geen mededelingen doen over de zaak. Op het gemeentehuis van Woensdrecht, waar Hoogerheide onder valt, is een crisiscentrum ingericht. De school is ontruimd en de leerlingen worden opgevangen. Boven de school heeft korte tijd een politiehelikopter gevlogen.
Verhoeven
Minister van Onderwijs Maria van der Hoeven heeft geschokt gereageerd. "Het is vreselijk wat er is gebeurd", aldus Van der Hoeven na afloop van de minsterraad vrijdag.
Ze had nog geen nadere informatie. Na afloop van de ministerraad is Van der Hoeven direct naar haar ministerie gegaan om te horen wat er precies is gebeurd.
Waarschijnlijk wel, een random psychopaat loopt echt niet een random basisschool in om een random kind in een klas af te maken. Ik denk inderdaad een echtscheidingstrauma, dat hoor je wel vaker, dat er dan zulke dingen gebeuren. Ondenkbaar dat je dat met je eigen kind kan doenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:03 schreef Troel het volgende:
Ik vraag me bij zulke dingen af wat dan de achtergrond is. Is het een koning Salomo geval met een echtscheiding dat vaders denkt ik het kind niet, moeder het kind ook niet, of heeft het kind vanochtend zijn bed niet opgemaakt ofzo en is de vader licht ontvlambaar.
(Als het dus inderdaad de vader was en de geruchten zouden kloppen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |