Mmmm!quote:Op vrijdag 22 december 2006 03:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zullen we een roomboterkoekje delen ?
Succes raptorix!quote:Op maandag 13 november 2006 23:46 schreef raptorix het volgende:
mmm, ik ben bereid een sponsorloop te doen, 100 kilometer, voor 10 center per kilometer
No joke, als er 25 mensen bereid zijn me te sponsoren doe ik het.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 03:22 schreef NorthernStar het volgende:
Heerlijk warm achter de computer, bakje koffie en iets lekkers erbij, horen hoe mensen ergens op een strand staan te kleumen.
Iets tever weg voor mij, maar als ie over de afsluitdijk komt wil ik hem aan het einde wel met drinken en een hartig hapje opwachten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 05:38 schreef BrandX het volgende:
Raptorix zal ons regelmatig op de hoogte houden via sms waar hij zich ongeveer bevindt. Het zou prettig zijn als andere fokkers zo links en recht ook hun opwachting kunnen maken op het strand, met name voor de aanvuling van drinkwater!![]()
Ik denk niet dat je dat gaat reddenquote:Op vrijdag 22 december 2006 07:08 schreef Libris het volgende:
Erg cool. Jammer dat ik te ver weg zit (aan de zuid-zuid hollandse kust), anders had ik hem zeker komen aanmoedigen..
Ik buig meequote:Op vrijdag 22 december 2006 07:36 schreef buzzer het volgende:
ik maak u alvast een hele diepe buiging
OMG!!! dan zal hij inmiddels wel bij de sluizen van IJmuiden zijn, en dus al halverwege! WHOW!quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:34 schreef Pokkehontas het volgende:
Okee!! Raptorix heeft Zandvoort bereikt.![]()
(ElisaB doet even een tukje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |