je staat erbijquote:Op maandag 18 december 2006 21:02 schreef BrandX het volgende:
heb deze hele topic-cyclus gemist!!!
Goeie actie! Noteer mij maar voor 20ct per km!
Net als ik.. niet goed, geld weg.quote:Op donderdag 21 december 2006 23:19 schreef longinus het volgende:
Succes, en mocht je het niet halen, ik heb al betaald
das niet weg, das bij het goede doelquote:Op donderdag 21 december 2006 23:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Net als ik.. niet goed, geld weg.
Ik doe toch ook knipogen !quote:Op donderdag 21 december 2006 23:45 schreef gateway het volgende:
[..]
das niet weg, das bij het goede doel
Suc6 morgen met lopen raptorix!!
Jij wordt zo afgeschoten om aan je 100 km te beginnen ?quote:
Yeps!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:03 schreef ondeugend het volgende:
Jij wordt zo afgeschoten om aan je 100 km te beginnen ?
heb ik wat gemist? elisaB gaat meelopen??quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yeps!
Ik ga nog even de katten voeren, broodjes maken en dan vertrekt de boot!
Ik zou eerder al naar Scheveningen gaan en daar dan bij een vriendin rondhangen tot een uurtje of 4:00, maar met het vervroegen van de starttijd, leek me dit ook wel prima
Owkee, ik ga de snowboots aantrekken en dan on my way!
Laterzzzz (met Phoowtoows!)
slaap lekker .. dat ga ik dus niet meer reddenquote:Op vrijdag 22 december 2006 03:11 schreef Pokkehontas het volgende:
En hij komt nú de pier op hollen!!
(en ik ga mijn bed weer inrollen)
Heerlijk warm achter de computer, bakje koffie en iets lekkers erbij, horen hoe mensen ergens op een strand staan te kleumen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 03:20 schreef ondeugend het volgende:
Woeiii !
Hadden we nu maar een live verbinding.
Zullen we een roomboterkoekje delen ?quote:Op vrijdag 22 december 2006 03:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heerlijk warm achter de computer, bakje koffie en iets lekkers erbij, horen hoe mensen ergens op een strand staan te kleumen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |