quote:Op woensdag 6 december 2006 11:44 schreef chacama het volgende:
Maud doet het goed. Ben vanochtend gaan wegen. Ze is 3020 gram. Dus 15 gram boven d'r geboortegewicht en 120 gram aangekomen sinds afgelopen donderdag. Dinsdag weer naar het CB.
Ik ben trouwens op zoek naar BV-kleding. Weet iemand waar het voordelig is en welke goed is?
Oh en het goede nieuws. Maud heeft vannacht van 12 uur tot vijf uur geslapen. Jammer alleen dat ik om drie uur al wakker was om voeding te geven. Dus maar twee uur liggen dommelen tot ze zelf wilde drinken.
En ik heb een rare meid. Ze wil eerst drinken en dan eten....Oftwel eerst aan beide borsten de waterige voormelk en daarna weer terug naar borst 1 om te 'eten' en als ze dan nog honger heeft lurkt ze de tweede borst ook nog lekker leeg.
Die bedoel ik, gaat ongemerkt broeien!quote:Op woensdag 6 december 2006 12:31 schreef PM-girl het volgende:
...
Synthetische compressen, zijn de HEMA exemplaren ook synthetisch? Ik vind ze fijn in gebruik. Gisteren op Schiphol begon ik ineens te lekken (normaal niet overdag). Toen bij de Etos een pak gehaald, ook erg fijn, DIe hebben zelfs een plakkertje om ze in de bh te plakken.
En ja, bv kleding, moet ik ook nog vinden!
Ja om een voorraadje aan te leggen is overproductie het einde!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:33 schreef Neuk het volgende:
Owlet dat laatste 'Overigens kan een hoge melkproductie ook van invloed zijn op krampjes (onrustig drinken, veel lucht meeslikken) en daardoor dus op slaapgedrag ' herken ik absoluut... Ik ga gewoon eerst effe proberen wat de CB-arts adviseerde, ook omdat ik een voorraadje aan wil leggen in de vriezer) en als dat niets is dan wil ik wel es gaan doen wat jij net schreef over blokvoedentnx
Awww...quote:Op woensdag 6 december 2006 13:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Het gaat hier niet goed. Kendahl heeft vanmorgen om half zeven nog gedronken en wilde daarna niet meer. Tenminste, niet veel. net uit pure wanhoop geprobeerd te kolven. Er kwam niet meer dan 20 cc uit beide borsten. Mijn linkerborst heeft dus die blaar, het doet echt gruwelijk pijn met voeden. Na een minuut of twee trekt die pijn weg. Ik heb de boel nu maar weer ingesmeerd. Vandaag voel ik me ook grieperig, kan dat een rol spelen?
Is het heel raar dat ik hier echt om moet huilen???quote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef owlet het volgende:
Ingesneeuwde moeder houdt kleuter en baby negen dagen in leven met borstvoeding[
Ah, ja, dat zou dan wel logisch zijn. Nou, fijn dat je iig niet ook nog eens spruw er bij hebt!quote:Op woensdag 6 december 2006 15:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb die blaar waarschijnlijk voor spruw aangezien. Anders zouden Ken en mijn andere borst nu toch ook wel besmet moeten zijn.
Ja, dan is er tenminste nog íets fijn aan, hé?quote:Op woensdag 6 december 2006 15:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, ja, dat zou dan wel logisch zijn. Nou, fijn dat je iig niet ook nog eens spruw er bij hebt!
ik begreep vanmorgen dat de vader inmiddels gevonden is, helaas heeft hij het niet overleefd.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef owlet het volgende:
Ingesneeuwde moeder houdt kleuter en baby negen dagen in leven met borstvoeding[
Ik zou in m'n hoofd houden dat de fles ook niet zo makkelijk is. Integendeel.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:11 schreef Moonah het volgende:
Dus vanochtend schoot het door mijn hoofd: "Als ik nu eens gewoon overstap op de fles?"
Peptalk is welkom.
Ja, ik zag het ook op het nieuws. Heb er echt om zitten janken.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:13 schreef bixister het volgende:
[..]
ik begreep vanmorgen dat de vader inmiddels gevonden is, helaas heeft hij het niet overleefd.
Ja, ik zei het al eerder eens in een ander topic, maar ik zou het zooo een gedoe vinden moest ik om één of andere reden de fles moeten geven.quote:Op donderdag 7 december 2006 12:21 schreef Moonah het volgende:
En B-M, da's wel een grappige benadering.
Maar je hebt gelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |