Geeft niks, ik heb ook altijd maar wat gedaan. Gewoon op gevoel en door te kijken naar mijn dochter.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:22 schreef Bass-Miss het volgende:
Zo puzzelen dat jullie doen. Ik doe maar wat als ik zo vergelijk.
Nounou, wat een gemuts zeg.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:21 schreef nebelung het volgende:
En ik heb een superkind. (even een keertje mutsen hoor: ik heb een ge-wel-dig kindIk ben echt zo verliefd
)
Heb net van een afstandje zitten kijken. Nou, meneer ligt gewoon met die fles te spelen...quote:Op donderdag 14 december 2006 17:35 schreef YPPY het volgende:
Hier ging het flesje in het begin vrij moeizaam, maar nu erg goed. Niet meteen opgeven dus Moonah. Het hielp goed als ik niet in de buurt was.
Hier was dat in het begin net zo, bij mij wilde ze geen fles, bij Schanul wel. Dus dat stonden we dan maar toe, nu drinkt ze ook bij mij wel de fles, gelukkig.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:58 schreef Macka66 het volgende:
Lucie weigert fles als ze bij mij op schoot ligt. Ze wil dan perse borst. Als ze in de wipstoel zit accepteert ze het wel als ik haar een fles geef.
Uhuh!quote:Op donderdag 14 december 2006 18:42 schreef cattie het volgende:
Echte flesweigeraars schijnen het trouwens erg lang uit te houden, het weigeren.
Maar het is ook niet nodig. Wat zou volgens de dietiste de reden zijn dat je zou moeten stoppen? Want als dat gebaseerd is op de veronderstelling dat Merlijn jou 'leeg zou vreten' (bij wijze van spreken hequote:Op donderdag 14 december 2006 20:34 schreef Randa_v het volgende:
Hier ben ik een beetje angstig, net als een paar maanden terug heb ik weer diarree. Ik ga morgen bellen om er verder mee te gaan naar de huisarts etc. Na de vorige keer was ik dus flink afgevallen, weeg op het moment 53 kg bij een lengte van 1.70. De dietiste zie ik maandag weer en die vind dat ik moet stoppen met BV bij een te laag gewicht.Dat is dus echt het laatste wat ik wil. Ik moet zeggen dat ik van het teveel afvallen verder geen last heb, dat gaat allemaal wel. Daarom wil ik ook blijven voeden. Het is alleen dat ik er angst voor heb om nog meer af te vallen.Ik wil op aanraden van een kennisje wel gaan vragen om fantomalt en fortify, als het kan in combi met de PDS.
Maar eigenlijk ben ik op zoek redenen om niet te hoeven stoppen met de BV.Het kennisje heeft ook gezegt, dat Merlijn zeker nu hij bijna 1 jaar is, bijvoeding belangrijker wordt, hij ook minder gaat drinken ws bij mij. Die 500 Calorieen extra hoef ik dan niet meer helemaal te hebben, lijkt mij. Ik vind het moeilijk om mij goed voor te bereiden en aan goede argumenten te komen. Ik wil gewoon eigenlijk echt niet stoppen als het niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |