true it isquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Die eerste is later ge-edit, daar stond diezelfde link. Maar goed, weg=weg![]()
Yellow Pearl heeft net een nieuwe single uit, 'Already Over You'.quote:Op zondag 18 februari 2007 12:17 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Daar heeft mijn band bijna een keer in het voorprogramma gestaanHet contact is een beetje verwaterd jammergenoeg
Join the cue.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik wil best mod worden op MUZ als er iemand nodig is. Positieve sfeer, leuke topics. Mooi!
Daar twijfel ik niet aan. Ik denk alleen dat het voor de keuze van een muziekmod geen kwaad kan om de argumenten te beperken tot het muzikale deel van zijn of haar smaak en "lekker ding" zou daar maar zo eens buiten kunnen vallenquote:Op woensdag 28 februari 2007 02:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is toch een lekker ding? Ik heb een brede smaak..
quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan. Ik denk alleen dat het voor de keuze van een muziekmod geen kwaad kan om de argumenten te beperken tot het muzikale deel van zijn of haar smaak en "lekker ding" zou daar maar zo eens buiten kunnen vallen.
Waar haal je het idee vandaan dat ik me ook maar in de buurt van de queue bevindt?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]Als de rest van de Q ook zo verzuurd is, dan ben ik dus eigenlijk 'first in line'.
Niet. Just saying.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waar haal je het idee vandaan dat ik me ook maar in de buurt van de queue bevind?.
in it goes..quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
Me First and the Gimme Gimmes mag wel toegevoegd worden aan de lijst met bands en artiesten.
Nu wel zo te zien.quote:Op zondag 4 maart 2007 10:21 schreef Mark het volgende:
Die punaise van Berkery zit er nog niet in.....
Tja zwarte humor kan ik zelf wel waarderen maar grappen maken over een zelfmoordpoging past niet in muziek.quote:Op maandag 5 maart 2007 17:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik snap dat mijn goede vriend tong80 een uitzonderingspositie bekleedt, maar dat topic over een nieuw liedje van Britney Spears is smakeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |