Damn! Zijn ze serieus al uitverkocht??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:15 schreef =HellFire= het volgende:
Iemand nog kaartjes over? Ik was te laat.![]()
Jammer, mochten je vrienden ook kunnen ruilen mail me dan op maurice*at*codeglue.comquote:Nou den bosch is wel dichterbij voor mij... maar ik ga met nog 3 andere....
helaas helaas. http://www.podiuminfo.nl/news_detail.php?news_id=1959quote:De punk-cover-band Me First & The Gimme Gimme's cancelen hun twee shows (14 september, Melkweg en 15 september, W2) in Nederland wegens familie-omstandigheden van een van de bandleden. Kaarten kunnen worden teruggebracht naar de voorverkooppunten.
subtiel staat niet in jouw woordenboek of wel...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:11 schreef footballx het volgende:
Haha.... net goed voor die mongolen-TS. Kan niet eens de naam goed schrijven (heeft waarschijnlijk ook geen idee wat het 'betekent').
Toch vervelend, maar wel een hele goede reden. Jammer, dan maar wachten tot april.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:41 schreef =HellFire= het volgende:
Fat Mike z'n moeder heeft al jaren last van een ernstige vorm van kanker en het de situatie vergeregd nogal. Spijtig voor hem.
Ze hervatten de Euro-tour vanaf April 2006 weer. Dan maar wel eens op tijd kaartjes halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |