Korte samenvatting:quote:
Rembrandt was tenminste gezellig, toch?quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan wel janken...
quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Hij traint er veel op, let op waar de achterlijn is en zijn tegenstander is..bla,bla... daarbij spelen ze niet overal bij elke club met dezelfde ballen....bla,bla, hij is al blij dat er uit 1 van de 10 voorzetten van hem (...) gescoord wordt en ja...hij probeert ook verschillend schoeisel uit om nog betere (...) voorzetten te kunnen geven.![]()
Ach gossie, wees blij dat je niet moest janken van het traangas in Nancy.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan wel janken...
Dit is erg.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Hij traint er veel op, let op waar de achterlijn is en zijn tegenstander is..bla,bla... daarbij spelen ze niet overal bij elke club met dezelfde ballen....bla,bla, hij is al blij dat er uit 1 van de 10 voorzetten van hem (...) gescoord wordt en ja...hij probeert ook verschillend schoeisel uit om nog betere (...) voorzetten te kunnen geven.![]()
Ik krijg bijna heimwee naar Wooter.quote:Op vrijdag 1 december 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
Ik wil Sjaak Swart weer terug als rechtbuiten.
Ja.. FC Twente PSV 1 - 0quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:43 schreef rubbereend het volgende:
schandalig........ kom zeg verliezen van Espanyol........... wtf
ja oke...... 1 competitewedstrijd........ maar ondertussen staan we bovenaan.quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja.. FC Twente PSV 1 - 0![]()
Maar ga je nu weer lekker boeren?
Voor de foto's zie www.dapprestrijders.nlquote:Censuur in het stadion (menting is watching you)
Vanavond zijn twee supporters het stadion uitgezet omdat zij hun spandoek terug wilden hebben. Het doek met de tekst 'Menting moraalridder' (bovenste foto) werd aan het begin van de tweede helft op de lange zijde opgehangen. Reden voor de tekst: de veiligheidsman van Ajax die nog altijd stevig in de commandokamer zit bij elke wedstrijd keurde op het laatste moment een grootse sfeeractie voor de wedstrijd af (een deel van de voorbereidingen op de laatste foto). Hoewel de plannen van tevoren bij Ajax bekend waren werd toegelaten dat er ruim 600 manuren in werd gestoken voordat de actie deels werd afgekeurd. Omdat de actie in de afgeslankte vorm geen actie meer was werd besloten om het geheel af te blazen en een reactie op een doek te zetten.
Blijkbaar was dit voor de kleine kale smurf te veel richting zijn persoon gericht en gaf hij direct opdracht om deze 'grove' belediging aan zijn adres te verwijderen (middelste foto). Toen de supporters het doek van de stewards terug pakten en weigerden deze in te leveren werden zij door de beveiliging en de politie buiten het stadion gezet.
Dit gebeurde echter pas nadat zij eerder hun identiteitsbewijs moesten tonen en alles was genoteerd. Duidelijk is dat de man die volgens Ajax niets meer met supporters te maken heeft (dit staat zwart op wit) nog altijd achter de schermen in de commandokamer zit en dat hij elke vorm van kritiek op zijn persoon door anderen laat pareren.
Menting, als je ballen had gehad was je zelf dat doek van de tribune komen halen. Laffe ty*&^shond (=straattaal).
vind je wel een beetje negatief hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 08:51 schreef HeatWave het volgende:
De eerste die nu NOG loopt te zeiken over mijn negatieve insteek kan echt een f'noord shirt in zijn reet proppen.
Ajax is naar de klote, geen andere woorden voor. Wat een kansloze kut partij weer.
En Rosales is en blijft de waardelooste speler die ik ooit in een Ajax shirt heb gezien.
Ik ben er ZO ZO ZO FUCKING ZIEK van!!!!!!!
quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:58 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
vind je wel een beetje negatief hoor![]()
Nee, ik word doodziek om Ajax jaar in en jaar uit structureel naar de klote te zien gaan..quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:04 schreef the_hunter het volgende:
Kampioen worden wordt lastig. UC komen we gewoon een ronde verder en dan is weer alles mogelijk. En de beker kan ook nog alle kanten op. Zie vorig seizoen...
HW word je nou nooit moe van jezelf met dat negatieve gezeik van je?
Wie zegt dat ik het best vind??quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik word doodziek om Ajax jaar in en jaar uit structureel naar de klote te zien gaan..
Die gasten uit eindhoven zijn al jaren met afstand de beste club in Nederland, maar blijkbaar vinden mensen als jij dat wel best zo.
Nou ik niet......
Zou je denken?quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:06 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, we kunnen ook te positief blijven, het is toch ook gewwon kut momenteel?
Als makke schapen alles maar ok vinden ook niet hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 09:09 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het best vind??
Maar de hele dag negatief zeiken op een internetforumpje heeft nog nooit tot een ommekeer geleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |