abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 december 2006 @ 01:43:34 #31
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_44044651
Rosales kan niet eens fatsoenlijk voorzetten.Hij chipt ze voor, lijkt nergens op
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 1 december 2006 @ 01:44:20 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44044660
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 01:39 schreef Radegast het volgende:

Wat had ie er over te zeggen?
Korte samenvatting:
Hij traint er veel op, let op waar de achterlijn is en zijn tegenstander is..bla,bla... daarbij spelen ze niet overal bij elke club met dezelfde ballen....bla,bla, hij is al blij dat er uit 1 van de 10 voorzetten van hem (...) gescoord wordt en ja...hij probeert ook verschillend schoeisel uit om nog betere (...) voorzetten te kunnen geven.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 1 december 2006 @ 01:45:23 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44044677
Ik wil Sjaak Swart weer terug als rechtbuiten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_44044692
Ik kan wel janken...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_44044703
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 01:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan wel janken...
Rembrandt was tenminste gezellig, toch?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 1 december 2006 @ 01:49:24 #36
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_44044719
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 01:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Korte samenvatting:
Hij traint er veel op, let op waar de achterlijn is en zijn tegenstander is..bla,bla... daarbij spelen ze niet overal bij elke club met dezelfde ballen....bla,bla, hij is al blij dat er uit 1 van de 10 voorzetten van hem (...) gescoord wordt en ja...hij probeert ook verschillend schoeisel uit om nog betere (...) voorzetten te kunnen geven.
  vrijdag 1 december 2006 @ 01:50:23 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44044735
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 01:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik kan wel janken...
Ach gossie, wees blij dat je niet moest janken van het traangas in Nancy.
Poef.....gone! ©golfer
pi_44044752
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 01:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Korte samenvatting:
Dit is erg.
pi_44044761
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 01:45 schreef golfer het volgende:
Ik wil Sjaak Swart weer terug als rechtbuiten.
Ik krijg bijna heimwee naar Wooter.
pi_44044865
Tsja, het bier maakte veel goed.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 december 2006 @ 02:43:16 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44045251
schandalig........ kom zeg verliezen van Espanyol........... wtf
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 1 december 2006 @ 02:48:48 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_44045287
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 02:43 schreef rubbereend het volgende:
schandalig........ kom zeg verliezen van Espanyol........... wtf
Ja.. FC Twente PSV 1 - 0
Maar ga je nu weer lekker boeren?
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 december 2006 @ 02:52:24 #43
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44045310
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 02:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja.. FC Twente PSV 1 - 0
Maar ga je nu weer lekker boeren?
ja oke...... 1 competitewedstrijd........ maar ondertussen staan we bovenaan.

Maar wat Ajax tot nu toe in de Uefacup laat zien...... met alle respect. Ajax hoort thuis in de CL en de moeite die ze nu hebben met ploegen in de UC is Ajax onwaardig.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_44046052
prioriteit winterstop: Goede rechtsbuiten en goede verd. middenvelder. Roger kan met de spanjaarden mee terug wat mij betreft..
Ajax!!
pi_44046118
Ongelofelijk wat zijn we ineens kut geworden.
  vrijdag 1 december 2006 @ 08:29:21 #46
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44046239
Ben helemaal naar de klote, niet normaal meer. Ergerde me gister overal aan, dus ben in rust maar weggegaan, tweede helft in Amstelcorner gekeken. Twijfel erover of ik zondag wel naar Willem II-thuis wil, uiteindelijk zal het wel goedkomen. Er moet snel iets veranderen, dan heb ik het nog niet eens over een dozijn nieuwe spelers, maar juist het systeem zal moeten veranderen. Henk ten Cate moet met een systeem gaan spelen, waarin zijn beste spelers het beste tot hun recht komen!

Maar goed, rampenmaand november is weer voor bij, vanaf december gaan we weer eens presteren!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44046278
Vorig seizoen was ook kut, maar ik heb nog nooit getwijfeld of ik wel of niet zou gaan. Om de simpele reden dat Ajax voor mij veel meer is dan alleen die wedstrijd. Wel heb ik vorig seizoen een paar wedstrijden gehad, waar ik in de rust naar het home ben gegaan en heb ik daar verder gekeken. Zondag dus ook gewoon weer van de partij. Heb er zin in. 6-0!!!
pi_44046299
Even wat anders:
quote:
Censuur in het stadion (menting is watching you)

Vanavond zijn twee supporters het stadion uitgezet omdat zij hun spandoek terug wilden hebben. Het doek met de tekst 'Menting moraalridder' (bovenste foto) werd aan het begin van de tweede helft op de lange zijde opgehangen. Reden voor de tekst: de veiligheidsman van Ajax die nog altijd stevig in de commandokamer zit bij elke wedstrijd keurde op het laatste moment een grootse sfeeractie voor de wedstrijd af (een deel van de voorbereidingen op de laatste foto). Hoewel de plannen van tevoren bij Ajax bekend waren werd toegelaten dat er ruim 600 manuren in werd gestoken voordat de actie deels werd afgekeurd. Omdat de actie in de afgeslankte vorm geen actie meer was werd besloten om het geheel af te blazen en een reactie op een doek te zetten.

Blijkbaar was dit voor de kleine kale smurf te veel richting zijn persoon gericht en gaf hij direct opdracht om deze 'grove' belediging aan zijn adres te verwijderen (middelste foto). Toen de supporters het doek van de stewards terug pakten en weigerden deze in te leveren werden zij door de beveiliging en de politie buiten het stadion gezet.

Dit gebeurde echter pas nadat zij eerder hun identiteitsbewijs moesten tonen en alles was genoteerd. Duidelijk is dat de man die volgens Ajax niets meer met supporters te maken heeft (dit staat zwart op wit) nog altijd achter de schermen in de commandokamer zit en dat hij elke vorm van kritiek op zijn persoon door anderen laat pareren.

Menting, als je ballen had gehad was je zelf dat doek van de tribune komen halen. Laffe ty*&^shond (=straattaal).
Voor de foto's zie www.dapprestrijders.nl
pi_44046382
Ajax & de aanval:
Huntelaar: is goed in ballen het doel in werken, dribbelen lukt niet, dus geeef een voorzet op huntelaar
Rosales: verkopeuuhh
Mitea: heeft potentieel, verkopeuuhuhh!
De Mul: Verkopeuuuhh!
Dus ik zeg: haal één snelle jongen erbij die 1-2jes kan doen, dus een speler zoals christiano ronaldo, en haal één jongen erbij die zelf kan scoren, maar ook goede voorzetten kan afleveren
  vrijdag 1 december 2006 @ 08:51:31 #50
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44046448
De eerste die nu NOG loopt te zeiken over mijn negatieve insteek kan echt een f'noord shirt in zijn reet proppen.

Ajax is naar de klote, geen andere woorden voor. Wat een kansloze kut partij weer.

En Rosales is en blijft de waardelooste speler die ik ooit in een Ajax shirt heb gezien .

Ik ben er ZO ZO ZO FUCKING ZIEK van!!!!!!!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_44046542
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 08:51 schreef HeatWave het volgende:
De eerste die nu NOG loopt te zeiken over mijn negatieve insteek kan echt een f'noord shirt in zijn reet proppen.

Ajax is naar de klote, geen andere woorden voor. Wat een kansloze kut partij weer.

En Rosales is en blijft de waardelooste speler die ik ooit in een Ajax shirt heb gezien .

Ik ben er ZO ZO ZO FUCKING ZIEK van!!!!!!!
vind je wel een beetje negatief hoor
Ajax!!
  vrijdag 1 december 2006 @ 08:59:50 #52
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44046554
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 08:58 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

vind je wel een beetje negatief hoor
.

Nee, het gaat zo lekker met Ajax idd, we worden nog makkelijk kampioen, de beker is helemaal een formaliteit, en de UEFA cup heb ik al min of meer een plekje gegeven in de kast .

Tyfus seizoen, weer... .
Get woke, go broke!
pi_44046636
Kampioen worden wordt lastig. UC komen we gewoon een ronde verder en dan is weer alles mogelijk. En de beker kan ook nog alle kanten op. Zie vorig seizoen...

HW word je nou nooit moe van jezelf met dat negatieve gezeik van je?
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:06:23 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44046656
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:04 schreef the_hunter het volgende:
Kampioen worden wordt lastig. UC komen we gewoon een ronde verder en dan is weer alles mogelijk. En de beker kan ook nog alle kanten op. Zie vorig seizoen...

HW word je nou nooit moe van jezelf met dat negatieve gezeik van je?
Nee, ik word doodziek om Ajax jaar in en jaar uit structureel naar de klote te zien gaan..

Die gasten uit eindhoven zijn al jaren met afstand de beste club in Nederland, maar blijkbaar vinden mensen als jij dat wel best zo.

Nou ik niet......
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:06:37 #55
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44046661
Ach, we kunnen ook te positief blijven, het is toch ook gewwon kut momenteel?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_44046699
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, ik word doodziek om Ajax jaar in en jaar uit structureel naar de klote te zien gaan..

Die gasten uit eindhoven zijn al jaren met afstand de beste club in Nederland, maar blijkbaar vinden mensen als jij dat wel best zo.

Nou ik niet......
Wie zegt dat ik het best vind??

Maar de hele dag negatief zeiken op een internetforumpje heeft nog nooit tot een ommekeer geleid.

Montana, tuurlijk gaat het kut, maar om dan meteen weer te zeggen dat we overal al voor uitgeschakeld zijn, vind ik bullshit. Het seizoen is nog lang en er kan nog van alles gebeuren!
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:10:33 #57
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44046719
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:06 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, we kunnen ook te positief blijven, het is toch ook gewwon kut momenteel?
Zou je denken?

Dit team kan gewoon niet meer normaal voetballen lijkt wel. Weer een wedstrijd zonder kans te creeren....

Hoeveel punten zijn we in 3 weken nou kwijt geraakt? Ik kan me niet voorstellen dat iemand die zich Ajacied durft te noemen nu nog steeds positief is.... We zijn het lachertje van Nederland en Europa, en als trotse Amsterdammer doet mij dat heel veel pijn..
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:11:48 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_44046738
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 09:09 schreef the_hunter het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het best vind??

Maar de hele dag negatief zeiken op een internetforumpje heeft nog nooit tot een ommekeer geleid.
Als makke schapen alles maar ok vinden ook niet hoor .

De maat is vol zou ik zeggen, het is mooi geweest met dit geneuzel in de marge, kan me niet schelen wat ze doen en wat het kost, maar ze maken Ajax maar weer gezond, al moeten er koppen rollen...
Get woke, go broke!
  vrijdag 1 december 2006 @ 09:12:40 #59
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_44046749
We zijn inderdaad niet uitgeschakeld voor de landstitel, KNVB-beker en UEFA Cup, alleen voor de CL zijn we uitgeschakeld. Maar we hebben in de maand november wel onze goede vooruizichten verknald, in de competitie staan we weer op achterstand en ook in Europa verwacht ik eigenlijk geen worden meer, de beker is slechts een troostprijs. Eindhoven en omstreken lacht zich rot om Ajax en ze hebben nog gelijk ook, andersom had ik dat ook gedaan. Ajax is haast verplicht om éénmaal in de twee seizoenen kampioen te worden, de prestaties van nu zijn simpelweg Ajax-onwaardig en hoe komt dit?
pi_44046757
Heb ik nou gisteren naar een voetbalwedstrijd zitten kijken of was dit een zwaar mislukte poging tot humor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')