Is dicht dus inmiddelsquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:34 schreef Shadow47 het volgende:
[Test- /showcase.] Buiten, donker, flits. Nu nog een cijfer. mag een slotje denk ik?....
quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:49 schreef ..zapper het volgende:
Jullie mogen mijn posts voortaan wel verwijderen voordat jullie ene topic naar ONZ verschuiven.
Daar gaat het niet over, ik voer een eenmansboycot tegen ONZ omdat je er geen onzin mag postenquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
watje... daar doen de modjes niet aan... Het is je eigen verantwoordelijkheid of je hierdoor voor L#L staat..
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:03 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Daar gaat het niet over, ik voer een eenmansboycot tegen ONZ omdat je er geen onzin mag posten.
Persoonlijk wilde ik hem nog even laten staan om men tijdens het uitzoeken van de ondewerpen nog tussentijds wat informatie door te spelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:17 schreef freud het volgende:
MODmensen, is het een idee om [Info] vorderingen fotowedstrijd nieuwe stijl van sticky af te halen (of helemaal)? Scheelt er weer eentje bovenaan, en het topic was sowieso al tijdelijk, en is nu helemaal zinloos (en jullie weten hoezeer ik tegen zinloos gepost ben).
Auto-Lockquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Niemand panieken [afbeelding]
Ik heb dit topic aangemaakt
Topic aangemaakt, maar kan niet weergegeven worden.....
vanwege:
[Showcase] Impressie van London 2006
Probeer daar maar eens een slotje op te zetten [afbeelding]
Moet je als ex-mod maar geen topics aanmakenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Niemand panieken [afbeelding]
Ik heb dit topic aangemaakt
Topic aangemaakt, maar kan niet weergegeven worden.....
vanwege:
[Showcase] Impressie van London 2006
Probeer daar maar eens een slotje op te zetten [afbeelding]
Het werven van mensen om te komen posten op andere websites is simpelweg niet de bedoeling op FOK!. Op een andere manier vragen gaat dus ook niet werken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:15 schreef Karp het volgende:
Nederlandstalige photoblog-community
Waarom moet mn topic nou weer dicht?
Ik denk, ik doe het netjes. Geen link, geen spam, gewoon beleefd vragen?
Kan ik het topic in een andere vorm opnieuw plaatsen of hoe werkt dat hier?
meneerquote:
Database en software is niet helemaal lekker deze week... Was maandag avond ook al het geval..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef pea4fun het volgende:
Hellluuuuuup....ik post vanalles maar het verschijnt niet....
Pas als er een post na mij is gedaan zie ik mijn post...zoals nu dus...vreemdquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Database en software is niet helemaal lekker deze week... Was maandag avond ook al het geval..
Nope, die is er nog niet. Je mag hiervoor een topic openen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil mijn Minolta Z1 verkopen en ben benieuwd naar wat ik ervoor kan vragen. Prijzen op marktplaats lopen uiteen van 110 tot 170 euro, is er hier ergens een topic voor ofzo?
Netjes opgezet!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is jouw digitale camera waard?
Dit is m geworden, ns kijken of het gaat werken.
ik zou je adviseren teklagen inquote:Op zondag 28 januari 2007 13:31 schreef pea4fun het volgende:
Wordt dat gedoe met die posts die niet verschijnen nog opgelost? ben ik de enige die dat heeft en ligt het aan mij? Het posten zo is een stuk minder leuk...
Ik denk het welquote:Op zondag 28 januari 2007 13:31 schreef pea4fun het volgende:
ben ik de enige die dat heeft en ligt het aan mij?
Dank je HM, ga het eens proberen met uit en inloggen valt me wel tegen dat er na mijn vorige helluppost geen enkele reactie van een modje is gekomenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:36 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik zou je adviseren teklagen in
KLB
FB
BUG
en via PM's naar de admins en programmeurs..![]()
Heb er geen last meer van. Na 2 keer in en uitloggen (Ja PKFotje alle locaties dus ook jouw laptop) van Fok! en het cache van Iexplorer leeggemikt.
Nadat ik eerst niet uit en naderhand niet meer ingelogd kwamquote:Op zondag 28 januari 2007 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb anders nergens last van hoor
Het is nu idd opgelost door uit en inloggen, thanksquote:Op zondag 28 januari 2007 16:02 schreef Xilantof het volgende:
@Pea:
Excuus, ik dacht dat dit een eenmalig iets was. Iets waar ik HmII ook al over had gehoord. Wist niet dat het nu nog speelde bij je.
Is het nog steeds aan de orde? Of is het opgelost met het in-en-uit-loggen?
gelukkig.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is nu idd opgelost door uit en inloggen, thanks
We sluiten in principe geen topics. Hij zakt vanzelf weg/af als er niet meer in gereageerd wordt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:21 schreef DeLiedje het volgende:
Ik had een topic geopend met de vraag of iemand wat krasjes kon verwijderen...
Freud heeft me meteen geholpen, dus dat topic kan dicht!
Bedankt
Niet eens gezien!quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:29 schreef Yoni het volgende:
ik had 'm stiekem toch dichtgegooid
Voorheen kon je aangeven dat je niet wilde dat die foto op de fokserver terecht komt.quote:De foto's worden geupload naar een speciaal plaatsje op de FOK!server. Deze foto's komen dan ook uiteindelijk in een mooi overzichtstopic te staan.
doet dat er nog toe? volgens mij krijg je dan alleen maar gezeur over de huidige selectie...quote:Op donderdag 1 februari 2007 03:31 schreef Mauro het volgende:
krijgen we nu ook de complete lijst te zien van de ingezonden onderwerpen of blijft dat 'geheim'?
ben benieuwd naar de creativiteit van de mede fotters
Aangepastquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:33 schreef Ireth het volgende:
Fotowedstrijd - Centrale topic - februari 2007
Oktober![]()
Portret![]()
Dat was/is wel het planquote:Op donderdag 1 februari 2007 03:31 schreef Mauro het volgende:
krijgen we nu ook de complete lijst te zien van de ingezonden onderwerpen of blijft dat 'geheim'?
ben benieuwd naar de creativiteit van de mede fotters
Dit is er uit gehaald op verzoek van de FA's.quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:22 schreef prupke het volgende:
[..]
Voorheen kon je aangeven dat je niet wilde dat die foto op de fokserver terecht komt.
Kan dat nu nog ?
ik zou het niet doen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:15 schreef Yoni het volgende:
[..]
Dat was/is wel het planEven overleggen met Xila vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |