True. Daarom wil ook graag weten wat meer aanspreekt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:37 schreef SoupNazi het volgende:
1 tm 6 hebben wel wat, maar de tweede helft van de foto's zijn een beetje van hetzelfde.
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
True. Daarom wil ook graag weten wat meer aanspreekt.![]()
Zoals ik zei, die laatste twee zijn een photoshop van andere bovenstaande foto's. In de rest zitten wel degelijk verschillen, maar ach, als je een houding en gezichtsuitdrukking van je onderwerp niet boeiend vind ..quote:
Nope, ligt niet aan jou!quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:11 schreef pirke het volgende:
Ligt het aan mij of doen de foto's het niet?
wat zien ik ???? niksquote:Op woensdag 17 januari 2007 01:01 schreef pirke het volgende:
[..]
Of het ligt aan ons en hebben wij een "laat-de-foto's-van-skiczukie-niet-zien-virus" ...![]()
he bah, heerst het weer?quote:Op woensdag 17 januari 2007 01:01 schreef pirke het volgende:
[..]
Of het ligt aan ons en hebben wij een "laat-de-foto's-van-skiczukie-niet-zien-virus" ...![]()
teveel koffie?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:49 schreef pea4fun het volgende:
Ik denk ik zeg niet dat ik niks zie, want dat zegt iedereen al, dus kan ik beter niet reageren, want dan vervuilt het topic zomaar ja, nu dacht ik niet alleen dat ik niks zou zeggen, maar tikte het ook en nu staat het hier toch
Sorry voor de topicvervuiling, maar volgens mijn ziet niemand niksow nee, niemand iets of iedereen niks, hoewel, ze zien wel iets natuurlijk want anders zagen ze niet dat ze niks zagen...uhm...geen plaatjes dus
off ach met flits en je bent weer on topicquote:
Werk zequote:Op woensdag 17 januari 2007 13:03 schreef Re het volgende:
[..]
off ach met flits en je bent weer on topic
en nu weer verder werken
dan moet je je ogen open doen!quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:50 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
ik zie niks !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |