En wtf heeft dat te maken met dit topic?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:46 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn digitale camera.
Sony T7 gekocht in 2005 ofzo.
Ik gebruik hem voornamelijk voor de leuke kiekjes (Uitgaan en dat soort onzinnigheden, makkelijk meetenemen omdat hij zeer smal is)
Voor de echte mooie foto's gebruik ik toch liever mijn spiegelreflex camera (Geen digitale spiegelreflex)
Ach ik lees weer eens niet zo goedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:53 schreef Bullebak het volgende:
[..]
En wtf heeft dat te maken met dit topic?![]()
Kijk en vergelijk op marktplaats is idd de beste manier om de prijs te verzinnen. De range weet je dus al. Als je nauwelijks gebruikssporen hebt én geen haast met verkopen, zou ik bovenin gaan zitten en wachten: omlaag kan je altijd nog. Heb je haast of ziet je camera er erg gebruikt uit, ga dan op een lage prijs zitten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op marktplaats gaan ze voor prijzen variėrend van 110 tot 170 euro, maar wat is nou een goede prijs om ervoor te vragen?
Jij mag aangeven wat het waard isquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:53 schreef Bullebak het volgende:
En wtf heeft dat te maken met dit topic?![]()
Mail maar naar notorious_roy#fok.nl Laten we dit topic verder vrij van biedingen namelijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:48 schreef Omkron het volgende:
140 geboden.
Mijn vriendin is op zoek naar een starters camera. Kan dit iets zijn?
Ja, zeker doen. Alleen de lens alleen al is het waard.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:21 schreef x-tremed het volgende:
sorry, kan een modje deze sluiten dan als dit hier niet gepast is.
De lens is idd helemaal compleet, en acculader kost me eens 50 euro. Deze combi werd me namelijk aangeboden voor 300 euro, maar wou even weten of ik daar goede koop mee had gedaan :p
Tuurlijk, maar een camera met toevallig alleen de spullen die je bij je hebt als je met dat ding in je handen staat, is nogal verdacht, zeker als hij hem dik 300 euro onder de waarde verkoopt. Als ik in de geldproblemen zou zitten, dan ga ik hem niet 'weggeven'. En als hij de cam en lens gekocht heeft, dan weet hij dondersgoed wat het waard is, aangezien de lens nieuw dik 500 euro kost, en de cam 600...quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:31 schreef x-tremed het volgende:
het is van iemand die nogal in de financiele problemen zit en wist dat ik fotografeer en hij moest en zou die camera kwijt raken , njah voor 300 wou ik hem daar best mee helpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |