Is een bekende bugquote:Op zondag 15 april 2007 19:13 schreef ..zapper het volgende:
Ik maak net een nieuw topic aan, druk op Alt-S en kom vervolgens in het overzichtscherm van het subtopic aan, nu kan ik mn OP weer opnieuw gaan typen.
-edit HUH, nu staat ie er weer wel? Enfin, tis niet mijn PC dus zal wel aan de caching liggen ofzo-
Dankje voor 't erop wijzen. Ik zal er later even reageren.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:54 schreef Re het volgende:
modjes, gaan jullie je hier nog mee bemoeien, merk dat de latste tijd er toch veel behoefte is onstaan hier om een gedeelte te integreren in dit subforum
waar is dat leuke subforum gebleven
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Even ter verdediging, ik dacht dat ik het foto-site topic nog gezien had, dus heb gezocht met de search maar hem niet gevonden, heb met CTRL-F in de topiclijst gezocht en niet gevonden, dus ik schuif de schuld af op de search![]()
De search op fok werkt voor geen meter. Is volgens mij een randomizerquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Even ter verdediging, ik dacht dat ik het foto-site topic nog gezien had, dus heb gezocht met de search maar hem niet gevonden, heb met CTRL-F in de topiclijst gezocht en niet gevonden, dus ik schuif de schuld af op de search![]()
thanks for the reminder... had het al gezien, maar was de edit vergeten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:40 schreef Elefes het volgende:
Er riekt volgens mij wat naar een klein beetje spam in het "Portretteer je huisdier" topic. Wellicht kan daar even naar gekeken wordenEen link naar een dierenwinkel past imho niet echt in een fotografieforum
Ik heb er een aantal gevonden...quote:Op zondag 22 april 2007 22:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
er is toch ergens een topic over het af laten drukken van digitale foto's, waar je wel en niet oet zijn?
ik ben op zoek naar een vergelijkend iets
Die had ik nog niet gezien. Goed dat die er zijnquote:Op maandag 23 april 2007 16:38 schreef Yoni het volgende:
Ehm, de centrale topics staan in de FAQMaar niet alle topics waar om gevraagd wordt, zijn centrale topics
![]()
Check! Done!quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:51 schreef kwiebuske het volgende:
er zijn 2 SC's in omloop
msschien 1 sluiten ??
was er al mee bezigquote:Op maandag 30 april 2007 13:23 schreef Ynske het volgende:
In dit Grote Libelle topic staan nu in de OP wel allejezusgrote foto's
t.z.t. zal de FAQ aangepast worden met ook een deel met leuke/nuttige linkjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:24 schreef Koewam het volgende:
Mss t linkje uit mn sig in de faq stoppen?
Ik hoef helemaal niks te redden hoor tonksquote:Op maandag 7 mei 2007 23:14 schreef tonks het volgende:. Beetje triest dat je je eigen hachje zo wilt redden door reacties te verwijderen Yoni.
Ik zie dat je je vraag gesteld hebt in het "expert" topic. We hebben ook een speciaal topic over lenzen, dat is wellicht een betere plaats voor je vraagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb een klein vraagje over lenzen, waar kan dat?
Laatmaar al gevonden. Ik had op de faq geklikt om te lezen, maar ik poste eerst hier mijn vraag voordat ik de faq las.
Moet ik hem daar nog een keer stellen? Of verplaats jij hem daar heen ofzo?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik zie dat je je vraag gesteld hebt in het "expert" topic. We hebben ook een speciaal topic over lenzen, dat is wellicht een betere plaats voor je vraagHet grote lenzentopic #15
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |