abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40465745
Nu het vakantie is geweest zoek ik een goede afdrukservice voor mn plaatjes, maar wat is nu een goede? Ik kan geen vergelijkingswebsite vinden voor kwaliteit (wel voor de prijs..)
pi_40466943
Wij laten het kruidvat onze foto's afdrukken
kwaliteit is goed en papier ook (kodak)
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 23:56:56 #3
81996 Bond
License to kill
pi_40467895
ik gebruik altijd AH Gewoon online opsturen en 3 dagen later ophalen. vind het ideaal. + bij meer van zelfde formaat krijg je korting maar let wel goed op als je er 1 van 20x30 bijdoet word het gewoon de duurste kan die beter in een aparte bestelling doen (is goedkoper). tenminste dat doe ik.
Geen commentaar
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 08:46:24 #4
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_40471479
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:29 schreef prupke het volgende:
Wij laten het kruidvat onze foto's afdrukken
kwaliteit is goed en papier ook (kodak)
Kruitvat heb ik dan weer slechte ervaringen mee. Ik heb wel eens foto's gehad die helemaal groen waren (foto's van zonsondergang). Natuurlijk opnieuw laten afdrukken, maar wederom hetzelfde verhaal. Ook in andere foto's leek de groene kleur te overheersen. Sindsdien druk ik niet meer bij Kruitvat af

Heb diezelfde foto's toen bij MediaMarkt laten afdrukken (die kwamen uit een test toen, jaar of 2 geleden, als een van de beste naar voren) en toen waren de foto's wel gewoon goed. Dus mijn advies is MediaMarkt, mits je er eentje in de buurt hebt.

Kan die test helaas ook niet meer terug vinden
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_40471527
Ik laat t bij de dirk vd broek doen.. had 234 foto's voor 22 euro
pi_40472341
http://www.pixum.nl

Snelle service: Je krijgt foto's in ongeveer 3 dagen thuisgestuurd
Goede kwaliteit: Is als beste getest
Ze hebben altijd leuke aanbiedingen voor je met veel gratis foto's e.d.
pi_40478926
Ik druk altijd af bij de Hema, gaat eigenlijk altijd goed, en vaak in 2 dagen foto's in huis (je moet ze wel zelf ophalen bij een Hema-filiaal).
Ik heb ook eens wat bij de Combi laten afdrukken, die waren ook goed maar ik zag geen kwaliteitsverschil met de Hema...
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_40479593
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:56 schreef Bond het volgende:
ik gebruik altijd AH Gewoon online opsturen en 3 dagen later ophalen. vind het ideaal. + bij meer van zelfde formaat krijg je korting maar let wel goed op als je er 1 van 20x30 bijdoet word het gewoon de duurste kan die beter in een aparte bestelling doen (is goedkoper). tenminste dat doe ik.
Ik heb daar een foto op posterformaat laten afdrukken. Zag er goed genoeg uit
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')