Meh, dat moet ik elke keer horen. Beter blijft iedereen gewoon van mijn peuken afquote:Op donderdag 30 november 2006 22:25 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wees blij.
Trouwens, tijdelijk stoppen vanwege een verkoudheid kan een mooi begin zijn van echt stoppen
Kansloos.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:22 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik had dus sinds zaterdag niks gehad hè![]()
Ja, ik ben er al vaak boos om geweest.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:51 schreef MrSASO het volgende:
Geen 24 uurs pomp?
In wat voor een dorp woon jij dan?
'k Heb met mezelf afgesproken de eerst komende maanden geen kroeg binnen te stappenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:54 schreef ibaneX het volgende:
kroeg?
Oh nee, en dan heb je een kamer in Grunnquote:Op donderdag 30 november 2006 22:26 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Meh, dat moet ik elke keer horen. Beter blijft iedereen gewoon van mijn peuken af![]()
Dat moet ik nog aanpassen, ik ben weer terug bij paps en mams. Anders zat ik nu gewoon te rokenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Oh nee, en dan heb je een kamer in GrunnBah nog een rokert hier
Ik zie d'r eentje in je avatar zittenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wat zijn sigaratten?
gohquote:Op donderdag 30 november 2006 23:10 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
'k Heb met mezelf afgesproken de eerst komende maanden geen kroeg binnen te stappen![]()
En die is gejat door de broer van TS?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik zie d'r eentje in je avatar zitten
Ik ging lachenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:16 schreef Maisnon het volgende:
Verkapt wij-hebben-een-la-in-de-keuken topic
Er, wat hebben zij er mee te makenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:17 schreef ibaneX het volgende:
[..]
goh
hier nog wel davidoff classic en een pakje kent (barclay)
alleen mijn ouders weten het nog niet dus ik rook niet in en om huis
Wat een lijer ehquote:Op donderdag 30 november 2006 23:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En die is gejat door de broer van TS?
![]()
dat het hun huis is en ik nu nicotine gebrek heefd, en ook aandacht wil hebbenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:22 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Er, wat hebben zij er mee te maken
Ik wens niemand dood. Als ik iemand zo erg niet mag heb ik liever dat ie lijdt dan dat ie er gelijk vanaf is.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Het is dat doodsverwensingen niet wenselijk zijn op dit forum...
Nah ja, dan zeg je toch gewoon Mams, pap ik rook en steek er een op. Jij hebt tenminste peukenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:35 schreef ibaneX het volgende:
[..]
dat het hun huis is en ik nu nicotine gebrek heefd, en ook aandacht wil hebben
Pizzas moet je niet eten, daar krijg je longkanker van!quote:Op donderdag 30 november 2006 23:50 schreef Queen_Bee het volgende:
Nah moe
Ik ging na 5min twijfelen toch mn broer vragen "Heb jij mijn peuken gezien die in de lag lagen"
"Nee Kayleigh. En ter informatie, ik rook die smerige zooi niet." (neerbuigende toon) Nee alleen die minderwaardige Pall Mall als je dat kunt betalen hè, smerige troep
Anyway, toen ging ik het huis doorzoekenHeb op het aanrecht gestaan om daar boven op de kastjes te kijken, het kastje onder de desbetreffende la. Elke la beneden. En niks
Het is nu zelfs zo dat ik van gekkigheid maar een pizza in de oven gegooid heb, ik eet nooit pizza
Gast, lees de OP, ze had zich al ingedektquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:12 schreef Trigalti het volgende:
Verkapt: Ik rook dus ik ben stoer topique.
Wie zegt dat ik mooi benquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mooie meisjes die roken![]()
Dat is voor mij echt een afknapper, zie je zo een (op het oog) pure, onbedoezelde, klassieke schoonheid die ineens een sigaret opsteekt.
Dat is hetzelfde als Maxima die voor de camera een knetterende scheet laat [afbeelding]
Ik heb even je fotoboek gecheckt, mooi kan ik je inderdaad niet noemen neequote:Op vrijdag 1 december 2006 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mooi ben
En als je nu met de reply komt wie zegt dat ik het over jou had ga dan naar het topic waar het over mooie meisjes gaat die roken ja
En nu niet met de reply aankomen dat ik niet eens een fotoboek heb, dan ga je maar naar een fotoboek-topicquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb even je fotoboek gecheckt, mooi kan ik je inderdaad niet noemen nee![]()
En al zeker niet dat ze je sigs jatten!quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Daar kun je ook echt wat zien hè oetlul
quote:Op vrijdag 1 december 2006 02:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
=doe normaal man=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |