Heb ik niet, dus dat wordt op de band zitten...quote:Op woensdag 6 december 2006 13:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh god, dit wordt wat met mij![]()
Zie je een meisje verward om zich heen kijken in een grote zwarte eskimojas, of een grijs jasje, dan ben ik het, op zoek naar de supermarkt of jouw bagagedrager die me er heen brengt![]()
Je belt maar als je verdwaaltquote:Op woensdag 6 december 2006 13:30 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh god, dit wordt wat met mij![]()
Zie je een meisje verward om zich heen kijken in een grote zwarte eskimojas, of een grijs jasje, dan ben ik het, op zoek naar de supermarkt of jouw bagagedrager die me er heen brengt![]()
Wilde jij iets krijgen danquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Daar loop ik Delfste Post, en de oudejaarsfooi komt eran, dus dan kom ik binnekort bij je langs
ik bepaal niet of hij iets krijgtquote:Op woensdag 6 december 2006 16:28 schreef Originele_Naam het volgende:
Al krijgt Frank niks, krijg je met mij te maken
Dat BCC busje?quote:Op woensdag 6 december 2006 16:39 schreef seekfaM het volgende:
iemand trouwens al de voorkant van de Delfste post gezien'creatief parkeren' staar er als titel boven, en als je dan de foto ziet, dan kan je iets van de titel begrijpen
![]()
Nog 37 posts hoorquote:Op woensdag 6 december 2006 16:43 schreef Originele_Naam het volgende:
ajt scan maar in, trouwens topic is bijna vol
Mijn hospita krijgt'm wel ja. Moar ik zit er niet zo om te springen!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:45 schreef seekfaM het volgende:
want krijgen jullie geen delfse post of pas over 2 maanden?dank aan frank. voor het zo vroeg bezorgen van de krant
![]()
Kan je mooi je kont mee afvegenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef double_d_dennis het volgende:
ja die krijg ik iedere week jammer genoeg nog in mn brieven bus. pfff weer een krantje voor de prullebak. recycelen.... doen we niet aan
Briljant parkeerwerk moet ik zeggen...quote:Op woensdag 6 december 2006 16:42 schreef seekfaM het volgende:
Nee, een bmw ( met daar iemand die net der rijbewijs had ) die Op de motorkap van een geparkeerde auto gereden is, ( volgens mij een scoda ) maar, ik scan zo wel ff foto, in dan laat ik um zien
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Briljant parkeerwerk moet ik zeggen...
Stuur 'm door naar originele_naam!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:24 schreef double_d_dennis het volgende:
ja die krijg ik iedere week jammer genoeg nog in mn brieven bus. pfff weer een krantje voor de prullebak. recycelen.... doen we niet aan
Wordt nog bepaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |