quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:----- Original Message -----
From: info
To: P.Bart
Sent: Thursday, November 30, 2006 10:38 PM
Subject: Re: onderdelen ZX6R
Ik ga misschien de ZX6RR of de ZX636 demonteren en in onderdelen verkopen.
Wat heb je allemaal nodig dan?
Is een complete Arrow race systeem niks voor jou? Het kost maar ¤750,00 (nieuw)
Emanuel
Hey ik moet ook al een nieuwe uitlaat kopen sinds je de mijne onrepareerbaar hebt beschadigd op de meeting met de crashcage van jequote:
Bandje is lager.. verder kan hij de band overzetten.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:47 schreef Rib-i het volgende:
Dan gaat het toch niet passen onder je voorspatbord
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Uiteraard. Wel matig van je. Ik zal El Presidente voorstellen om je lidmaatschap hier ook maar te ontnemen.![]()
Ja inderdaad, wilde net gaan edittenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bandje is lager.. verder kan hij de band overzetten.Wat bedoel je.
![]()
Bazziek zeker.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:47 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Hoest met de spierpijn, ennuh vooral met de motor natuurlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed, maar ik ga nu weer naar bed![]()
![]()
Kutlul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawohl, want de opgegeven maat is bij mij ook /60, maar de meeste gooien er een /70 onder.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:47 schreef Rib-i het volgende:
Dan gaat het toch niet passen onder je voorspatbord
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nare jongen
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Was jij op de meeting danquote:Op donderdag 30 november 2006 22:48 schreef BazzieK het volgende:
Hey ik moet ook al een nieuwe uitlaat kopen sinds je de mijne onrepareerbaar hebt beschadigd op de meeting met de crashcage van je![]()
![]()
Aargh was "te druk" bezig ... morgen ook goed. Tis nix spannend hoorquote:Op donderdag 30 november 2006 23:03 schreef Worldbeater het volgende:
Info te verkrijgen na jouw mail. Is de choco op ofzo.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef worldpimber het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2939090715992548301&q=sintterror
KaaaaaaaaaaaaaaaaankerVooral die laatste klassieker
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:05 schreef Snelwagen het volgende:Dat gaan mn ouders niet leuk vinden
![]()
Ja, ik heb eigenlijk helemaal geen geld bijquote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef worldpimber het volgende:
Kutbuurtquote:Op donderdag 30 november 2006 23:05 schreef worldpimber het volgende:
Oh er ging hier weer net een scooterrijder met duo kenkerhard op z'n snufferd.
Wat er gebeurde weet ik niet precies, maar ze schreeuwden wel naar een ander "plis don't call police"
Ja joh, geen scooterrijders die de buurt slopen en motoren die niet buiten moeten staan, kut zegquote:Op donderdag 30 november 2006 23:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Alles beter dan dat fucking kanker hoere knake den bosch![]()
![]()
![]()
Mag jij nog wel zelf aan je gashandle zitten?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:05 schreef Snelwagen het volgende:
Dat gaan mn ouders niet leuk vinden
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!
Ik heb het denk ik in het verkeerde tabje gepost, moest in het brommertopique
![]()
quote:
Hard aanpakken die scootermensenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:05 schreef worldpimber het volgende:
Wat er gebeurde weet ik niet precies, maar ze schreeuwden wel naar een ander "plis don't call police"
Joh, zeg in een of andere rimboe midden in Afrika dat je uit Den Bosch komt en ze schijten je nog in je gezicht van het lachen.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:08 schreef BazzieK het volgende:
Ja joh, geen scooterrijders die de buurt slopen en motoren die niet buiten moeten staan, kut zeg![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Joh, zeg in een of andere rimboe midden in Afrika dat je uit Den Bosch komt en ze schijten je nog in je gezicht van het lachen.
Anders dan hier.. ik liep gisteravond laat nog even naar het centrum. Stond de brug naar Spijkenise open.. dus een file op alle rotondes..quote:Op donderdag 30 november 2006 23:05 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anders dan hier.. ik liep gisteravond laat nog even naar het centrum. Stond de brug naar Spijkenise open.. dus een file op alle rotondes..
Komt er een opa'tje aangereden op zijn brommertje.. en die kan niet oversteken omdat er een busje met een Pimberachtig uiterlijke bestuurder half op het zebrapad -half op de rotonde- staat. Begint hij me daar een partij te schelden dat het busje naar achteren moet rijden.En maar blijven volhouden "of ik bel de politie!!" ...
Wat een idioot was dat... en een herrie er nog uitkwam.![]()
Boeien.. die man in het busje zat alleen maar met de mond vol tanden 2 minuten naar de tirade van dat mannetje te luisteren.![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anders dan hier.. ik liep gisteravond laat nog even naar het centrum. Stond de brug naar Spijkenise open.. dus een file op alle rotondes..
Komt er een opa'tje aangereden op zijn brommertje.. en die kan niet oversteken omdat er een busje met een Pimberachtig uiterlijke bestuurder half op het zebrapad -half op de rotonde- staat. Begint hij me daar een partij te schelden dat het busje naar achteren moet rijden.En maar blijven volhouden "of ik bel de politie!!" ...
Wat een idioot was dat... en een herrie er nog uitkwam.![]()
Boeien.. die man in het busje zat alleen maar met de mond vol tanden 2 minuten naar de tirade van dat mannetje te luisteren.![]()
Hier meer sinterklaas plezier.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef worldpimber het volgende:
Tja afwachten.. wel grappig dat het alleen een zekering was. Al die moeite.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:38 schreef bvvt het volgende:
Nou, Moto lijkt het weer een beetje te doen.
zekering van de ignition was doorgebrand. - vervangen en weer werkend. Zei het nog niet goed genoeg.... Wie weet zit er in de bedrading iets fout......
Dacht het toch van niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja afwachten.. wel grappig dat het alleen een zekering was. Al die moeite.![]()
Ben benieuwd of je nu vaker de fiets pakt.![]()
Koop toch een scooter man.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:51 schreef bvvt het volgende:
Ik vond deze toch ook wel funny
[..]
Dacht het toch van niet.
Hooguit morgen nog met de fiets. Wil niet zomaar risico lopen. Heb morgenavond ook nog een borrel, aangeboden door BBNed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Niks voor jou, tog beter dan coppersquote:Op donderdag 30 november 2006 23:38 schreef BazzieK het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7201/a558f2d3/index.html
![]()
Oppassen met wat je zegtquote:Op donderdag 30 november 2006 23:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Joh, zeg in een of andere rimboe midden in Afrika dat je uit Den Bosch komt en ze schijten je nog in je gezicht van het lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |