quote:Op donderdag 30 november 2006 16:13 schreef worldpimber het volgende:
Damn te laat, maar jij was wel snel![]()
Op aanvraag andere kleuren mogelijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:11 schreef worldpimber het volgende:
Limegreen hoort er gewoon bij... simpele kutlelijke zware velgjes
Overigens zal zwart of wit ook goed staan. Poser zelfs.quote:Zwart en parelmoer wit set ¤ 1794,- (10 spaak)
Voor meer prijs ook leverbaar in goud, gun metallic, brons metallic, of gepolijst.
Je hebt in ieder geval iets unieks. RVS spaken van Haan Wheels bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:11 schreef BazzieK het volgende:
Ohja dat scheurt meteen, nog fijner
Spaakvelgen zijn het handigst ja maar of het staat op een ZXR
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:14 schreef worldpimber het volgende:
*schrijft Pepijn op lijstje 'niet te vermoorden FokMC'ers'.
Ah ok, was al bang dat je net op je lollerbakkus was gegaanquote:Op donderdag 30 november 2006 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met mijn 2e motor een glijertje gemaakt
^ ^quote:
Zou die het gehaald hebben?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:13 stond er in de OP het volgende:Kawasaki-fan - (BPM) *29-11-2006 examen ![]()
Owja johquote:Op donderdag 30 november 2006 16:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
examen was gister..zal wel niet dus
Mwoahquote:Laatste bezoek: 1 dag, 6 uur geleden.
Was ik zelfquote:Op donderdag 30 november 2006 16:28 schreef hicham het volgende:
Zaten trouwens een paar garpige posts van bwt tussen in het vorig topic, wie heeft er onder zijn naam gepost
Het contact bij de standaard inspuiten met electronica/contact spray en bij de koppelinghendel en noodstopschakelaar ook. Vaak wil dit wel helpen.quote:
Mwoah... vooral veel gehuildquote:Op donderdag 30 november 2006 16:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Nog wat interessants gedaan of gebeurt vandaag?
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:08 schreef Rib-i het volgende:
Elke keer als ik in de werkplaats naar mijn motor kijk denk ik:
Zo slecht rijdt hij toch niet met die schade
Neuh, ik ben er mee naar de werkplaats gereden voor de taxatie (ca. 20 Km) . Toen kon ik het niet laten om nog eens te gassen. Bij 80 begint het te schudden en bij 140 hou je de motor niet meerquote:
Je bent echt compleet gestoord manquote:Op donderdag 30 november 2006 17:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neuh, ik ben er mee naar de werkplaats gereden voor de taxatie (ca. 20 Km) . Toen kon ik het niet laten om nog eens te gassen. Bij 80 begint het te schudden en bij 140 hou je de motor niet meerAls je gaat remmen komt er weer teveel druk op het voorwiel en is het net of je heel snel kleine S-bochtjes maakt
Ohja, vergeten toe te voegen dat de koppeling soms niet pakte. Dus erg lullig als je een stoplicht of kruising nadert en de motor af moet laten slaan omdat je anders niet stilstaatquote:Op donderdag 30 november 2006 17:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent echt compleet gestoord man![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ohja, vergeten toe te voegen dat de koppeling soms niet pakte. Dus erg lullig als je een stoplicht of kruising nadert en de motor af moet laten slaan omdat je anders niet stilstaat
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar dan zo eentje waar niemand intrapt![]()
![]()
Ik moet idd die k*t punten nalopenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het contact bij de standaard inspuiten met electronica/contact spray en bij de koppelinghendel en noodstopschakelaar ook. Vaak wil dit wel helpen.
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neuh, ik ben er mee naar de werkplaats gereden voor de taxatie (ca. 20 Km) . Toen kon ik het niet laten om nog eens te gassen. Bij 80 begint het te schudden en bij 140 hou je de motor niet meerAls je gaat remmen komt er weer teveel druk op het voorwiel en is het net of je heel snel kleine S-bochtjes maakt
Je loopt leeg op dat ding. Snel verkopen.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:30 schreef bvvt het volgende:
Dat kleine iellige schakelaartje kost al 20 euries
Ik vind het zorgwekkender dat je zoveel foto's van kleine jongentjes in genante posities hebtquote:Op donderdag 30 november 2006 17:42 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Bazzie weer op stap
Kan mij er best iets bij voorstellen.quote:
Het leuke is dat hij het op die leeftijd zelf nog niet gènant vind.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:47 schreef BazzieK het volgende:
Ik vind het zorgwekkender dat je zoveel foto's van kleine jongentjes in genante posities hebt
De verpakking is in ieder geval andersquote:Op donderdag 30 november 2006 17:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je loopt leeg op dat ding. Snel verkopen.![]()
![]()
![]()
Zekeringen en de dodemansknop had je al gecontroleerd zeker.![]()
Contactspray is geen wondermiddel(vraag me af wat het verschil met remmenreiniger is / minimale bestandelen in ieder geval / iets schoonmaken zonder fysiek schoonmaken heeft bij mij weinig vertrouwen) , maar misschien voor jou wel.
Ik hoop in ieder geval dat je vanavond weer helemaal blij bent.
![]()
![]()
Wat jij zeiquote:Op donderdag 30 november 2006 18:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan mij er best iets bij voorstellen.Maar wat zei de dokter?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Far out.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:18 schreef Rib-i het volgende:
Zo is bekend dat de een schuimvorming (lucht in olie = geen smering) geeft en voor schade kan zorgen terwijl de ander dat niet doet![]()
Rechterschouder naar achteren, en het hoofd langzaam zo ver mogelijk naar links draaien.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:20 schreef Rib-i het volgende:
Goed rusten, niet te lang dezelfde houding aannemen en veel losgooien
Dus dat is er met pimber gebeurtquote:Op donderdag 30 november 2006 18:57 schreef Snelwagen het volgende:
http://mafiablog.net/mafiamedia/2006/11/blog-post_29.html![]()
![]()
Nep no1quote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef Snelwagen het volgende:
Ik mag van mn ouders niet meer achter de computer want die vinden het taalgebruik van mij op FOK! zeer ongepast, nu zit ik stiekum. Ik hoop maar niet dat ze erachterkomen
. Hoe ernstig
![]()
![]()
Klopt jaquote:Op donderdag 30 november 2006 18:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Far out.![]()
[..]
Rechterschouder naar achteren, en het hoofd langzaam zo ver mogelijk naar links draaien.
(achterom proberen te kijken.. uiterste positie 1-2 seconden vasthouden)
En vica versa.![]()
2) Zo ook proberen om langzaam met je oor proberen je schouder aan te tikken. [afbeelding]![]()
Nummer 1 is de beste.![]()
Opzeggen dat lidmaatschap en je pasje inleverenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef Snelwagen het volgende:
Ik mag van mn ouders niet meer achter de computer want die vinden het taalgebruik van mij op FOK! zeer ongepast, nu zit ik stiekum. Ik hoop maar niet dat ze erachterkomen
. Hoe ernstig
![]()
![]()
Net tijdens het eten zeiden ze dat ik weer normaal moest leven, ze vergeleken FOK! met een of andere leipe club
. Was slecht voor me, kmoet mn lidmaatschap opzeggen enzo
![]()
Streng gereformeerd .. of moslims?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef Snelwagen het volgende:
. Hoe ernstig
![]()
![]()
Net tijdens het eten zeiden ze dat ik weer normaal moest leven, ze vergeleken FOK! met een of andere leipe club
![]()
Ik vind dat Snelwagen altijd van die vieze praat heeft en van die vieze plaatjes post enzoquote:Op donderdag 30 november 2006 19:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Streng gereformeerd .. of moslims?![]()
![]()
![]()
Maar ze zullen het clubje hier niet kennen. Wij doen altijd normaal. [afbeelding]
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef Snelwagen het volgende:
. Hoe ernstig
![]()
![]()
![]()
uitzondering:quote:Op donderdag 30 november 2006 19:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Streng gereformeerd .. of moslims?![]()
![]()
![]()
Maar ze zullen het clubje hier niet kennen. Wij doen altijd normaal. [afbeelding]
quote:
Nou ja.. deed'ie maar eens wat..quote:Op donderdag 30 november 2006 19:35 schreef Rib-i het volgende:
Ik vind dat Snelwagen altijd van die vieze praat heeft en van die vieze plaatjes post enzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe macDquote:Op donderdag 30 november 2006 20:25 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk piccie van een exvriendin.. de lucht.. de moskee.![]()
![]()
[afbeelding]
Rotterdam Zuid.![]()
Zou zo uit de film Ghostbusters kunnen komenquote:Op donderdag 30 november 2006 20:25 schreef Worldbeater het volgende:
Leuk piccie van een exvriendin.. de lucht.. de moskee.![]()
![]()
[afbeelding]
Rotterdam Zuid.![]()
Wat is jouw probleemquote:Op donderdag 30 november 2006 21:21 schreef PietjePuk2 het volgende:
Hee patatzak ,waar zaten je ogen toen je die baksteen raakte? Weg van 4km breed en nog zo'n steen raken. Ik kan niet anders zeggen dan "n0000b"Vooruit kijken is ok.
Ik hoop dat je geen andere velg vindt en geen ander blokOm het subtiel te houden.
Alle bronnen zijn te herleidenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:47 schreef BazzieK het volgende:
Ik vind het zorgwekkender dat je zoveel foto's van kleine jongentjes in genante posities hebt
quote:Op donderdag 30 november 2006 18:07 schreef Worldbeater het volgende:
Net trouwens een brief gepost.. damn.. wat is het koud.. het lijkt wel winter!![]()
![]()
Ik zou het niet weten, maar ik stel voor dat je er zoeentje kooptquote:Op donderdag 30 november 2006 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Wat is schroefschade
Ze bedoelen toch niet dat je met 2 zijpaneeltjes + wat spuitwerk klaar bent
Veel te duur man.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Wat is schroefschade
Dat alle schade te vervangen dmv het los te schroeven en te vervangen.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Wat is schroefschade
Volgens de specs moeten we onze velgen uit kunnen wisselenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar ik stel voor dat je er zoeentje koopt
Wat was het merk ook alweer dat vroeger amfibie voertuigen maakte, NSUquote:Op donderdag 30 november 2006 22:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat alle schade te vervangen dmv het los te schroeven en te vervangen.![]()
Of misschien is het wel een amfibie motor![]()
Ejhjzz smatje, dat klinkt lollerzquote:Op donderdag 30 november 2006 22:28 schreef Rib-i het volgende:
Volgens de specs moeten we onze velgen uit kunnen wisselen
![]()
Weet ik datquote:Op donderdag 30 november 2006 22:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat was het merk ook alweer dat vroeger amfibie voertuigen maakte, NSU
Veel te duur man.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:18 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Wat is schroefschade
Die zijn gewoon rond als het goed isquote:Op donderdag 30 november 2006 22:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ejhjzz smatje, dat klinkt lollerz![]()
Kan je nog een foto maken linksvoor/rechtsvoor van los velgios totallosus?
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Weet ik datAlles wat ik in de rivier gooi zinkt als een baksteen
![]()
Dan mag ie ook wel een van mijn zwembandjes hebbenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Die zijn gewoon rond als het goed is
Misschien krijg je er wel een leuk tegeltje met spreuk bij als aandenkenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wil me alvast mentaal voorbereiden voor het geen ik aan ga treffen
WTF!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 november 2006 19:07 schreef Snelwagen het volgende:
. Hoe ernstig
![]()
![]()
![]()
Welke bandenmaat heb je er nu voor op liggen, ook 120/60-17quote:Op donderdag 30 november 2006 22:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik wil me alvast mentaal voorbereiden voor het geen ik aan ga treffen
Dacht ik alquote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!
Ik heb het denk ik in het verkeerde tabje gepost, moest in het brommertopique
![]()
Spreuk mag hij zelf erop zettenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Misschien krijg je er wel een leuk tegeltje met spreuk bij als aandenken![]()
Zo'n bandje zou ik binnenkort wel kunnen gebruiken voorquote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Welke bandenmaat heb je er nu voor op liggen, ook 120/60-17
Hier mag je wel posten danquote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
WTF!!!!!!!!
![]()
Die van mij zit op de limietquote:Op donderdag 30 november 2006 22:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zo'n bandje zou ik binnenkort wel kunnen gebruiken voor![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:41 schreef Gawaine het volgende:
Misschien krijg je er wel een leuk tegeltje met spreuk bij als aandenken![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef Snelwagen het volgende:
WTF!!!!!!!!
![]()
120/70quote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef Rib-i het volgende:
Die krijg je in een urn meequote:Op donderdag 30 november 2006 22:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
120/70
Maar hoe zit het dan met de as enzo?![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef Snelwagen het volgende:
WTF!!!!!!!!
![]()
120/70-17. Rare maat /60.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:42 schreef Rib-i het volgende:
Houd je muil snotjochquote:Op donderdag 30 november 2006 22:43 schreef BazzieK het volgende:
Zo'n bandje zou ik binnenkort wel kunnen gebruiken voor![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |