quote:Op donderdag 30 november 2006 16:13 schreef worldpimber het volgende:
Damn te laat, maar jij was wel snel![]()
Op aanvraag andere kleuren mogelijk.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:11 schreef worldpimber het volgende:
Limegreen hoort er gewoon bij... simpele kutlelijke zware velgjes
Overigens zal zwart of wit ook goed staan. Poser zelfs.quote:Zwart en parelmoer wit set ¤ 1794,- (10 spaak)
Voor meer prijs ook leverbaar in goud, gun metallic, brons metallic, of gepolijst.
Je hebt in ieder geval iets unieks. RVS spaken van Haan Wheels bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:11 schreef BazzieK het volgende:
Ohja dat scheurt meteen, nog fijner
Spaakvelgen zijn het handigst ja maar of het staat op een ZXR
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:14 schreef worldpimber het volgende:
*schrijft Pepijn op lijstje 'niet te vermoorden FokMC'ers'.
Ah ok, was al bang dat je net op je lollerbakkus was gegaanquote:Op donderdag 30 november 2006 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met mijn 2e motor een glijertje gemaakt
^ ^quote:
Zou die het gehaald hebben?quote:Op donderdag 30 november 2006 16:13 stond er in de OP het volgende:Kawasaki-fan - (BPM) *29-11-2006 examen ![]()
Owja johquote:Op donderdag 30 november 2006 16:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
examen was gister..zal wel niet dus
Mwoahquote:Laatste bezoek: 1 dag, 6 uur geleden.
Was ik zelfquote:Op donderdag 30 november 2006 16:28 schreef hicham het volgende:
Zaten trouwens een paar garpige posts van bwt tussen in het vorig topic, wie heeft er onder zijn naam gepost
Het contact bij de standaard inspuiten met electronica/contact spray en bij de koppelinghendel en noodstopschakelaar ook. Vaak wil dit wel helpen.quote:
Mwoah... vooral veel gehuildquote:Op donderdag 30 november 2006 16:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Nog wat interessants gedaan of gebeurt vandaag?
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:08 schreef Rib-i het volgende:
Elke keer als ik in de werkplaats naar mijn motor kijk denk ik:
Zo slecht rijdt hij toch niet met die schade
Neuh, ik ben er mee naar de werkplaats gereden voor de taxatie (ca. 20 Km) . Toen kon ik het niet laten om nog eens te gassen. Bij 80 begint het te schudden en bij 140 hou je de motor niet meerquote:
Je bent echt compleet gestoord manquote:Op donderdag 30 november 2006 17:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neuh, ik ben er mee naar de werkplaats gereden voor de taxatie (ca. 20 Km) . Toen kon ik het niet laten om nog eens te gassen. Bij 80 begint het te schudden en bij 140 hou je de motor niet meerAls je gaat remmen komt er weer teveel druk op het voorwiel en is het net of je heel snel kleine S-bochtjes maakt
Ohja, vergeten toe te voegen dat de koppeling soms niet pakte. Dus erg lullig als je een stoplicht of kruising nadert en de motor af moet laten slaan omdat je anders niet stilstaatquote:Op donderdag 30 november 2006 17:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je bent echt compleet gestoord man![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ohja, vergeten toe te voegen dat de koppeling soms niet pakte. Dus erg lullig als je een stoplicht of kruising nadert en de motor af moet laten slaan omdat je anders niet stilstaat
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Maar dan zo eentje waar niemand intrapt![]()
![]()
Ik moet idd die k*t punten nalopenquote:Op donderdag 30 november 2006 17:05 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het contact bij de standaard inspuiten met electronica/contact spray en bij de koppelinghendel en noodstopschakelaar ook. Vaak wil dit wel helpen.
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Neuh, ik ben er mee naar de werkplaats gereden voor de taxatie (ca. 20 Km) . Toen kon ik het niet laten om nog eens te gassen. Bij 80 begint het te schudden en bij 140 hou je de motor niet meerAls je gaat remmen komt er weer teveel druk op het voorwiel en is het net of je heel snel kleine S-bochtjes maakt
Je loopt leeg op dat ding. Snel verkopen.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:30 schreef bvvt het volgende:
Dat kleine iellige schakelaartje kost al 20 euries
Ik vind het zorgwekkender dat je zoveel foto's van kleine jongentjes in genante posities hebtquote:Op donderdag 30 november 2006 17:42 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Bazzie weer op stap
Kan mij er best iets bij voorstellen.quote:
Het leuke is dat hij het op die leeftijd zelf nog niet gènant vind.quote:Op donderdag 30 november 2006 17:47 schreef BazzieK het volgende:
Ik vind het zorgwekkender dat je zoveel foto's van kleine jongentjes in genante posities hebt
De verpakking is in ieder geval andersquote:Op donderdag 30 november 2006 17:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je loopt leeg op dat ding. Snel verkopen.![]()
![]()
![]()
Zekeringen en de dodemansknop had je al gecontroleerd zeker.![]()
Contactspray is geen wondermiddel(vraag me af wat het verschil met remmenreiniger is / minimale bestandelen in ieder geval / iets schoonmaken zonder fysiek schoonmaken heeft bij mij weinig vertrouwen) , maar misschien voor jou wel.
Ik hoop in ieder geval dat je vanavond weer helemaal blij bent.
![]()
![]()
Wat jij zeiquote:Op donderdag 30 november 2006 18:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan mij er best iets bij voorstellen.Maar wat zei de dokter?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Far out.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:18 schreef Rib-i het volgende:
Zo is bekend dat de een schuimvorming (lucht in olie = geen smering) geeft en voor schade kan zorgen terwijl de ander dat niet doet![]()
Rechterschouder naar achteren, en het hoofd langzaam zo ver mogelijk naar links draaien.quote:Op donderdag 30 november 2006 18:20 schreef Rib-i het volgende:
Goed rusten, niet te lang dezelfde houding aannemen en veel losgooien
Dus dat is er met pimber gebeurtquote:Op donderdag 30 november 2006 18:57 schreef Snelwagen het volgende:
http://mafiablog.net/mafiamedia/2006/11/blog-post_29.html![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |