TJa dat duurt lang als je er op wachtquote:Op donderdag 14 december 2006 23:06 schreef okee6 het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Frankrijk zullen we nooit passeren, die zijn ook in de breedte sterker. De lijst wordt voortdurend bijgewerkt, zometeen ook weer.
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:42 schreef heiden6 het volgende:
Het verbaast me hoe klein het verschil met Duitsland is, en met Portugal ook wel. Nu wordt het puntjes harken met vier teams.
Blijkbaar alleen bij de CL.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:08 schreef Druppel het volgende:
Krijgen de clubs geen bonus punten voor het behalen van de volgende ronde?
Staat in de openings post uitgelegd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:08 schreef Druppel het volgende:
Krijgen de clubs geen bonus punten voor het behalen van de volgende ronde?
Hmm dit klopt toch niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 15:17 schreef -
[b]Nog even een korte uitleg over de puntentelling:
Een overwinning = 2 punten
Een gelijkspel = 1 punt
De wedstrijden in de voorrondes tellen maar voor de helft.
Bonuspunten:
Deelname aan de CL: 3 punten
Kwartfinale CL UC : 1 punt
Halve finale C: UC: 1 punt
Finale: 1 punt
Winst van het toernooi: 1 punt
nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:17 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hmm dit klopt toch niet.
Zover ik het begrijp krijg je 4 punten bonus als je een ronde doorgaat in CL (poulefase).
Drie punten voor nummer 3 en nummer 4 krijgt niets.
Oh, dan krijg je dus bij de CL al een extra bonuspunt als je de 1/8 finale bereikt. Dat wist ik niet...quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:17 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hmm dit klopt toch niet.
Zover ik het begrijp krijg je 4 punten bonus als je een ronde doorgaat in CL (poulefase).
Drie punten voor nummer 3 en nummer 4 krijgt niets.
Feyenoord verloor in negen confrontaties driemaal van Tottenham Hotspur.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:44 schreef rubbereend het volgende:
nou zoveel punten zullen er niet bij elkaar geharkt worden in de volgende ronde
Blame Twente en hun kutinstelling.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:47 schreef -Schorpioen- het volgende:
Toch jammer dat we steeds door 7 moeten delen.
ook vanaf de kwartfinale Uefa-cupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |