Oeh, dan moet ik goed zoeken...ik weet niet meer van welke fotosite het kwam. Ik geloof iets engels. Ik zal kijken of ik em kan vinden.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
lijkt me leuk om die foto's te bekijken, heb je toevallig nog een linkje?
whahaha zitten hele leuke tussen ja!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:28 schreef Ymke het volgende:
Die rubberducky;s zijn geweldig![]()
http://www.dpchallenge.com/challenge_results.php?CHALLENGE_ID=567
Je moet maar eens rustig rondkijken op die site puckzzz , zitten echt geweldige fotos tussen . Je kan je ook aanmelden voor de nieuwsbrief , krijg je elke week de nieuwste fotos binnen.quote:Op woensdag 6 december 2006 14:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
whahaha zitten hele leuke tussen ja!
Als je hem omdraait is het net een ruwe tunnelquote:Op woensdag 6 december 2006 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Er komt zoveel zwart/wit voorbij en ik heb een groene gloeilamp gevonden (die overigens ook gloeiend heet werd), dus hier een groene, poppetjesloze foto.
Het is een hand. Mijne weliswaar.
ik ben daar al geregged, had ook een leuk idee voor de laatste twee challenges, maar die waren alweer afgelopen voordat ik de tijd hadquote:Op woensdag 6 december 2006 14:48 schreef Ymke het volgende:
[..]
Je moet maar eens rustig rondkijken op die site puckzzz , zitten echt geweldige fotos tussen . Je kan je ook aanmelden voor de nieuwsbrief , krijg je elke week de nieuwste fotos binnen.
Zijn dus wedstrijden , niveau is erg hoog
ps, nog geen tijd voor je andere site gehad
![]()
ik vind 'm mooi!quote:Op woensdag 6 december 2006 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Er komt zoveel zwart/wit voorbij en ik heb een groene gloeilamp gevonden (die overigens ook gloeiend heet werd), dus hier een groene, poppetjesloze foto.
Met alle respect, dit getuigt van een ongelooflijk gebrek aan creatief vermogen. Je ziet het onderwerp de godganse dag om je heen, en dan zou je het alleen kunnen ensceneren? Komop he, denk eens na.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:01 schreef SunChaser het volgende:
Dit onderwerp leent zich nu eenmaal voor kitch, het is bijna alleen te doen met ensceneren helaas.
De Hulkquote:Op woensdag 6 december 2006 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
thanx voor commentaar.quote:Op woensdag 6 december 2006 18:00 schreef Ymke het volgende:
Ja dit past bij de wedstrijd , ik vind het zelf mooier als je de herkenbaarheid eraf cropt , dwz het halve hoofd , maar dat is iets heel persoonlijks
Probeer maar eens te spelen met verschillende houdingen , je hebt er een mooi lijf voor
Probeer het eens liggend met een licht achter je , misschien heb je wel een prachtige kontquote:Op woensdag 6 december 2006 18:04 schreef Gremen het volgende:
[..]
thanx voor commentaar.
Hoofd eraf vond ik zelf er niet echt meer uitzien, dat stopt het zo raar bij de nek
Andere houdingen had ik van iemand anders ook al gehoord. Dat ga ik dan nu zeker nog proberen
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:57 schreef Gremen het volgende:
[afbeelding]
Mijn eerste poging (sowieso eerste foto in FOT)
Zou dit wat kunnen worden en past het bij deze wedstrijd?
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:55 schreef Ymke het volgende:
Had vanmiddag een foto gemaakt met een half ontblote borst en stuk buik (met tegenlicht) maar mn zoon wil hem absoluut niet op internet hebben![]()
T jong schaamt zich kapot
Mooiquote:Op woensdag 6 december 2006 17:57 schreef Gremen het volgende:
[afbeelding]
Mijn eerste poging (sowieso eerste foto in FOT)
Zou dit wat kunnen worden en past het bij deze wedstrijd?
![]()
Wat dat betreft , hij dusquote:
Mail m daar maar naar ons allemaalquote:Op woensdag 6 december 2006 17:55 schreef Ymke het volgende:
Had vanmiddag een foto gemaakt met een half ontblote borst en stuk buik (met tegenlicht) maar mn zoon wil hem absoluut niet op internet hebben![]()
T jong schaamt zich kapot
DAn moet je onder een andere naam posten, herkennen we je nietquote:Op woensdag 6 december 2006 18:24 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wat dat betreft , hij dus![]()
Ik kan me het best voorstellen als puber zijnde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |