Ik vind kan hier niet echt een vorm in vinden.quote:Op zondag 3 december 2006 15:55 schreef DinoPK het volgende:
pfff lekker anti foto weer dit weekend zeg
Maar goed, net aan het rommelen geweest met appels, kopjes expresso, watertank, vriezer en uiteindelijk ook een fototje gemaakt tussendoor voor dit onderwerp. Uitwerking is mwah, maar goed druppels zijn niet te sturen.
[afbeelding]
Eens kijken of de rest van de maand beter brengt.
ahhh nu zie ik het ja!quote:Op zondag 3 december 2006 16:54 schreef DinoPK het volgende:
Een oud leeg Jean Paul Gautier flesje, liggend in een kleine improvisatiestudio.
Niet mijn final maar tis het gaat wel op fysieke vormen, vandaar de post hier
Mja, een body is een lichaam, kan ook een hemellichaam zijn imo. Dat is zo leuk aan een thema, ieder legt het weer anders uit.quote:Op zondag 3 december 2006 17:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ahhh nu zie ik het ja!
tsja bodyscapes is toch meer het echte menselijke lichaam. maar een vrije interpretatie mag altijd
Dus dit mag ook, bv hangend aan een waslijn?quote:Op zondag 3 december 2006 19:59 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, een body is een lichaam, kan ook een hemellichaam zijn imo. Dat is zo leuk aan een thema, ieder legt het weer anders uit.
Nee, dan komt de wedstrijdonderwerppolitie je van je bed lichten.quote:Op zondag 3 december 2006 20:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus dit mag ook, bv hangend aan een waslijn?
[afbeelding]
Ik vind het best een leuke foto, maar ik heb geen *flauw* idee waar ik naar zit te kijkenquote:Op zondag 3 december 2006 15:55 schreef DinoPK het volgende:
pfff lekker anti foto weer dit weekend zeg
Maar goed, net aan het rommelen geweest met appels, kopjes expresso, watertank, vriezer en uiteindelijk ook een fototje gemaakt tussendoor voor dit onderwerp. Uitwerking is mwah, maar goed druppels zijn niet te sturen.
[afbeelding]
Eens kijken of de rest van de maand beter brengt.
Zou dit dan punten verdienen bij het thema bodyscapesquote:Op zondag 3 december 2006 20:54 schreef k_man het volgende:
Vrije interpretaties zijn best leuk, alleen is de vraag of ze begrepen worden en je er punten voor krijgt.
op zich leuke foto, maar net niet echt menselijk lichaam, ligt er idd net aan hoe je het interpreteertquote:Op zondag 3 december 2006 22:20 schreef kzieniks het volgende:
[..]
Zou dit dan punten verdienen bij het thema bodyscapes
is een foto van een serie waar ik mee bezig ben
[afbeelding]
check even de vorige paginaquote:Op zondag 3 december 2006 22:20 schreef kzieniks het volgende:
[..]
Zou dit dan punten verdienen bij het thema bodyscapes
is een foto van een serie waar ik mee bezig ben
[afbeelding]
ik had jou foto's gezien , toevalligquote:Op maandag 4 december 2006 07:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
check even de vorige pagina
ik vind het meer emotie, mede door de tekst die eronder staat.
eens!quote:Op maandag 4 december 2006 19:22 schreef An24 het volgende:
Ik vind onderstaande link nog het meeste hebben van het oorspronkelijke idee. Laten we het daar bij houden![]()
Google afbeeldingen: bodyscapes.
Laat iedereen gewoon zn eigen intepretatie geven, in de stemronde merken we wel wat op prijs wordt gesteld. Nu dwing je iemand teveel in 1 richting.quote:
Met eigen interpretatie is niets mis....maar het is wel goed om de hoofdlijn aan te geven, en dat is het menselijk lichaam!quote:Op maandag 4 december 2006 19:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Laat iedereen gewoon zn eigen intepretatie geven, in de stemronde merken we wel wat op prijs wordt gesteld. Nu dwing je iemand teveel in 1 richting.
Hé fijn. Die discussie hadden we nog nooit gehad.quote:Op maandag 4 december 2006 19:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Laat iedereen gewoon zn eigen intepretatie geven, in de stemronde merken we wel wat op prijs wordt gesteld. Nu dwing je iemand teveel in 1 richting.
Zou goed kunnen ja. Wel vreemd dat het alleen haar arm isquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:33 schreef snakelady het volgende:
geen idee, komt door het verkleinen denk ik, zal even kijken hoe ik die goed kan maken maar dit is maar even een probeerseltje.
Daarga ik ook voor.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:26 schreef k_man het volgende:
Ik zou de ruggengraat erin houden. Nu hou je alleen vlakke huid over. Beetje saai.
quote:
Ja, was effe snel gemaakt om te kijken of het luktequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:51 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Leuk! Alleen nog ff die haartjes weg.
Volledig mee eensquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:05 schreef BrewskieB het volgende:
Nou, doe dan ook maar met billen !
Ik ben er eerlijk gezegd ook niet kapot van.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:07 schreef Ymke het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die dat gedoe met die poppetjes absoluut niet origineel en / of leuk vindt.
lijkt me leuk om die foto's te bekijken, heb je toevallig nog een linkje?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:07 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb ergens een wedstrijd gezien waarin het onderwerp badeendje wasMaakte niet uit wat voor foto, maar er moest ergens in de foto een badeendje zitten. Saai? Misschien, Grappig? zeker...en je ziet meteen wie met zoiets uit de voeten kan.
Nou hoeven van mij niet alle foto's met poppetjes, maar ik vind het wel grappig om te zien wat mensen met die poppetjes verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |