Daar wil ik ook nog heenquote:Op vrijdag 1 december 2006 13:29 schreef Schanulleke het volgende:
Er is in de Beurs van Berlage een 'aparte' tentoonstelling op het moment die goed bij het onderwerp past.
http://www.bodiesamsterdam.nl/nl/intro.html
Dat wil ik dan wel eens zien in een showcasequote:Op vrijdag 1 december 2006 14:45 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind ook elk onderwerp oke. Al had ik gewaagd gestemd, omdat ik nog wat leuk ondergoed heb waar ik wel eens wat mee zou willen doen.
Als ik wat meer tijd heb komt dat er wellicht nog wel eensquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:10 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Dat wil ik dan wel eens zien in een showcase![]()
bodyscapes hoeven niet naakt hoorquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:45 schreef Elefes het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog heenMaar daar wil ik ook helemaal niet fotograferen denk ik.. Kijken maakt indruk genoeg
Ik vind ook elk onderwerp oke. Al had ik gewaagd gestemd, omdat ik nog wat leuk ondergoed heb waar ik wel eens wat mee zou willen doen.
Ja en ik stuur jou een drie bij drie canvasschilderij opquote:Op vrijdag 1 december 2006 17:38 schreef k_man het volgende:
De winnende foto is vast van een dikke, naakte Molukker.
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:52 schreef killko het volgende:
Bodyshape doet me denken aan een foto die ik een tijd terug op Fok! zag staan. Als ik me goed herinner was dat een Z/W-foto met kippenvel op de armen met daarachter een bovenlijf op 'standje koud'. Vond ik wel een goede..
Bovenlijf? Is dat Belgisch voor tiet?quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:52 schreef killko het volgende:
Bodyshape doet me denken aan een foto die ik een tijd terug op Fok! zag staan. Als ik me goed herinner was dat een Z/W-foto met kippenvel op de armen met daarachter een bovenlijf op 'standje koud'. Vond ik wel een goede..
Grootste probleem is de traagheid en daardoor niet foto's kunnen plaatsten. Op msn val ik regelmatig ff uit. Dus tis vooral veel geduld hebbenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:02 schreef Vliegvrager het volgende:
Hulde hoe stipt jij bent met alle internetproblemen
Mensen beginnen je sig te begrijpenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:34 schreef Schanulleke het volgende:
Is er nou nog niemand komen klagen dat het een Rukonderwerp is?
Waar gaat dat heen met de wedstrijd? Reddeloos verloren!
met het vooruitzicht op allerlei naakte lichaamsdelen valt er denk ik weinig te klagenquote:Op vrijdag 1 december 2006 22:34 schreef Schanulleke het volgende:
Is er nou nog niemand komen klagen dat het een Rukonderwerp is?
Waar gaat dat heen met de wedstrijd? Reddeloos verloren!
dan fotografeer je toch die sixpack van je broer?quote:Op zaterdag 2 december 2006 08:08 schreef Ymke het volgende:
Jemig is er al een stemrinde geweest?![]()
Ik ga mn eigen body echt niet gebruiken hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |