Ach, iedereen kan het wel met iedereen doen zolang de ander niet echt afstotend is. Genoeg meiden waar ik niet direct denk ' wow! knap!' maar wel 'ziet er aardig uit' en waar ik 'het er op kan doen'.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:39 schreef Aventura het volgende:
Maar het is toch niet zo raar dat je op uiterlijk afgaat. 'Je moet het erop kunnen', dat is een criterium dat toch wel erg doorslaggevend is.
ja waar? je komt ze waarschijnlijk dagelijks tegen, maar je kent ze niet... Iets wat moeilijk blijft, want waar kom je nou je wederhelft tegen? Das een hele moeilijke, want je weet pas van iemand of diegene je wederhelft is als je hem of haar beter kent. en tja je gaat niet op straat iedereen aanspreken om hem of haar beter te leren kennen. Kweste van toeval? Want als je zoekt vind je diegene toch niet zeggen ze.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:59 schreef Aventura het volgende:
Juist. Ik heb mijn portie 'knappe mannen' ook wel gehad, een vriendje was fotomodel, leuk om naast te lopen en het bed mee te delen, maar ik voelde me bij hem eigenlijk helemaal niet op mijn gemak. Ook had hij voor zover ik zag maar 1 dimensie. En ik hou ervan om iets om handen te hebben bij een man. Dus dat hij me geestelijk en lichamelijk prikkelt en verrast. En dat klikt dan voor een man vast wel weer eng en veeleisend, maar eigenlijk valt dat wel mee; het is een gevoel wat ik bij iemand moet hebben, die man kan ook een AH-medewerker zijn die filosofie studeert (om maar eens een ander exje als voorbeeld te nemen). Ze zijn er volgens mij genoeg, maar waar...
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:59 schreef Aventura het volgende:
Juist. Ik heb mijn portie 'knappe mannen' ook wel gehad, een vriendje was fotomodel, leuk om naast te lopen en het bed mee te delen, maar ik voelde me bij hem eigenlijk helemaal niet op mijn gemak. Ook had hij voor zover ik zag maar 1 dimensie. En ik hou ervan om iets om handen te hebben bij een man. Dus dat hij me geestelijk en lichamelijk prikkelt en verrast. En dat klikt dan voor een man vast wel weer eng en veeleisend, maar eigenlijk valt dat wel mee; het is een gevoel wat ik bij iemand moet hebben, die man kan ook een AH-medewerker zijn die filosofie studeert (om maar eens een ander exje als voorbeeld te nemen). Ze zijn er volgens mij genoeg, maar waar...
Gewoon even tegen m'n voordeur aanlopen ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:29 schreef Mickje het volgende:
[..]
ja waar? je komt ze waarschijnlijk dagelijks tegen, maar je kent ze niet... Iets wat moeilijk blijft, want waar kom je nou je wederhelft tegen? Das een hele moeilijke, want je weet pas van iemand of diegene je wederhelft is als je hem of haar beter kent. en tja je gaat niet op straat iedereen aanspreken om hem of haar beter te leren kennen. Kweste van toeval? Want als je zoekt vind je diegene toch niet zeggen ze.
jokkebrokquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:50 schreef Aventura het volgende:
Ik heb me er weleens ingeschreven, maar het is nooit tot een afspraakje gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |