Vernoemd naar SpiderMan: Peter Parker?quote:Op donderdag 30 november 2006 14:16 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
ik heb mijn pen is een naam gegeven, telt dat ook?
ik noemde hem Parker![]()
Je hebt haren op je eikel?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:41 schreef fokkieslim het volgende:
mijne heet balki,omdat hij op balenende lijkt.
das echt een lul jaquote:Op donderdag 30 november 2006 14:26 schreef Parafernalia het volgende:
TheWilliedockSaints
Hahahahaquote:Op donderdag 30 november 2006 16:34 schreef Koerok het volgende:
Hangt van m'n bui af....
In een sociale bui: Jan
Met werklust: Wouter
In een vrolijk vrije bui: Mark
Als ik er lekker bij wil schreeuwen: Geert danwel 'de man van Rita'
Spirituele bui: André
Als ik de baas wil spelen (bondage): Bas
Bij bestiaal gedrag: 'de hond van Marianne'
Maar doorgaans ben ik een hele normale jongen, recht door zee (missionaris-houding), dus meestal heet ie gewoon: Jan Peter Balkenende!
gnaquote:Op donderdag 30 november 2006 16:34 schreef Koerok het volgende:
Hangt van m'n bui af....
In een sociale bui: Jan
Met werklust: Wouter
In een vrolijk vrije bui: Mark
Als ik er lekker bij wil schreeuwen: Geert danwel 'de man van Rita'
Spirituele bui: André
Als ik de baas wil spelen (bondage): Bas
Bij bestiaal gedrag: 'de hond van Marianne'
Maar doorgaans ben ik een hele normale jongen, recht door zee (missionaris-houding), dus meestal heet ie gewoon: Jan Peter Balkenende!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op donderdag 30 november 2006 17:20 schreef Barcaconia het volgende:
Mijne heet George BushSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Ik voel mij vereerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:12 schreef opgebaarde het volgende:
Nogal wat mannen schijnen hun penis een naam te geven, ik heb dit nooit gedaan en ik heb gisternacht besloten om mijn penis te vernoemen naar mijn beste vriend Ton.
Hoe heet jouw penis of wat zou een goede benaming of naam er voor zijn?
verbaast me dat die nog niet eerder voorbij gekomen isquote:Op donderdag 30 november 2006 20:40 schreef Repeat het volgende:
Jaap Stam, kaal, keihard en staat er altijd als je em nodig hebt.
Rosbief, je zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 30 november 2006 21:14 schreef Rosbief het volgende:
Hans Worst
Je liegt, vuile bedrieger!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:16 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Rosbief, je zit in het verkeerde topic![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:48 schreef StefanP het volgende:
"Oh my god" aldus het vrouwelijke geslacht.
Issie zo klein dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:48 schreef StefanP het volgende:
Gevolgt door een schater lach zeker? Waarin nog net verstaanbaar wordt gevraagd "is dat alles?"quote:Op donderdag 30 november 2006 23:48 schreef StefanP het volgende:
Nee, gevolgd doorquote:Op vrijdag 1 december 2006 15:02 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Gevolgt door een schater lach zeker? Waarin nog net verstaanbaar wordt gevraagd "is dat alles?"![]()
![]()
ECHT WELquote:Op zaterdag 2 december 2006 07:54 schreef talin77 het volgende:
Bernhard Leopold Frederik Everhard Julius Coert Karel Godfried Pieter van Lippe-Biesterfeld Prins der Nederlanden, Prins van Lippe-Biesterfeld, Noble Seigneur en Graaf van Schwalenberg en Sternberg
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:32 schreef StefanP het volgende:
[..]
Nee, gevolgd door![]()
"Ik weet niet of dat past hoor..."
en jij weet dat...omdat? (pics!!)quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:06 schreef Miss_kausalaya het volgende:
me broer noemt zn geval joop
ik kort t altijd af naar Hertoghquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:03 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten in welke barren jij komt :;)
OT: Beest
En jij zo van "4 Hertog Jans aub" en van alle kanten wordt je dan geswaffeld door van die vieze oude kerels met bierbuiken....quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:10 schreef toma het volgende:
[..]
ik kort t altijd af naar Hertogh
Maar ik niet in vreemde tenten hoor
nee ik drink nooit hertogh janquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
En jij zo van "4 Hertog Jans aub" en van alle kanten wordt je dan geswaffeld door van die vieze oude kerels met bierbuiken....
quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:02 schreef Rosbief het volgende:
Als ik een neger was noemde ik hem Dick Bruna
eh ja , als we welles ruzie hebben, en hij gaat dan trappen of slaan, dan trap ik hem terug, in de buurt van zn geval,quote:
Dat heb ik eerder gehoord? Toevallig getint en 2 meter lang? reed ooit blauwpaarse opel corsa?quote:Op woensdag 6 december 2006 11:28 schreef Adelante het volgende:
Zwelgje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |