quote:Op donderdag 30 november 2006 17:20 schreef Barcaconia het volgende:
Mijne heet George BushSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Ik voel mij vereerd.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:12 schreef opgebaarde het volgende:
Nogal wat mannen schijnen hun penis een naam te geven, ik heb dit nooit gedaan en ik heb gisternacht besloten om mijn penis te vernoemen naar mijn beste vriend Ton.
Hoe heet jouw penis of wat zou een goede benaming of naam er voor zijn?
verbaast me dat die nog niet eerder voorbij gekomen isquote:Op donderdag 30 november 2006 20:40 schreef Repeat het volgende:
Jaap Stam, kaal, keihard en staat er altijd als je em nodig hebt.
Rosbief, je zit in het verkeerde topicquote:Op donderdag 30 november 2006 21:14 schreef Rosbief het volgende:
Hans Worst
Je liegt, vuile bedrieger!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:16 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Rosbief, je zit in het verkeerde topic![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 23:48 schreef StefanP het volgende:
"Oh my god" aldus het vrouwelijke geslacht.
Issie zo klein dan?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:48 schreef StefanP het volgende:
Gevolgt door een schater lach zeker? Waarin nog net verstaanbaar wordt gevraagd "is dat alles?"quote:Op donderdag 30 november 2006 23:48 schreef StefanP het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |