Nee manquote:Op donderdag 30 november 2006 17:03 schreef Merel1808 het volgende:
Vakkenvullers![]()
Krantenbezorgers FTW![]()
Het is tenminste altijd een aangename 17 graden, droog en kunstmatige verlichtquote:Op donderdag 30 november 2006 18:04 schreef Daantke het volgende:
[..]
Nee man
ben blij dat ik nu vakkenvul ipv kranten bezorg![]()
eenschquote:Op donderdag 30 november 2006 17:03 schreef Merel1808 het volgende:
Vakkenvullers![]()
Preciesquote:Op donderdag 30 november 2006 17:03 schreef Merel1808 het volgende:
Vakkenvullers![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 14:42 schreef spenky het volgende:
Plus
vakkenvullen
en
ik sta altijd bij ontbijttlike ontbijtkoek en pindakaas
GROENTES !!! 1! !
Maikuuul werkt(e?) bij C1000 n44b.quote:Op vrijdag 1 december 2006 07:35 schreef Monotomo het volgende:
Op de markt is voor kampers..MAIKUUUUL
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:02 schreef 1337aldi het volgende:
Hele winkel, plus supermarkt.
Ken ik jou niet ergens van?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:03 schreef Boesj het volgende:
C1000 Leeuwarden - Camminghaburen![]()
Mag de (o zo fijne) kaas & toetjes vullen
Ben jij niet die buitenlander van die ene reclame dat hij iedereen bij elkaar wilt brengen enzo in zo'n supermarkt?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:25 schreef Sala-adin het volgende:
Vakkenvuller bij de Ap 2 jaar lang over al en nergens gevuld behalve bier fris!
Schat, ik snap je zin nietquote:Op zaterdag 2 december 2006 17:25 schreef Sala-adin het volgende:
Vakkenvuller bij de Ap 2 jaar lang over al en nergens gevuld behalve bier fris!
Neequote:Op zaterdag 2 december 2006 17:26 schreef mstr het volgende:
[..]
Ben jij niet die buitenlander van die ene reclame dat hij iedereen bij elkaar wilt brengen enzo in zo'n supermarkt?
hier ook een deen gangerquote:Op zondag 3 december 2006 02:36 schreef _JBX_ het volgende:
Sinds oktober 5 jaar vakkenvuller bij Deen in Purmerend!![]()
ben trouwens 20..
Ikkes ook! Alleen dan op Texel.quote:Op donderdag 30 november 2006 19:12 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Jaaaaaa!
Vakkenvuller afdeling houdbaar, vooral bier/fris! In de Appie Hein
Alles wat niet op het speciale blauwe AH-kaartje staat haal ik er meteen af.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Aangezien jullie hier allemaal bij supermarkten werken heb ik een vraag:
je hebt in de supermarkt van die advertentie borden, maar kan je daar ook flyers ophangen van bijv je drive-in show?
Ken je een 1 of andere Eelke van der Linde? Die is nu 2 jaar weg daar ofzo?quote:Op zondag 3 december 2006 02:36 schreef _JBX_ het volgende:
Sinds oktober 5 jaar vakkenvuller bij Deen in Purmerend!![]()
ben trouwens 20..
Delden? Kom ik ook geregeld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:22 schreef Stienn het volgende:
Vakkenvullen C1000 in delden!
Sterkte, mooi paars is niet lelijk hequote:
Werk ook bij de Deen, beetje vakkenvullen, kassa enzoquote:Op maandag 4 december 2006 10:25 schreef angel008 het volgende:
[..]
hier ook een deen ganger![]()
wat doe je nu ?
zit er nu zelf ook 3 jaar en ben allang blij dat ik nu op de vloer leiding heb en bij de kassa als hoka sta zonder dat ozu ik gek worden
welke ?:)quote:Op donderdag 7 december 2006 21:16 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Werk ook bij de Deen, beetje vakkenvullen, kassa enzo
bij de gewone supermarkt nemen ze me niet meer aan omdak met mn 19 jaar te oud ben daar vinden zequote:Op zondag 10 december 2006 14:42 schreef Ace1 het volgende:
AH to go's zijn zo sfeerloos.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:02 schreef 1337aldi het volgende:
Hele winkel, plus supermarkt.
Ik ook, ben benieuwd naar het feestquote:Op zondag 10 december 2006 17:48 schreef robbedoush het volgende:
Ben eerste met winkelwedstrijden van Noord-Holland met mn AH
dat feest word super
quote:Op zondag 10 december 2006 21:10 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik ook, ben benieuwd naar het feest![]()
Mijn groenteafdeling zag er prachtig uit![]()
Heb zelf ook nog 6 filialen bezocht toen ik een dagje keurmeester was.
pwnquote:Op maandag 4 december 2006 17:34 schreef Robsterr het volgende:
5 jaartjes Edah te Nieuwegein, Koppenbouwer
Wel dusquote:Op donderdag 7 december 2006 13:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Sterkte, mooi paars is niet lelijk he
ZOMG welke C1000? Winkelcentrum Rokkeveen?quote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef cw2cu het volgende:
Al 2 jaar vakkenvuller bij C1000 Zoetermeer.
En sinds een half jaar vulploegleider.![]()
PLUSquote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef Piovan het volgende:
Ik heb een paarse trui, rara waar werk ik
Dan weet ik welke PLUS... Bij Marlo v/d Wildebergquote:Op woensdag 13 december 2006 19:24 schreef Trigalti het volgende:
Werk nu al een weekbij de PLUS.. vanavond openingsfeestje..
Oude C1000? Het zijn wel pleurisveel winkels die er bij komen zegquote:Op woensdag 13 december 2006 19:24 schreef Trigalti het volgende:
Werk nu al een weekbij de PLUS.. vanavond openingsfeestje..
Héj dat kloptquote:Op woensdag 13 december 2006 21:41 schreef Silverado het volgende:
[..]
Dan weet ik welke PLUS... Bij Marlo v/d Wildeberg
Suc6quote:Op maandag 18 december 2006 16:16 schreef EricG het volgende:
Dalijk sollicitatie gesprek bij de Appie
Haha zover was het bij mij nog nietquote:Op maandag 18 december 2006 16:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Suc6Toen ik aankwam bij men soll gesprek was men contract al ingevuld voor ik binnen was
![]()
AH to Go in Deventer, zoeken ze aantal ( 4/5 ) flexwerkers, 2 weken terug sollicitatiegesprek gehad, vorige week waren er ook nog sollicitaties en dan gaan ze dus kijken wie ze aannemen, gaat niet zo snel als bij jullie dan dusquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Daantke het volgende:
Sollicitatie? Waar?
* Daantke] komt binnen, vraagt of ie hier kan werken[/me]
Mohamed vraagt of ik ervaring heb en hoe oud ik ben
[me=Daantke] antwoordt dat hij 15 is en geen ervaring heeft[/me]
[me=Daantke mag shirt aantrekken en beginnen
omg dat was mijn oude baasquote:Op woensdag 13 december 2006 21:41 schreef Silverado het volgende:
[..]
Dan weet ik welke PLUS... Bij Marlo v/d Wildeberg
Slaat weer helemaal nergens op!! Je moet toch ergens een zaterdagbaantje hebben....quote:Op woensdag 20 december 2006 16:11 schreef markiemark het volgende:
supermarkt personeel is kansloos..
Jij bent ook zeer kansloos.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:11 schreef markiemark het volgende:
supermarkt personeel is kansloos..
Vulploegleider ben ik nooit gewordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:57 schreef Monotomo het volgende:
Ook nog vulploegleiders hier? Zoja, na hoeveel jaar ben je dat geworden?
Ik ben het na 2 jaar geworden (ik werk er nu 2 jaar en 2 weken ofzo).quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:57 schreef Monotomo het volgende:
Bij een oude blinde man wil ik wel meelopen, zelfs vandaag zou ik het nog wel gedaan hebben maar om het snel te hebben, sneuquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:52 schreef Piovan het volgende:
Wat een teringdrukte. En die mensen zijn zo gestressed.
Gaan ze me vragen waar iets ligt, terwijl ze er gewoon voor staan. Een vrouw vroeg zelfs of ik met haar wou meelopen zodat ze alles snel had.
hier hetzelfde alleen dan bij de AH xl (1397)quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:56 schreef angel008 het volgende:
leidinggevende vakkenvuller *lees anderen mensen dingen laten doen en zelfs lopen klooien
Hoka bij de kassa's (lees mooie dames kijken..)
mijn werk is zo slecht nog niet nu ik me er zo over nadenk
owjah dit is btw bij een deen super
na 2/3 jaar ongvquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:57 schreef Monotomo het volgende:
Hier wel, je bent oa verantwoordelijk voor de winkel, sluiten ed. Spiegelen en vullen hoeft niet, het is echt alleen aansturen van de mensen inprincipequote:Op vrijdag 22 december 2006 19:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Vulploegleider ben ik nooit geworden
Het zat eraan te komen totdat ik meteen een stap hoger kon, nu ben ik assistent kw-chef![]()
Maar echt heel bijzonder is vulploegleider zijn hier nou ook niet hoor, je doet de extra klussen en je spiegelt een stuk minder.
En aan jouw username te zien ben jij Dennis?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:07 schreef bresserke het volgende:
[..]
omg dat was mijn oude baasin deurne zit je nu?
haha hoe is't met jolanda ?
ik werk nu al meer dan een jaar bij de edah/plus![]()
gister nog kerstborrel gehad
Netjes! Ik krijg gewoon fokking 3,61quote:Op zondag 24 december 2006 19:30 schreef Trigalti het volgende:
Het was zo fucking druk vandaag.. op een zondag...
Maar wel ¤10 per uur krijgen.. @ PLUS!
Dat had ik dus ookquote:Op zondag 24 december 2006 22:02 schreef Piovan het volgende:
[..]
Netjes! Ik krijg gewoon fokking 3,61
Nee, stapel eerst die karren maar eens goed, die spullen vallen er soms van ellende vanafquote:Op zondag 24 december 2006 22:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik werk bij het Distributiecentrum van de Dekamarkt. Telt dat ook?
3 distributiecentra @ PLUS is ook geweldig hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, stapel eerst die karren maar eens goed, die spullen vallen er soms van ellende vanaf![]()
Altijd leuk, zeker nu met de Rotom en Spar containers. De Sperwer containers blijven de bestequote:Op dinsdag 26 december 2006 12:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
3 distributiecentra @ PLUS is ook geweldig hoor. Zo snel er meer containers zijn dan plekken in de wagen (52/54) dan gaan ze overstapelen
![]()
Als er genoeg plek is krijg je allemaal halve containers
Daar spreekt de kenner, Sperwer containersquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:38 schreef Silverado het volgende:
[..]
Altijd leuk, zeker nu met de Rotom en Spar containers. De Sperwer containers blijven de beste![]()
Geboren: 06-05-1988quote:Op zondag 24 december 2006 22:04 schreef Ace1 het volgende:
Ik kreeg ook ongeveer 10 euro @ AH.
Een vriend van mij is een jaar ouder dan ik, dus ongeveer even oud als hij, die is zo'n beetje de manager bij zijn AHquote:Op donderdag 28 december 2006 00:57 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Geboren: 06-05-1988
En dan een tientje per uur bij de AH krijgen![]()
Zelfs dan verdien je nog geen tientje per uur, kom op. Lijkt me trouwens sterk dat iemand met weinig levenservaring al een management-functie heeft. Misschien is hij schoonmaakchef of iets in die richting.quote:Op donderdag 28 december 2006 05:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Een vriend van mij is een jaar ouder dan ik, dus ongeveer even oud als hij, die is zo'n beetje de manager bij zijn AH![]()
En ik ben de paus die zegt dat condooms mogenquote:Op zondag 24 december 2006 22:04 schreef Ace1 het volgende:
Ik kreeg ook ongeveer 10 euro @ AH.
Jij wel, maar jij hebt je leeftijd mee...quote:Op donderdag 28 december 2006 11:58 schreef blrrrt het volgende:
Geloven jullie mij wel als ik zeg dat ik (bijna) een tientje per uur verdien?
quote:Op zondag 24 december 2006 22:13 schreef cw2cu het volgende:
ik ook.. @Piovan
op zondag krijg je altijd 200% procent dus 7,22
AH-medewerkerstopic [deel 46] Gelukkig Nieuwjaarquote:Op donderdag 28 december 2006 23:02 schreef -Dries- het volgende:
Albert Heijn Voorburg, afdeling vers
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:06 schreef highway101 het volgende:
[..]
AH-medewerkerstopic [deel 46] Gelukkig Nieuwjaar
Je hebt er flink "werk" van gemaakt..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:42 schreef Rammstino het volgende:
Net gesollisiteerd bij 5 supermarkten![]()
Oja?quote:Op donderdag 28 december 2006 11:20 schreef robbedoush het volgende:
[..]
En ik ben de paus die zegt dat condooms mogen![]()
ooh feestdagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:37 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Oja?
10 euro per uur. Op een feestdag.
Wat is daar raar aan?
ik lees niet ALLE kanslozer pubpostsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:23 schreef Ace1 het volgende:
Ja lezen heIk reageerde op de post boven me.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:33 schreef robbedoush het volgende:
[..]
ik lees niet ALLE kanslozer pubposts![]()
Moet er mee nokken, of naar een andere afdeling? Ik weet niet hoelang je er al werkt, maar als het niks is kan je net zo goed ermee stoppen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:25 schreef Piovan het volgende:
Ik vind het steeds kutter worden, vind er geen flikker meer aan.
Sfeer is prima, leuke collega's enzo. Vaak blijven we na het werken onder het genot van een pilsje even na.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef cw2cu het volgende:
Hoe is de sfeer eigenlijk in de winkel waar jullie werken onder de medewerkers?
Bij mij is het echt super. Iedereen kent elkaar, we doen regelmatig leuke dingen met elkaar enzo.
Het is gewoon erg leuk om er te werken, en ga er ook daardoor met plezier naartoe.
Bij mij WAS het super. In een paar maanden tijd zijn er een flink aantal mensen vertrokken. En echt super gezellige mensen. Toen hadden we een hechte club. Ik was één van de jongere, nu de meest ervaren (werk er nu dik 2 jaar). Sinds de verbouwing (we waren Edah) is er echt onwijs veel nieuw personeel aangenomen, echt ONWIJS veel. Waar we eerst 40 man personeel hadden hebben we nu dik 80 man personeel. En het is er niet echt leuker opgeworden. Het is geen club meer. Het is meer vullen en weer naar huis. Gelukkig zijn er dan nog een aantal mensen van de 'oude garde'. Da's altijd nog wel gezellig.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef cw2cu het volgende:
Hoe is de sfeer eigenlijk in de winkel waar jullie werken onder de medewerkers?
Bij mij is het echt super. Iedereen kent elkaar, we doen regelmatig leuke dingen met elkaar enzo.
Het is gewoon erg leuk om er te werken, en ga er ook daardoor met plezier naartoe.
Houdbaar zekerquote:Op maandag 8 januari 2007 16:06 schreef gfo het volgende:
bij ons is het op zaterdag altij dfeest.. met de vaste groep (werk ik al 2 jaar mee samen) flink eten op de kosten van de appie heijn..
ach het is wle te doen bij ons.. ben gewoon verkoper 2 of hoe het ook heet.. en ik krijg gewoon alle lasten op me.. ik zeg altijd gewoon van ja is alles af en we hebbent ijd over? dan drinken we gewoon wat (gelukkig maar 1x in de week dat ik de leiding heb)
versquote:
Kijk dat is het echt werk. Panklaar en vlees zijn het chillst. Zuivel zuigt hard!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:12 schreef gfo het volgende:
[..]
versom precies te zijn van de panklaar groente
en sjef zuivel
![]()
Maar vooral fifo'en is kut op zuivel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:37 schreef gfo het volgende:
Ik sta voornamelijk op panklaar want ik maak meestald e planning wie waar staat de betreffende avond.. maar af en toe moet ik zuivel doen en geloof me ik doe liever panklaarzuivel is echt irritant met die kleine toetjes
oftewel drogmetica (zo heet dat bij onsquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:17 schreef morgane het volgende:
ik sta op Health&beauty/cookshop/escape, blijft het leukst![]()
Het is wel de afdeling waar je het snelst resultaat ziet van spiegelen ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:09 schreef o-fiel het volgende:
Een mooi gespiegeld blik-potgroenten-pad is nooit vervelend![]()
ik vind kattenvoer spiegelen echt kansloosquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:03 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het is wel de afdeling waar je het snelst resultaat ziet van spiegelen ja.
Het meest kansloze is trouwens het spiegelen van straten waar nog volop wordt gegraaid door klanten
bij ons is het health & beauty, klinkt een stuk professionelerquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:21 schreef gfo het volgende:
[..]
oftewel drogmetica (zo heet dat bij ons) maar iig ik heb dat een keer moetne doen.. en gelijk me handen open gehaald aan heel die irrtante randjes
Ik vind die 100 smaken kattevoer uberhaupt kansloos. Net of die vleugjes vis/kalkoen/tijger/olifant/baviaan in die brokjes echt geproeft worden door die kat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:10 schreef robbedoush het volgende:
[..]
ik vind kattenvoer spiegelen echt kansloos
ja idd, in de natuur overleven ze ook dus waarom zo duur als het goedkoop kanquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik vind die 100 smaken kattevoer uberhaupt kansloos. Net of die vleugjes vis/kalkoen/tijger/olifant/baviaan in die brokjes echt geproeft worden door die kat.
Potgroenten spiegelen een hel? 't Is snel en makkelijk te doen...wel voorzichtig natuurlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:57 schreef Skya het volgende:
nee, maar tis echt een hel om het te maken
niet waarquote:Op donderdag 30 november 2006 12:52 schreef Monotomo het volgende:
Aangezien vakkenvullers pubers zijn..![]()
*profiel bekijkt* Een lotgenootquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:54 schreef NrSiX het volgende:
[..]
niet waarben begonnen toen ik 16 werd, en werk nog steeds als vakkenvuller (helaas)
laatste jaartje gelukkig.
Werk bij de Boni als "verkoopmedewerker" ben momenteel de oudste in de vulploeg dus dat is wel een btje jammer maar jah
Ik had niet zozeer een sterk team, maar wel gewoon heel gezellig. Waren toen ook meer mensen van mijn leeftijd, we zaten allemaal nog op de middelbare school. Werkte toen om half4 na school 2 dagen per week. Dan na het werk nog ff wat drinken in de kantine, was altijd wel leuk. Opzich zitten er nu wel goede mensen maar ook weer een aantal ventjes die de kantjes er vanaf lopen. Als je dan ff iets van een tip geeft dan is het meteen van "ach boeiend" (zeggen ze niet, maar je weet dat ze het denken). Opzich te begrijpen maar wel een beetje jammer.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:14 schreef NrSiX het volgende:
hehe ik doe zelf ook avonddienst, en idd wat je zegt over het weggaan van iedereen dat komt me bekend voor.. vond het erg vervelend dat iedereen wegging, erg jammer. Vroeger een goed sterk team vullers waar je op elkaar kon bouwen, sorry voor de jongeren hier maar de mensen die bij mij werken zijn nou niet echt gemotiveerd en denken dat het geld maar binnenkomt zonder wat te doen (ik scheer niet iedereen over 1 kant, maar een groot deel denkt zo)
Het werken is niet zo speciaal oké, maar als je leuke collega's hebt is het echt lachequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:19 schreef Skya het volgende:
KW? is dat afdelingg houdbaar? waar staat dat voor O_O
Volgens mij is vakkevuller echt een kutberoep, alleen werk je wel binnen, wel een voordeel.
KW: Kruidenierswarenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:19 schreef Skya het volgende:
KW? is dat afdelingg houdbaar? waar staat dat voor O_O
Volgens mij is vakkevuller echt een kutberoep, alleen werk je wel binnen, wel een voordeel.
Bij ons is dat niet volgens mij. Heb er niks over gehoord.quote:Op donderdag 11 januari 2007 22:04 schreef TC_Artemis het volgende:
Trouwens, zijn er hier nog c1000 vullers die nu ook een nieuwe regeling hebben voor het vullen, tussen 6 en 8 vullen, als je binnen die tijd klaar bent met je pad mag je weg en krijg je 2 uur uitbetaald, ben je later klaar krijg je dat niet uitbetaald.
Mijn chef kw beweert namelijk dat dit landelijk is ingevoerd bij alle schuitema filialen, heb inmiddels vanwege die regeling ook ontslag genomen, pauperwinkel.
Bij ons probeerde ze dat een tijdje geleden ook in te voeren. Maar omdat iedereen dreigde met massa ontslag durfde ze het toch niet uit te voerenquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:04 schreef TC_Artemis het volgende:
Trouwens, zijn er hier nog c1000 vullers die nu ook een nieuwe regeling hebben voor het vullen, tussen 6 en 8 vullen, als je binnen die tijd klaar bent met je pad mag je weg en krijg je 2 uur uitbetaald, ben je later klaar krijg je dat niet uitbetaald.
Mijn chef kw beweert namelijk dat dit landelijk is ingevoerd bij alle schuitema filialen, heb inmiddels vanwege die regeling ook ontslag genomen, pauperwinkel.
Bij ons dreigden ze er ook mee, ik ben tot nu toe de eerste die onstlag heeft genomen. Er volgen er vandaag nog 2 maar ik ga wel op zoek naar iets anders. Ik kan altijd nog weer solliciteren daar dus ik vind het wel best.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:56 schreef Matr het volgende:
[..]
Bij ons probeerde ze dat een tijdje geleden ook in te voeren. Maar omdat iedereen dreigde met massa ontslag durfde ze het toch niet uit te voeren.
Houdbaar = KW denk ik. Bij mij (SdB) is KW gewoon de verzamelnaam voor alles wat niet valt onder zuivel, groente, vlees, brood, kaas etc. Dus eigenlijk langer houdbare producten ja. Precies het spul wat vroegah door een kruidenier werd verkocht.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:51 schreef Skya het volgende:
Oh ok, wij hebben niet KW. Bij de albert heijn heb je: vers, houdbaar, kassa, verkoop, brood, vlees en management. Dacht ik zo =/
Altijd fijnquote:Op zondag 14 januari 2007 00:05 schreef cw2cu het volgende:
vandaag weer dikke fooi!!
Dit keer geen 50 cent maar een dikke euro in een karretje gevonden![]()
![]()
Leeftijd? waarschijnlijk ben je te duur oudquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:26 schreef Sylvana het volgende:
ik ben afgwezen bij de AH to Go
Weet niet waarom, kreeg gewoon zo'n stanadardbrief
Waarom? Ander werk?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:07 schreef Maikuuul het volgende:
Nog 3x vullen jongens en dan ben ik ex medewerker
Dat is zoo 2006,... bij ons worden er alweer mensen ouder dan 20 aangenomen, dan wel onder de 25. Maar tochquote:Op zondag 14 januari 2007 23:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Leeftijd? waarschijnlijk ben je te duur oud
Zijn er bij jullie geen jongere sollicitanten dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:43 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Dat is zoo 2006,... bij ons worden er alweer mensen ouder dan 20 aangenomen, dan wel onder de 25. Maar toch
Natuurlijk worden er veel jonge sollicitanten aangenomen, maar je maakt tegenwoordig ook weer kans als oudere jongere...quote:Op maandag 15 januari 2007 00:17 schreef cw2cu het volgende:
[..]
Zijn er bij jullie geen jongere sollicitanten dan?
denk ik ook hoor en ik heb geen ervaringquote:Op zondag 14 januari 2007 23:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Leeftijd? waarschijnlijk ben je te duur oud
Misschien omdat ze je naaktfoto's hebben gezien?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:26 schreef Sylvana het volgende:
ik ben afgwezen bij de AH to Go
Weet niet waarom, kreeg gewoon zo'n stanadardbrief
Alsof contractverlening iets is wat normaal is. Ze is niet ontslagen, haar contract liep af. Ze is ingehuurd voor een tijd en nu is ze niet meer nodig, of in dit geval lastig. Ik hoop dat d'r werkgever eerlijk heeft gezegd waarom ze eruit gaat, en geen slap lulverhaal heeft opgehangen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:28 schreef NrSiX het volgende:
net een telefoontje gehad van een goede collega (cassiere) die ontslagen is (geen contractverlenging).. baal hier echt van want kon goed met haar opschieten, in tegenstelling tot de "nieuwe" generatie cassieresze is te duur geworden (just like me) en dat werd haar op een hele leuke manier verteld, en heel zorgzaam gedaan van de kant werkgever..
bah als ze er nou wat van zouden menen.. dat niet eens
"
anyway.. ik hoop dat ik nog heel even kan blijven
Verkoopklaar, verkoop, en verkoopafhandelingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:51 schreef Skya het volgende:
Oh ok, wij hebben niet KW. Bij de albert heijn heb je: vers, houdbaar, kassa, verkoop, brood, vlees en management. Dacht ik zo =/
ik krijg per maand zo'n 10 euro fooi, ik wordt beter betaald dan vakkenvullers en ik heb een kortingspasje (met 60 procent korting op alles behalve snoep, tabak en alcohol) tel daarbij nog op flexibele werktijden, gezellige collega's en veel interactie met de klanten en je komt er op uit dat de horeca heel wat beter is dan het supermarktwezenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:05 schreef cw2cu het volgende:
vandaag weer dikke fooi!!
Dit keer geen 50 cent maar een dikke euro in een karretje gevonden![]()
![]()
Ja okee.. bier wel, maar andere frisdrank niet echtquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:28 schreef UncleSam het volgende:
Ach je rijdt gewoon een pallet Heineken naar binnen en je heb in 5 minuten 70 colli gevuld
Bij ons is een collie zo'n manshoge magazijnkar, ik neem aan dat dat bij jou niet zo isquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:06 schreef Daantke het volgende:
Bij ons gaan ze nu streng op aantal gevulde collie controleren, iedereen moet 50 in een uur doen, bij de frisdrank (ik dus) 200 in een uur.
Wordt dus ff doorwerken anders word je minder ingepland en als je het echt bar slecht doet word je ontslagen
Ga je zo keihard huilen en: 'Ik zal jullie missen!!quote:
Neequote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:35 schreef viagraap het volgende:
[..]
Ga je zo keihard huilen en: 'Ik zal jullie missen!!![]()
' roepen enzo op je laatste dag?
![]()
Een collie is bij ons gewoon een doos/krat whateverquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:31 schreef viagraap het volgende:
[..]
Bij ons is een collie zo'n manshoge magazijnkar, ik neem aan dat dat bij jou niet zo is![]()
Wat dan? En is het wit?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:11 schreef Wouser het volgende:
Mhehehe gelukkig ben ik geen vakkenvullerheb me een heel fijn baantje waar je bijna geen reet hoeft te doen maar toch wel 8euro bruto p/u verdient
Van een middagje diepvries vullen voel ik me handen niet meer.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:50 schreef Michiel1992 het volgende:
Ik mag 12 februari komen inwerken bij de Super de Boer (van Dam, jaja de beste supermarkt van Nederland) als vuller bij de diepvries. Zijn hier meer diepvries-vullers ?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:17 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik heb wel ooit diepvries gedaan tussendoor. 1 ding kan ik je verklappen: t is best koud aan de vingers
Als je daarvoor bent aangenomen, doe je dat alleen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:20 schreef Michiel1992 het volgende:
Hmm.. lekker. Maar is het echt zo dat als je van de diepvries bent je nergens anders vult ?
Je kan zeker je vingers bewegenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:28 schreef Michiel1992 het volgende:
Lekker, was wel blij met diepvries. Ik dacht hoef ik geen rare HAK-potjes of Bonduel potjes te stapelen. Is het weer koud .. Als het echt niks is vraag ik wel om wat anders maar dat zie ik dan wel. Is het echt ECHT koud dat je amper je vingers kan bewegen? Anders is het wel eeeeerg klote.
Maar het verdient
Dat hoeft volgens mij niet, er zitten van die ijzertjes onderaan de deur die je kan omklappen. die houden dan de deur tegen. het probleem bij onze winkel is / was (ik sta nooit meer bij diepvries) dat de gang smal is en er dan ook klanten steeds door willen. Ja vullen gebeurt bij ons als de toko open is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:29 schreef Piovan het volgende:
[..]
Je kan zeker je vingers bewegen
Het is precies -20 als het goed is, het is wel klote vullen, omdat je met je lijf die deur moet tegenhouden en dan bijvullen.
die banden van de kar heb je verschillende soorten en maten. je hebt van die leren banden en die zitten soms behoorlijk ver aan de zijkant bevestigd waardoor ze erg strak staan. die zijn klote. Je hebt ook banden die je gewoon kan losklikken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:38 schreef Michiel1992 het volgende:
En er zitten ook geen zware of producten-die-je-niet-goed-vast-kan-pakken producten in.
Hopelijk word het wat. Jongen uit m'n buurt die daar ook werkt, zei net nog dat de band van een kar moeilijk los te maken en dat het zwaar is.
ja dat bedoel ik eigenlijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:43 schreef Piovan het volgende:
Bij ons moet je even drukken, dan schuift ie automatisch verder open.
Sinds vorige maand ook al 2 jaar in dienst bij de jumboquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:29 schreef Gesloten het volgende:
Ik vier deze maand mijn 2 jarig jubileum als vakkenvuller!![]()
Ben vakkenvuller bij de Jumbo in Vriezenveen waar ik vanavond een afscheidsfeest van heb, omdat we zoals jullie allemaal weten gaan sluiten.
Gelukkig kan ik m`n baan voortzetten omdat iedereen bij de Golff gaat werken![]()
Welke Jumbo werk je? Kijken jullie de Jumbo4u DVD`s ook altijd?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:34 schreef AxeldeM. het volgende:
[..]
Sinds vorige maand ook al 2 jaar in dienst bij de jumboach ja, het verdient
Een Jumbo die gaat sluiten dat hoor je niet vaak, dacht dat die juist in opkomst waren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:29 schreef Gesloten het volgende:
Ik vier deze maand mijn 2 jarig jubileum als vakkenvuller!![]()
Ben vakkenvuller bij de Jumbo in Vriezenveen waar ik vanavond een afscheidsfeest van heb, omdat we zoals jullie allemaal weten gaan sluiten.
Gelukkig kan ik m`n baan voortzetten omdat iedereen bij de Golff gaat werken![]()
Hoe heet een Vakkenvuller in het Engels? Altijd al willen weten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:35 schreef Basekid_NZ het volgende:
Vakkenvuller in Nieuw-Zeeland (telt toch ook wel?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |