Altijd leuk, zeker nu met de Rotom en Spar containers. De Sperwer containers blijven de bestequote:Op dinsdag 26 december 2006 12:55 schreef hollander76 het volgende:
[..]
3 distributiecentra @ PLUS is ook geweldig hoor. Zo snel er meer containers zijn dan plekken in de wagen (52/54) dan gaan ze overstapelen
![]()
Als er genoeg plek is krijg je allemaal halve containers
Daar spreekt de kenner, Sperwer containersquote:Op dinsdag 26 december 2006 14:38 schreef Silverado het volgende:
[..]
Altijd leuk, zeker nu met de Rotom en Spar containers. De Sperwer containers blijven de beste![]()
Geboren: 06-05-1988quote:Op zondag 24 december 2006 22:04 schreef Ace1 het volgende:
Ik kreeg ook ongeveer 10 euro @ AH.
Een vriend van mij is een jaar ouder dan ik, dus ongeveer even oud als hij, die is zo'n beetje de manager bij zijn AHquote:Op donderdag 28 december 2006 00:57 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Geboren: 06-05-1988
En dan een tientje per uur bij de AH krijgen![]()
Zelfs dan verdien je nog geen tientje per uur, kom op. Lijkt me trouwens sterk dat iemand met weinig levenservaring al een management-functie heeft. Misschien is hij schoonmaakchef of iets in die richting.quote:Op donderdag 28 december 2006 05:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Een vriend van mij is een jaar ouder dan ik, dus ongeveer even oud als hij, die is zo'n beetje de manager bij zijn AH![]()
En ik ben de paus die zegt dat condooms mogenquote:Op zondag 24 december 2006 22:04 schreef Ace1 het volgende:
Ik kreeg ook ongeveer 10 euro @ AH.
Jij wel, maar jij hebt je leeftijd mee...quote:Op donderdag 28 december 2006 11:58 schreef blrrrt het volgende:
Geloven jullie mij wel als ik zeg dat ik (bijna) een tientje per uur verdien?
quote:Op zondag 24 december 2006 22:13 schreef cw2cu het volgende:
ik ook.. @Piovan
op zondag krijg je altijd 200% procent dus 7,22
AH-medewerkerstopic [deel 46] Gelukkig Nieuwjaarquote:Op donderdag 28 december 2006 23:02 schreef -Dries- het volgende:
Albert Heijn Voorburg, afdeling vers
quote:Op donderdag 28 december 2006 23:06 schreef highway101 het volgende:
[..]
AH-medewerkerstopic [deel 46] Gelukkig Nieuwjaar
Je hebt er flink "werk" van gemaakt..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:42 schreef Rammstino het volgende:
Net gesollisiteerd bij 5 supermarkten![]()
Oja?quote:Op donderdag 28 december 2006 11:20 schreef robbedoush het volgende:
[..]
En ik ben de paus die zegt dat condooms mogen![]()
ooh feestdagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:37 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Oja?
10 euro per uur. Op een feestdag.
Wat is daar raar aan?
ik lees niet ALLE kanslozer pubpostsquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:23 schreef Ace1 het volgende:
Ja lezen heIk reageerde op de post boven me.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:33 schreef robbedoush het volgende:
[..]
ik lees niet ALLE kanslozer pubposts![]()
Moet er mee nokken, of naar een andere afdeling? Ik weet niet hoelang je er al werkt, maar als het niks is kan je net zo goed ermee stoppen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:25 schreef Piovan het volgende:
Ik vind het steeds kutter worden, vind er geen flikker meer aan.
Sfeer is prima, leuke collega's enzo. Vaak blijven we na het werken onder het genot van een pilsje even na.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef cw2cu het volgende:
Hoe is de sfeer eigenlijk in de winkel waar jullie werken onder de medewerkers?
Bij mij is het echt super. Iedereen kent elkaar, we doen regelmatig leuke dingen met elkaar enzo.
Het is gewoon erg leuk om er te werken, en ga er ook daardoor met plezier naartoe.
Bij mij WAS het super. In een paar maanden tijd zijn er een flink aantal mensen vertrokken. En echt super gezellige mensen. Toen hadden we een hechte club. Ik was één van de jongere, nu de meest ervaren (werk er nu dik 2 jaar). Sinds de verbouwing (we waren Edah) is er echt onwijs veel nieuw personeel aangenomen, echt ONWIJS veel. Waar we eerst 40 man personeel hadden hebben we nu dik 80 man personeel. En het is er niet echt leuker opgeworden. Het is geen club meer. Het is meer vullen en weer naar huis. Gelukkig zijn er dan nog een aantal mensen van de 'oude garde'. Da's altijd nog wel gezellig.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:54 schreef cw2cu het volgende:
Hoe is de sfeer eigenlijk in de winkel waar jullie werken onder de medewerkers?
Bij mij is het echt super. Iedereen kent elkaar, we doen regelmatig leuke dingen met elkaar enzo.
Het is gewoon erg leuk om er te werken, en ga er ook daardoor met plezier naartoe.
Houdbaar zekerquote:Op maandag 8 januari 2007 16:06 schreef gfo het volgende:
bij ons is het op zaterdag altij dfeest.. met de vaste groep (werk ik al 2 jaar mee samen) flink eten op de kosten van de appie heijn..
ach het is wle te doen bij ons.. ben gewoon verkoper 2 of hoe het ook heet.. en ik krijg gewoon alle lasten op me.. ik zeg altijd gewoon van ja is alles af en we hebbent ijd over? dan drinken we gewoon wat (gelukkig maar 1x in de week dat ik de leiding heb)
versquote:
Kijk dat is het echt werk. Panklaar en vlees zijn het chillst. Zuivel zuigt hard!quote:Op maandag 8 januari 2007 21:12 schreef gfo het volgende:
[..]
versom precies te zijn van de panklaar groente
en sjef zuivel
![]()
Maar vooral fifo'en is kut op zuivel.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:37 schreef gfo het volgende:
Ik sta voornamelijk op panklaar want ik maak meestald e planning wie waar staat de betreffende avond.. maar af en toe moet ik zuivel doen en geloof me ik doe liever panklaarzuivel is echt irritant met die kleine toetjes
oftewel drogmetica (zo heet dat bij onsquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:17 schreef morgane het volgende:
ik sta op Health&beauty/cookshop/escape, blijft het leukst![]()
Het is wel de afdeling waar je het snelst resultaat ziet van spiegelen ja.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:09 schreef o-fiel het volgende:
Een mooi gespiegeld blik-potgroenten-pad is nooit vervelend![]()
ik vind kattenvoer spiegelen echt kansloosquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:03 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het is wel de afdeling waar je het snelst resultaat ziet van spiegelen ja.
Het meest kansloze is trouwens het spiegelen van straten waar nog volop wordt gegraaid door klanten
bij ons is het health & beauty, klinkt een stuk professionelerquote:Op woensdag 10 januari 2007 22:21 schreef gfo het volgende:
[..]
oftewel drogmetica (zo heet dat bij ons) maar iig ik heb dat een keer moetne doen.. en gelijk me handen open gehaald aan heel die irrtante randjes
Ik vind die 100 smaken kattevoer uberhaupt kansloos. Net of die vleugjes vis/kalkoen/tijger/olifant/baviaan in die brokjes echt geproeft worden door die kat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 10:10 schreef robbedoush het volgende:
[..]
ik vind kattenvoer spiegelen echt kansloos
ja idd, in de natuur overleven ze ook dus waarom zo duur als het goedkoop kanquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:05 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik vind die 100 smaken kattevoer uberhaupt kansloos. Net of die vleugjes vis/kalkoen/tijger/olifant/baviaan in die brokjes echt geproeft worden door die kat.
Potgroenten spiegelen een hel? 't Is snel en makkelijk te doen...wel voorzichtig natuurlijkquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:57 schreef Skya het volgende:
nee, maar tis echt een hel om het te maken
niet waarquote:Op donderdag 30 november 2006 12:52 schreef Monotomo het volgende:
Aangezien vakkenvullers pubers zijn..![]()
*profiel bekijkt* Een lotgenootquote:Op donderdag 11 januari 2007 11:54 schreef NrSiX het volgende:
[..]
niet waarben begonnen toen ik 16 werd, en werk nog steeds als vakkenvuller (helaas)
laatste jaartje gelukkig.
Werk bij de Boni als "verkoopmedewerker" ben momenteel de oudste in de vulploeg dus dat is wel een btje jammer maar jah
Ik had niet zozeer een sterk team, maar wel gewoon heel gezellig. Waren toen ook meer mensen van mijn leeftijd, we zaten allemaal nog op de middelbare school. Werkte toen om half4 na school 2 dagen per week. Dan na het werk nog ff wat drinken in de kantine, was altijd wel leuk. Opzich zitten er nu wel goede mensen maar ook weer een aantal ventjes die de kantjes er vanaf lopen. Als je dan ff iets van een tip geeft dan is het meteen van "ach boeiend" (zeggen ze niet, maar je weet dat ze het denken). Opzich te begrijpen maar wel een beetje jammer.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:14 schreef NrSiX het volgende:
hehe ik doe zelf ook avonddienst, en idd wat je zegt over het weggaan van iedereen dat komt me bekend voor.. vond het erg vervelend dat iedereen wegging, erg jammer. Vroeger een goed sterk team vullers waar je op elkaar kon bouwen, sorry voor de jongeren hier maar de mensen die bij mij werken zijn nou niet echt gemotiveerd en denken dat het geld maar binnenkomt zonder wat te doen (ik scheer niet iedereen over 1 kant, maar een groot deel denkt zo)
Het werken is niet zo speciaal oké, maar als je leuke collega's hebt is het echt lachequote:Op donderdag 11 januari 2007 22:19 schreef Skya het volgende:
KW? is dat afdelingg houdbaar? waar staat dat voor O_O
Volgens mij is vakkevuller echt een kutberoep, alleen werk je wel binnen, wel een voordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |