bij de gewone supermarkt nemen ze me niet meer aan omdak met mn 19 jaar te oud ben daar vinden zequote:Op zondag 10 december 2006 14:42 schreef Ace1 het volgende:
AH to go's zijn zo sfeerloos.
quote:Op vrijdag 1 december 2006 14:02 schreef 1337aldi het volgende:
Hele winkel, plus supermarkt.
Ik ook, ben benieuwd naar het feestquote:Op zondag 10 december 2006 17:48 schreef robbedoush het volgende:
Ben eerste met winkelwedstrijden van Noord-Holland met mn AH
dat feest word super
quote:Op zondag 10 december 2006 21:10 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik ook, ben benieuwd naar het feest![]()
Mijn groenteafdeling zag er prachtig uit![]()
Heb zelf ook nog 6 filialen bezocht toen ik een dagje keurmeester was.
pwnquote:Op maandag 4 december 2006 17:34 schreef Robsterr het volgende:
5 jaartjes Edah te Nieuwegein, Koppenbouwer
Wel dusquote:Op donderdag 7 december 2006 13:17 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Sterkte, mooi paars is niet lelijk he
ZOMG welke C1000? Winkelcentrum Rokkeveen?quote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef cw2cu het volgende:
Al 2 jaar vakkenvuller bij C1000 Zoetermeer.
En sinds een half jaar vulploegleider.![]()
PLUSquote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef Piovan het volgende:
Ik heb een paarse trui, rara waar werk ik
Dan weet ik welke PLUS... Bij Marlo v/d Wildebergquote:Op woensdag 13 december 2006 19:24 schreef Trigalti het volgende:
Werk nu al een weekbij de PLUS.. vanavond openingsfeestje..
Oude C1000? Het zijn wel pleurisveel winkels die er bij komen zegquote:Op woensdag 13 december 2006 19:24 schreef Trigalti het volgende:
Werk nu al een weekbij de PLUS.. vanavond openingsfeestje..
Héj dat kloptquote:Op woensdag 13 december 2006 21:41 schreef Silverado het volgende:
[..]
Dan weet ik welke PLUS... Bij Marlo v/d Wildeberg
Suc6quote:Op maandag 18 december 2006 16:16 schreef EricG het volgende:
Dalijk sollicitatie gesprek bij de Appie
Haha zover was het bij mij nog nietquote:Op maandag 18 december 2006 16:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Suc6Toen ik aankwam bij men soll gesprek was men contract al ingevuld voor ik binnen was
![]()
AH to Go in Deventer, zoeken ze aantal ( 4/5 ) flexwerkers, 2 weken terug sollicitatiegesprek gehad, vorige week waren er ook nog sollicitaties en dan gaan ze dus kijken wie ze aannemen, gaat niet zo snel als bij jullie dan dusquote:Op maandag 18 december 2006 20:41 schreef Daantke het volgende:
Sollicitatie? Waar?
* Daantke] komt binnen, vraagt of ie hier kan werken[/me]
Mohamed vraagt of ik ervaring heb en hoe oud ik ben
[me=Daantke] antwoordt dat hij 15 is en geen ervaring heeft[/me]
[me=Daantke mag shirt aantrekken en beginnen
omg dat was mijn oude baasquote:Op woensdag 13 december 2006 21:41 schreef Silverado het volgende:
[..]
Dan weet ik welke PLUS... Bij Marlo v/d Wildeberg
Slaat weer helemaal nergens op!! Je moet toch ergens een zaterdagbaantje hebben....quote:Op woensdag 20 december 2006 16:11 schreef markiemark het volgende:
supermarkt personeel is kansloos..
Jij bent ook zeer kansloos.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:11 schreef markiemark het volgende:
supermarkt personeel is kansloos..
Vulploegleider ben ik nooit gewordenquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:57 schreef Monotomo het volgende:
Ook nog vulploegleiders hier? Zoja, na hoeveel jaar ben je dat geworden?
Ik ben het na 2 jaar geworden (ik werk er nu 2 jaar en 2 weken ofzo).quote:Op vrijdag 22 december 2006 18:57 schreef Monotomo het volgende:
Bij een oude blinde man wil ik wel meelopen, zelfs vandaag zou ik het nog wel gedaan hebben maar om het snel te hebben, sneuquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:52 schreef Piovan het volgende:
Wat een teringdrukte. En die mensen zijn zo gestressed.
Gaan ze me vragen waar iets ligt, terwijl ze er gewoon voor staan. Een vrouw vroeg zelfs of ik met haar wou meelopen zodat ze alles snel had.
hier hetzelfde alleen dan bij de AH xl (1397)quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:56 schreef angel008 het volgende:
leidinggevende vakkenvuller *lees anderen mensen dingen laten doen en zelfs lopen klooien
Hoka bij de kassa's (lees mooie dames kijken..)
mijn werk is zo slecht nog niet nu ik me er zo over nadenk
owjah dit is btw bij een deen super
na 2/3 jaar ongvquote:Op vrijdag 22 december 2006 18:57 schreef Monotomo het volgende:
Hier wel, je bent oa verantwoordelijk voor de winkel, sluiten ed. Spiegelen en vullen hoeft niet, het is echt alleen aansturen van de mensen inprincipequote:Op vrijdag 22 december 2006 19:15 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Vulploegleider ben ik nooit geworden
Het zat eraan te komen totdat ik meteen een stap hoger kon, nu ben ik assistent kw-chef![]()
Maar echt heel bijzonder is vulploegleider zijn hier nou ook niet hoor, je doet de extra klussen en je spiegelt een stuk minder.
En aan jouw username te zien ben jij Dennis?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:07 schreef bresserke het volgende:
[..]
omg dat was mijn oude baasin deurne zit je nu?
haha hoe is't met jolanda ?
ik werk nu al meer dan een jaar bij de edah/plus![]()
gister nog kerstborrel gehad
Netjes! Ik krijg gewoon fokking 3,61quote:Op zondag 24 december 2006 19:30 schreef Trigalti het volgende:
Het was zo fucking druk vandaag.. op een zondag...
Maar wel ¤10 per uur krijgen.. @ PLUS!
Dat had ik dus ookquote:Op zondag 24 december 2006 22:02 schreef Piovan het volgende:
[..]
Netjes! Ik krijg gewoon fokking 3,61
Nee, stapel eerst die karren maar eens goed, die spullen vallen er soms van ellende vanafquote:Op zondag 24 december 2006 22:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik werk bij het Distributiecentrum van de Dekamarkt. Telt dat ook?
3 distributiecentra @ PLUS is ook geweldig hoorquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee, stapel eerst die karren maar eens goed, die spullen vallen er soms van ellende vanaf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |