niet veel animo,zo te zienquote:Op donderdag 30 november 2006 12:49 schreef versabommie het volgende:
Bij deze ff een kleine mededeling:
Ik en met mij andere bb-users ( voornamelijk SC tot nu toe) zijn onze toevlucht gaan zoeken in world of warcraft. Een spel gratis te downloaden op de legale eigen site: www.worldofwarcraft.eu waarin je met elkaar quest en gevechten aan kan gaan onder het genot van een biertje en de nodige slowchat!
We zitten op een onbetaalde server dus het kost niets![]()
Ik heb nog een level 18 warrior voor een zacht prijsje te koopquote:
ik wil geen vent zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 19:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb nog een level 18 warrior voor een zacht prijsje te koop![]()
No can doquote:Op donderdag 30 november 2006 19:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb nog een level 18 warrior voor een zacht prijsje te koop![]()
Ik wil ook n iet dat jij een vent bentquote:
jij hebt mazzel, jij kan gewoon met een alliance en een horde beginnenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
No can do![]()
![]()
Ik ga...ik zie...ik overwin.![]()
Watch your back mofo's![]()
![]()
Huh:?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij hebt mazzel, jij kan gewoon met een alliance en een horde beginnen![]()
heb jij geen skype meer ?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
No can do![]()
![]()
Ik ga...ik zie...ik overwin.![]()
Watch your back mofo's![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 19:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil ook n iet dat jij een vent bent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan heb je mij er dus afgegooidquote:
jawel maar jij kan ze gelijkmatig opbouwen ...ik snak nu hevig naar die level 18 en zit met die trol nog op 6quote:
Ah zo...maar jullie zitten nu toch met name als trol te spelen ?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
jawel maar jij kan ze gelijkmatig opbouwen ...ik snak nu hevig naar die level 18 en zit met die trol nog op 6
welquote:
zijn we gisteren mee begonnen jaquote:Op donderdag 30 november 2006 19:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah zo...maar jullie zitten nu toch met name als trol te spelen ?
Ik moet daar ff een nieuwe maken....de huidige is een beetje muerte en ik weet niet meer waar dat is gebeurd...quote:Op donderdag 30 november 2006 19:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
zijn we gisteren mee begonnen ja![]()
nu wel jaquote:
op de worldmap zie je een zerk staan waar je moet zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 19:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik moet daar ff een nieuwe maken....de huidige is een beetje muerte en ik weet niet meer waar dat is gebeurd...
Ach zo...nu ja...ik heb inmiddels een nieuwe aangemaakt en heb nu volgens mij 1 hele missie completedquote:Op donderdag 30 november 2006 21:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
op de worldmap zie je een zerk staan waar je moet zijn![]()
mot je ff wakker worden...quote:Op donderdag 30 november 2006 21:11 schreef ijsbrekertje het volgende:
installatie en patchen is gelukt. Wie kan me aan de TWiY Realm Editor helpen?
quote:Op donderdag 30 november 2006 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ach zo...nu ja...ik heb inmiddels een nieuwe aangemaakt en heb nu volgens mij 1 hele missie completed![]()
En wat voor bedrijfstak moeten we dan aan denken ?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef Wickedangel het volgende:
Quest en gevechten?
Ik werk al in het bedrijfsleven![]()
beneden vlak voor je action bar ( met al die picto's erin) zie je een lijn steeds meer paars of roze worden, als die vol is level jequote:Op donderdag 30 november 2006 21:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij staat alleen nog steeds op level 1![]()
Zal wel goed zijn; maar ik snap er nog weinig van iig![]()
Ik ook, maar dit is de eerste keer dat ik iemand aan de onderhandeltafel ongestraft op zijn muil mag raggenquote:Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef Wickedangel het volgende:
Quest en gevechten?
Ik werk al in het bedrijfsleven![]()
Woord en beeldquote:Op donderdag 30 november 2006 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
En wat voor bedrijfstak moeten we dan aan denken ?
Oooohhh, waar, WAAR?!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit is de eerste keer dat ik iemand aan de onderhandeltafel ongestraft op zijn muil mag raggen
Dat is middenstandquote:
Trigie was/is cool...die strip was zijn tijd ver vooruit...quote:Op donderdag 30 november 2006 21:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is middenstand![]()
Maarreh... ik heb de nieuwe Suske en Wiske in de aanbiedingKrijg je Trigië er gratis bij, of hoe heet die shit.
Oh ik heb zat te doen, maar ik heb er nu even geen zin in. Nog een uurtje en dan begint er een nieuw seizoen van de Sopranosquote:Op donderdag 30 november 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Trigie was/is cool...die strip was zijn tijd ver vooruit...
Je veeeeerveelt je he ?![]()
Handig he Gappie, dat bittorrentquote:Op donderdag 30 november 2006 12:49 schreef versabommie het volgende:
Een spel gratis te downloaden op de legale eigen site: www.worldofwarcraft.eu
Zo, gaan ze in 1 keer door dit keer?quote:Op donderdag 30 november 2006 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ik heb zat te doen, maar ik heb er nu even geen zin in. Nog een uurtje en dan begint er een nieuw seizoen van de Sopranos![]()
Krijgt de teer takkeeendquote:Op donderdag 30 november 2006 22:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Handig he Gappie, dat bittorrent![]()
![]()
Jij enig idee wie of wat de sopranos zijnquote:Op donderdag 30 november 2006 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo, gaan ze in 1 keer door dit keer?
Wat heeft dat met WOW te maken![]()
Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 30 november 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij enig idee wie of wat de sopranos zijn
Ik ben benieuwd wie dat allemaal als wist, voor ze je het bos in stuurdequote:
Afscheid nemen is niet je sterkste punt zo te zien.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zo, gaan ze in 1 keer door dit keer?
Wat heeft dat met WOW te maken![]()
Ja die is gaaf Jappie.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...dat is toch die mob serie ?![]()
Hele goede serie over een maffia familie, heeft veel prijzen gewonnenquote:Op donderdag 30 november 2006 22:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij enig idee wie of wat de sopranos zijn
Maar dat is toch al een ouwe serie...van een jaar of 3 terug of zoquote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hele goede serie over een maffia familie, heeft veel prijzen gewonnen
(dat maffia-gedeelte is voor mij altijd het excuus om dit te volgen, want eigenlijk is het gewoon een soap![]()
)
Was ik wegquote:Op donderdag 30 november 2006 22:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Afscheid nemen is niet je sterkste punt zo te zien.![]()
Zeg oud veenlijk; neem jij lekker je grootje zaliger in het ootje...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja die is gaaf Jappie.
Mooie teksten!!![]()
Ik wacht anders nog steeds op het laatste deelquote:Op donderdag 30 november 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar dat is toch al een ouwe serie...van een jaar of 3 terug of zo![]()
![]()
Dat is waar.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
(dat maffia-gedeelte is voor mij altijd het excuus om dit te volgen, want eigenlijk is het gewoon een soap![]()
)
Als het langer dan een jaar loopt is het met recht een soap te noemen idd...quote:Op donderdag 30 november 2006 22:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik wacht anders nog steeds op het laatste deel
Waltz nooit gezien, zelfs Carnivale niet, vond die voorstukkies die ik zag een beetje te euh freaky zeg maarquote:Op donderdag 30 november 2006 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ook Carnivale is dan een soort soap. Niks mis mee. Maar als je dan ziet hoe ze hier in Nederland een "soort Carnivale" maken!!! Waltz!!! Iemand al een stukkie gezien??
O wat erg weer. En het is nog niet eens Talpa!!!![]()
Casema wilde mij kennelijk weg hebben. Maandagnacht, jij was ook in de COS, kapte m'n internet ermee. Véél stress later en na een bezoek aan het hoofdkwartier van Casema in Den haag, waar ik me waande of dat er verblijfsvergunningen werden afgegeven. 95% allochtoon. Zegt dat iets over casema of over de maatschappij. Misschien kan Jappie eens gaan puzzelen. Enfin, mijn netwerk kaart bleek dus te zijn overleden. Volgens mij kan dat ook alleen maar bij mij gebeuren. Casema stuurt een nieuwe op. Ik zit nu op een, ja het kan hard gaan na de verkiezingen, 'een blok uitleen netwerkkaart'.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga alleen weg als geintje, als jij zo vriendelijk bent om mee te werken![]()
De digitale snelweg... its a jungle out therequote:Op donderdag 30 november 2006 22:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Casema wilde mij kennelijk weg hebben. Maandagnacht, jij was ook in de COS, kapte m'n internet ermee. Véél stress later en na een bezoek aan het hoofdkwartier van Casema in Den haag, waar ik me waande of dat er verblijfsvergunningen werden afgegeven. 95% allochtoon. Zegt dat iets over casema of over de maatschappij. Misschien kan Jappie eens gaan puzzelen. Enfin, mijn netwerk kaart bleek dus te zijn overleden. Volgens mij kan dat ook alleen maar bij mij gebeuren. Casema stuurt een nieuwe op. Ik zit nu op een, ja het kan hard gaan na de verkiezingen, 'een blok uitleen netwerkkaart'.![]()
Mijn overlevingspakket ligt ook altijd onder handbereik.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
De digitale snelweg... its a jungle out there![]()
![]()
Heb tegenwoordig achter de pc zelfs een geel hesje aanquote:Op donderdag 30 november 2006 22:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
De digitale snelweg... its a jungle out there![]()
![]()
Ik bungel ergens onderaan een liaanquote:Op donderdag 30 november 2006 22:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb tegenwoordig achter de pc zelfs een geel hesje aan![]()
Eej Korak!!quote:Op donderdag 30 november 2006 22:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik bungel ergens onderaan een liaan![]()
Euh, slappe aftreksels doe ik niet aanquote:
ja hequote:Op donderdag 30 november 2006 23:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wauw! Het is best een leuk spel
Level 3
Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat ik iets niet helemaal goed doe.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:45 schreef ijsbrekertje het volgende:
Wauw! Het is best een leuk spel
Level 3
Valt wel mee hoor denk ik..quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat ik iets niet helemaal goed doe.![]()
Zoek eens wat hulp dan!quote:Op vrijdag 1 december 2006 18:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat ik iets niet helemaal goed doe.![]()
de server ligt plat vanaf vanmorgen alquote:Op vrijdag 1 december 2006 19:35 schreef ijsbrekertje het volgende:
Nou Jappie, je haalt me zo weer inIk kan niet meer inloggen
Hij kent mijn naam en wachtwoord niet meer ofzo
Mooi, kunnen we een guild gaan makenquote:
Kopenquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:22 schreef versabommie het volgende:
De Slowchat Guild is in de maak, ik heb nog 8 handtekeningen nodig en dan kan iedereen die lid wil worden deze outfit kopen en meedoen met de guild![]()
De guild heet: Biervoorallen
en de outfit wor:
[afbeelding]
je doet geld verdienen in dat spel jeuh! allemaal namaak hequote:
Oh ik dacht dat je iedereen aan WOW wou hebben, zodat jij een handeltje kon beginnenquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
je doet geld verdienen in dat spel jeuh! allemaal namaak he
Neuh, in het spel verdien je geld en dat kun je weer uitgeven. Wij zitten trouwens niet op een originele server maar op een gratis server, dus er is ook niemand die een account irl kan verkopen omdat ze gewoonweg niets waard zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je iedereen aan WOW wou hebben, zodat jij een handeltje kon beginnen![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:52 schreef versabommie het volgende:
Nu online:
naam, level, locatie:
Hordejappie 2 The Barrens
Hordelitha 9 The Barrens
Ik noteer: Volgende keer online, latitia's bevallige ass kicken!quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Schending van de Wet op de Privacy! Ik zal je te grazen nemen de volgende keer dat je weer online durft te komen.
![]()
![]()
Wat Talitha zegt...quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:52 schreef versabommie het volgende:
Nu online:
naam, level, locatie:
Hordejappie 2 The Barrens
Hordelitha 9 The Barrens
trouwens privacy??? web.theworldisyourz.nlquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Schending van de Wet op de Privacy! Ik zal je te grazen nemen de volgende keer dat je weer online durft te komen.
![]()
![]()
Is op dit moment toch niet te bereiken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
trouwens privacy??? web.theworldisyourz.nl![]()
je kan allang weer spelen hoorquote:Op zondag 3 december 2006 10:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is op dit moment toch niet te bereiken.![]()
![]()
Ik wil nu ook spelen maar het kan niet...quote:Op zondag 3 december 2006 10:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
je kan allang weer spelen hoorkan je jappie weer helpen
![]()
En ik wil je nu ook helpen, maar dat kan niet.quote:Op maandag 4 december 2006 07:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wil nu ook spelen maar het kan niet...![]()
Ben je aan het doen dan ?quote:Op maandag 4 december 2006 07:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
En ik wil je nu ook helpen, maar dat kan niet.![]()
latersss freakolithaquote:
dankje lithaquote:Op maandag 4 december 2006 08:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tot later freakogladys.![]()
edit: en succes van middag!
heej jappiequote:Op maandag 4 december 2006 08:14 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eej gladys...en? ...was het wat die Bommels?
![]()
jawel hoorquote:Op maandag 4 december 2006 08:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zou je helemaal niet achter zo'n jongen zoeken hè?![]()
Hou op schei uit, ik liep net archeloos over een kerkhof te banjeren en ontdekte zo'n neutraal gebied, waar dus EN alliance EN Hordes komen...quote:Op maandag 4 december 2006 07:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wil nu ook spelen maar het kan niet...![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 10:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik liep net archeloos over een kerkhof te banjeren en ontdekte zo'n neutraal gebied, waar dus EN alliance EN Hordes komen...
was dood voordat ik er erg in had![]()
heej oortjequote:
lekker aan het spelen?quote:
hey ijsbrekertjequote:
Doe dat maar Demins. Zorg maar dat je goed bent uitgerust voor de grote dag.quote:Op maandag 4 december 2006 11:01 schreef demins het volgende:
Goedemorgen altegaar!![]()
![]()
![]()
Ik ga geloof ik eerst maar eens terug naar bed!![]()
Goedemorgen allemaalquote:Op maandag 4 december 2006 11:02 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Doe dat maar Demins. Zorg maar dat je goed bent uitgerust voor de grote dag.
paar kleine dingentjes ... morgen doen we het met de echte kadoosquote:Op maandag 4 december 2006 11:00 schreef ijsbrekertje het volgende:
Hoe was het sinterklaasfeest bij jou?
Bij ons was het erg gezellig. Eerst naar James Bond geweest en daarna surprises.
yeahhh tis eindelijk droog ik ga ff met de doggie uit.quote:Op maandag 4 december 2006 11:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
paar kleine dingentjes ... morgen doen we het met de echte kadoos
bij mij ook niet. Ik kan alles invullen maar die knop werkt nietquote:Op maandag 4 december 2006 11:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sign-up voor a free trial- knop doet het hier niet eens![]()
Via http://www.worldofwarcraft.com lukt het wel. Alleen gaat het downloaden wel retetraag. Ik zit nog maar op 14% sinds mijn vorige post.quote:Op maandag 4 december 2006 12:43 schreef petraa het volgende:
[..]
bij mij ook niet. Ik kan alles invullen maar die knop werkt niet![]()
is altijd nog sneller dan die 5 dagen van jappie via bittorrentquote:Op maandag 4 december 2006 12:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Via http://www.worldofwarcraft.com lukt het wel. Alleen gaat het downloaden wel retetraag. Ik zit nog maar op 14% sinds mijn vorige post.
hij geeft aan dat het ongeveer 3 uur duurtquote:Op maandag 4 december 2006 12:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Via http://www.worldofwarcraft.com lukt het wel. Alleen gaat het downloaden wel retetraag. Ik zit nog maar op 14% sinds mijn vorige post.
30% en ongeveer nog 5 uur te gaanquote:Op maandag 4 december 2006 13:15 schreef petraa het volgende:
[..]
hij geeft aan dat het ongeveer 3 uur duurt
ohhhh het gaat bij mij dus sneller hahahahaquote:Op maandag 4 december 2006 14:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
30% en ongeveer nog 5 uur te gaan![]()
OMG jij ook al?quote:Op maandag 4 december 2006 14:11 schreef petraa het volgende:
[..]
ohhhh het gaat bij mij dus sneller hahahaha![]()
Misschien kun je in de tussentijd ff de regels doornemen ?quote:Op maandag 4 december 2006 14:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
30% en ongeveer nog 5 uur te gaan![]()
zijn er nog regels ook ????quote:Op maandag 4 december 2006 14:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Misschien kun je in de tussentijd ff de regels doornemen ?
niet huilen ik heb een antiverslavingscontroller erop.quote:
98%quote:Op maandag 4 december 2006 15:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
50%
Dat lag aan Jappie! Bittorrent duurde bij mij maar een halve dag.quote:Op maandag 4 december 2006 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
is altijd nog sneller dan die 5 dagen van jappie via bittorrent![]()
Sommige zaken hoeven niet noodzakelijkerwijs aan het grote publiek openbaar gemaakt worden.quote:Op maandag 4 december 2006 17:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat lag aan Jappie! Bittorrent duurde bij mij maar een halve dag.
Er zijn altijd mensen die geen verantwoordelijkheid willen dragen, net zo goed als er mensen zijn die altijd iemand anders ergens de schuld van menen te moeten geven, terwijl ze zelf vuile handen hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 17:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sommige zaken hoeven niet noodzakelijkerwijs aan het grote publiek openbaar gemaakt worden. [afbeelding]
en de patches schat! de patches! En daarna ff de realmlist editten ( eitje) maar tegen die tijd geef je maar een seintjequote:
Ook Gij Petraa?quote:
Ook Gij Talitha?quote:Op maandag 4 december 2006 17:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat lag aan Jappie! Bittorrent duurde bij mij maar een halve dag.
Demins!quote:
Zie handleiding van Bommiequote:Op maandag 4 december 2006 20:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo dat staat er eindelijk op na 10 uur. Nu de patches nog.
Sjips, waar stonden die patches nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |