even de vraag van vorig topic genomen, is handigerquote:Op donderdag 30 november 2006 11:57 schreef Lienekien het volgende:
Hoe werkt een dodemansknop (wat moet deze voorkomen)?
Ik niet, maar ga hem deze week hurenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb de film wel gezien.
Lienekien +1quote:Op donderdag 30 november 2006 12:10 schreef Lienekien het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Ja leuk!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:19 schreef Lienekien het volgende:
Dan doe je een Tarantinovraag.
te laat, maar de eerstvolgende wordt er een!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:19 schreef Lienekien het volgende:
Dan doe je een Tarantinovraag.
Nee, iets veel specifiekers.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:25 schreef Strax het volgende:
aftellen!!
Die Amerikanen toch weer hequote:Op donderdag 30 november 2006 12:31 schreef Lienekien het volgende:
Nou de bal valt om middernacht. En iedereen vindt het prachtig, het is live op televisie.
neequote:Op donderdag 30 november 2006 12:38 schreef vdvorst het volgende:
kill bill, of is daar geen serie van
iddquote:Op donderdag 30 november 2006 12:44 schreef SaskiaR het volgende:
gijzeling?
volgens mij gaat dat wel goedkomenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:56 schreef vdvorst het volgende:(studeer recht, moet het maandag weten, heb ik tentamen
)
ik hoop het, ben toch al eventjes aan het lerenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
volgens mij gaat dat wel goedkomen![]()
ik snap hem nuquote:Op donderdag 30 november 2006 13:10 schreef Lienekien het volgende:
Geen idee wat de vraag betreft.
Ik snap de vraag wel, sufferd, maar ik weet het antwoord niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
hopelijk is het duidelijker geworden nu
oke:P (maar ik werktte ook met te veel ()()())))((((), dus is nu toch al makkelijker lezen)quote:Op donderdag 30 november 2006 13:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap de vraag wel, sufferd, maar ik weet het antwoord niet.
Jayhawk bedoelt dat het te specifiek is. Weinig mensen zullen dit weten hier.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:13 schreef vdvorst het volgende:
te gedetailleerd? ik vraag gewoon wat zijn naam is
klopt, is misschien wel een te moeilijke, maar ben slecht in vragen stellen haha,quote:Op donderdag 30 november 2006 13:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jayhawk bedoelt dat het te specifiek is. Weinig mensen zullen dit weten hier.![]()
two minds, one thoughtquote:Op donderdag 30 november 2006 13:16 schreef Lienekien het volgende:
Harnett.
Nou, ze wisten het anders wel na die hintquote:Op donderdag 30 november 2006 13:16 schreef vdvorst het volgende:
[..]
klopt, is misschien wel een te moeilijke, maar ben slecht in vragen stellen haha,
ga er vast een verzinnen voor als ik een keer moet
dat antwoord is dus ontzettend foutquote:Op donderdag 30 november 2006 13:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, ze wisten het anders wel na die hint![]()
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:18 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
dat antwoord is dus ontzettend fout
Oh!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:19 schreef vdvorst het volgende:
maar is het niet, is een andere acteur,
omdat Harnett de enige acteur is die ik ken met Josh van de voornaam (volgens mij) en het is hem niet. Pas geleden nog Pearl Harbor gezien en hij lijkt er niet op.quote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:20 schreef vdvorst het volgende:
Josh Hollo...
(moeten nog 3 letters achter, raad een van die letters goed en je wint)
macondo +1quote:Op donderdag 30 november 2006 13:20 schreef macondo het volgende:
JOsh Holloway
De mistwedstrijd, komt op Andere Tijden deze week (of volgende week?)quote:Op donderdag 30 november 2006 13:25 schreef Flitspaal het volgende:
De mist.
quote:Het was mistig, misschien wel veel te mistig die avond in Amsterdam, maar Bill Shankley wilde kost wat kost spelen. Hoe eerder dit klusje geklaard was hoe beter. Snel terug naar Liverpool waar dat weekend Manchester United wachtte. Shankley had overigens voor aanvang van de wedstrijd gezegd dat hij geen Ajax-spelers kende, maar dat hij keeper Gert Bals had zien trainen en dat hij die nog niet in het dertiende zou opstellen.
Dat was Bill Shankley.
De rest is geschiedenis zou ik hier mooi kunnen zeggen, want zo is het: Ajax verslaat tot de verbazing van de internationale voetbalwereld Liverpool in de dikke mist met 5-1.
Shankley zag het als een ongelukje dat in Liverpool recht zou worden gezet, 7-0 zou het daar worden. Het werd daar op Anfield Road 2-2, twee doelpunten van een weergaloze Johan Cruijff.
macondo +1quote:Op donderdag 30 november 2006 13:32 schreef macondo het volgende:
Hennie Kuiphof
Geen Hennie, wel Herman.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:33 schreef Lienekien het volgende:
Herman Kuiphof.
Shit, daar had ik over heen gelezen.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:34 schreef Lienekien het volgende:
Maar hij heet toch Herman, niet Hennie? (Even voor de volledigheid...)
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:35 schreef Etcetera het volgende:
ws wordt/werd hij vaak hennie genoemd
en ik stel moeilijke vragenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:36 schreef macondo het volgende:
Welke dictator moet het sinds kort zonder een iPod stellen omdat dit op de lijst van luxe goederen is gekomen wat daar niet geleverd mag worden?
Deze is best te gokken. Kim Jung Il was mijn 2e gok iddquote:Op donderdag 30 november 2006 13:38 schreef vdvorst het volgende:
[..]
en ik stel moeilijke vragen![]()
nee, ik weet deze niet
Soempie +1quote:Op donderdag 30 november 2006 13:38 schreef Soempie het volgende:
die uit noord korea. Kim jong
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:38 schreef vdvorst het volgende:
[..]
nee, ik weet deze niet
ja was ook te gokken, alhoewel ik hiervan vrij weinig verstand hebquote:Op donderdag 30 november 2006 13:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze is best te gokken. Kim Jung Il was mijn 2e gok idd
Misschien dat we, speciaal voor jou, nog eens gaan vragen naar de voornaam van Tarantino...quote:Op donderdag 30 november 2006 13:38 schreef vdvorst het volgende:
[..]
nee, ik weet deze niet
Hennie Kuiphof is zijn tweelingbroer die regelmatig voor hem inviel. Maar dat weten maar heel weinig mensen...quote:Op donderdag 30 november 2006 13:36 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Shit, daar had ik over heen gelezen.
Ik moet mijn post aanpassen, sorry macondo.
Ik wilde helemaal jouw punt niet afsnoepen.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Hennie Kuiphof is zijn tweelingbroer die regelmatig voor hem inviel. Maar dat weten maar heel weinig mensen...
hihi, is goedquote:Op donderdag 30 november 2006 13:41 schreef macondo het volgende:
[..]
Misschien dat we, speciaal voor jou, nog eens gaan vragen naar de voornaam van Tarantino...![]()
Welles. Jij bent evil, Lienekenauquote:Op donderdag 30 november 2006 13:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wilde helemaal jouw punt niet afsnoepen.
weet je ook het antwoord op deze vraagquote:Op donderdag 30 november 2006 13:49 schreef RoofingBurner het volgende:
De vermoorde modekoning uit het vorige deel is natuurlijk Gianni Versace.Tevens TVP natuurlijk.
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:51 schreef cafca het volgende:
Italiaan...ik kom niet op zijn naam.....
quote:Op donderdag 30 november 2006 14:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken de orale en de anale fase. Verder ben ik nooit gekomen.
die ken je wel weer hequote:Op donderdag 30 november 2006 14:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken de orale en de anale fase. Verder ben ik nooit gekomen.
quote:Op donderdag 30 november 2006 14:05 schreef cafca het volgende:
Later komt nog de genitale fase
sorryquote:Op donderdag 30 november 2006 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo'n reactie maakt het weer ranzig.
Freud was best ranzig, eigenlijk...quote:Op donderdag 30 november 2006 14:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zo'n reactie maakt het weer ranzig.
ik ken hem niet, maar aan de 5 fasen te zien is dat niet zo ergquote:Op donderdag 30 november 2006 14:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Freud was best ranzig, eigenlijk...
Ervaringsdeskundige?quote:Op donderdag 30 november 2006 14:12 schreef Lienekien het volgende:
Jung?
Ja, ik ben ook een psychologisch type.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:15 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige?
Lien +1
Stand deel 468
Soempie + 2
Lienekien + 3
Jayhawk + 2
Etcetera +1
SaskiaR +1
vdvorst +1
macondo +1
Mark_V +1
Emotie is half goed. Therapie klopt.quote:Op donderdag 30 november 2006 14:34 schreef Strax het volgende:
RET= R... Emotie Therapie ??
Ach man, speak Dutch!quote:Op donderdag 30 november 2006 14:45 schreef Mark_V het volgende:
rational emotive therapy
2 problemen minder?quote:Op donderdag 30 november 2006 14:41 schreef Mark het volgende:
* Mark is van zijn bezoek en zijn ADSL probleem af en meldt zich weer
Jij houdt toch helemaal niet van muziek? jij houdt toch van metal?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:07 schreef Mark het volgende:
muziek!
ik hou ook van o.a. metal, er is geen muziek zo diepgaand als metalquote:Op donderdag 30 november 2006 15:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij houdt toch helemaal niet van muziek? jij houdt toch van metal?
En ligt begraven te Bergen. Gaat het over Lucebert???quote:Op donderdag 30 november 2006 15:15 schreef Jayhawk het volgende:
Wie?
Hij behoorde bij de groep van de Vijftigers. Zijn kunst, die vooral in het begin sterk beïnvloed was door Cobra, weerspiegelt een vrij pessimistisch wereldbeeld. Hij overleed in 1994 in een ziekenhuis in Alkmaar.
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij houdt toch helemaal niet van muziek? jij houdt toch van metal?
ik had dus net een inkoppertje voor je hequote:Op donderdag 30 november 2006 15:24 schreef Lienekien het volgende:
Readymades
Zag je wel hoe snel Soempie was?quote:Op donderdag 30 november 2006 15:25 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik had dus net een inkoppertje voor je he![]()
Als een TGV hequote:Op donderdag 30 november 2006 15:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zag je wel hoe snel Soempie was?
Heb ik gisteren ook geprobeerd, maar Lienekien is niet gediend van cadeautjes...quote:Op donderdag 30 november 2006 15:25 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
ik had dus net een inkoppertje voor je he![]()
Whehehe 0wn3d lollereinzn00b!!!11!quote:Op donderdag 30 november 2006 15:29 schreef Soempie het volgende:
zit ik een beetje in die slowchat te tikken
prutserquote:Op donderdag 30 november 2006 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe 0wn3d lollereinzn00b!!!11!![]()
![]()
![]()
Slecht één persoon in het universum heeft die rechtenquote:
dat is 1quote:Op donderdag 30 november 2006 15:34 schreef Mark_V het volgende:
whos afraid of red yellow and blue III
Had je maar langs moeten komenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Slecht één persoon in het universum heeft die rechten![]()
quote:Op donderdag 30 november 2006 15:35 schreef Jayhawk het volgende:
Check the brains on Soempie!
Dat is inderdaad behoorlijk stoerquote:Op donderdag 30 november 2006 15:36 schreef Mark_V het volgende:
geniale reclame uit die tijd:
"Na 400.000 restauratiepuntjes kreeg ik opeens een helder moment"
Met dan een grote bus rode latex eronder
Reclame van Sigma Coatings...
Er werd er ook maar 1 gevraagdquote:Op donderdag 30 november 2006 15:47 schreef Strax het volgende:
WOW ik weet er eentje
het 2e hoesje (edit: EN de CD natuurlijk ook )heb ikke![]()
Zita Swoon!
Ik vind de hoesjes ook:quote:Op donderdag 30 november 2006 15:47 schreef Mark_V het volgende:
De voorkanten zien er erg "soempieachtig" uit(avatar enzo).
Ik heb het opgezocht op google en het zegt me niks.....
Ik ben nu ECHT ECHT ECHT weg
Nee hoor ik bedoelde welke band inderdaadquote:Op donderdag 30 november 2006 15:50 schreef Soempie het volgende:
dEUS Real sugar
SES heb ik je ook in gevondenquote:Op donderdag 30 november 2006 15:55 schreef Nesle het volgende:
Zeg Jayhawk de bioloog.
Met ANW hadden wij vandaag een les over de UVC straling en weet ik het al niet meer. Dat die niet op aarde aankomt ofzo? Ik snap daar echt geen reet van en ik hoop dat jij er wel wat van weet?
Ik ben te vinden in het SC topic
Ik heb dat sprookjesboek nooit gelezen dus heb geen ideequote:Op donderdag 30 november 2006 15:56 schreef Jayhawk het volgende:
Maak af:
't Hijgend hert, ...
Psalm![]()
ik zoek ... en
even voor de duidelijk, ik ben atheist
En het zingende paardquote:Op donderdag 30 november 2006 15:56 schreef Jayhawk het volgende:
Maak af:
't Hijgend hert, ...
Psalm![]()
ik zoek ... en
even voor de duidelijk, ik ben atheist
haha sprookjesboekquote:Op donderdag 30 november 2006 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb dat sprookjesboek nooit gelezen dus heb geen idee
Echt waar?quote:
ow SC staat voor slowchat, sukkel die ik benquote:Op donderdag 30 november 2006 16:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
Echt waar?
edit-Ik heb mijn vraag daar nog niet neergezet, alleen hier
Even corrigeren: De dodemansknop moet blijvend worden ingedrukt. Bij mat '64 met de rechtervoet of de rechterhand op de "gas"hendel.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:02 schreef Lienekien het volgende:
Soempie + 1
Ik geloof dat hij/zij hem af en toe moet indrukken, het moet voorkomen dat de trein kan doorrijden na bijv. een hartaanval van de machinist.
Stand deel 468
Soempie + 1
het antwoord weet je denk ik ook welquote:Op donderdag 30 november 2006 16:19 schreef Soempie het volgende:
Had ik het toch wel goed, Daff![]()
Jayhawk, nog bedankt voor die vraag.
Jij wel, ja. Maar de vraagsteller niet.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:19 schreef Soempie het volgende:
Had ik het toch wel goed, Daff![]()
Jayhawk, nog bedankt voor die vraag.
kloptquote:Op donderdag 30 november 2006 16:25 schreef Soempie het volgende:
ehm, nee. Maar hoort Gorter daarbij? Ik ben niet zo literair
Oh, alle musea gratis, daar ben ik ook een voorstander van.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:39 schreef SaskiaR het volgende:
oftewel ars gratia artis
Ik had net ook een simpele bijbelvraag en niemand wist hemquote:Op donderdag 30 november 2006 16:41 schreef SaskiaR het volgende:
Welke 5 Bijbelboeken vormen de Torah?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |