onee hequote:
Momenteel spelen jullie kutvoetbal en winnen niet. Dus heb je helemaal niks. En met mooi voetbal en niet winnen heb je nog niks.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
En dat is dus de PSV mentaliteit..nou fijn dat jullie daar tevreden meel zijn maar een Ajacied wil de beste zijn met MOOI VOETBAL.
Jammer genoeg blijkt dat de laatste jaren niet de beste insteek en blijkt antivoetbal de sleutel tot succes.
Scheldwoord?.. Dat is geen scheldwoord... Da's een lucky... Die raakt onderweg nog een kale klets en floept er dan zo uit...quote:Op donderdag 30 november 2006 23:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
psv en mooi voetbalBLINDE TYFHUSHOND
Dat dat even duidelijk is....quote:
Ja Leonardo! Ik hoop het zoquote:Op donderdag 30 november 2006 23:19 schreef koningdavid het volgende:
In de winterstop Rosales verkopen en Leonardo (en het liefst nog een Quincy ofzo) halen.
Jullie staan gelijk met de nr4 uit de poule maar dan met een beter doelsaldo. En met nog een wedstrijd meer te spelen kun je alleen door verlies met 3-0 of meer nog zakken in de poule. (denk ik)quote:Op donderdag 30 november 2006 23:28 schreef Bananenman het volgende:
Ik snap er trouwens geen REET van waarom we nog niet door zijn. Ik zit al een kwartier naar die teletekstpagina van onze groep te staren en ik snap het nog niet.
Of ik ben gewoon te bezopen. Kut avond.
Gewoon op doelsaldo?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:28 schreef Bananenman het volgende:
Ik snap er trouwens geen REET van waarom we nog niet door zijn. Ik zit al een kwartier naar die teletekstpagina van onze groep te staren en ik snap het nog niet.
Of ik ben gewoon te bezopen. Kut avond.
Ik denk niet dat we Feyenoord zo ver kunnen krijgen dat ze óók Rosales van ons kopen...quote:Op donderdag 30 november 2006 23:19 schreef koningdavid het volgende:
In de winterstop Rosales verkopen en Leonardo (en het liefst nog een Quincy ofzo) halen.
Geef hem een honkbalknuppel mee en verkoop hem als "supporter"quote:Op donderdag 30 november 2006 23:38 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we Feyenoord zo ver kunnen krijgen dat ze óók Rosales van ons kopen...
Dat is waar. Als ik nu naar Ajax kijk denk ik dat voetbal een ontzettend moeilijke sport is. En zelf een doelpunt maken ongeveer een onmogelijke opgave. Kunnen we niet meer "gewoon" voetballen zoals andere clubs tegenwoordig? Fijn hoor dat balbezit, maar ik lever er graag wat procent van in in ruil voor ouderwetse kansen...quote:Op donderdag 30 november 2006 23:43 schreef Cheiron het volgende:
Overigens, over Rosales (en eigenlijk alle buitenspelers van Ajax op het moment), ook zij krijgen natuurlijk maar weinig lekkere ballen mee. Natuurlijk, zij moeten hun man uit kunnen spelen, maar af en toe een pass in de diepte is toch niet teveel gevraagd? Nu krijgen ze elke keer de bal achter hun gespeeld waardoor ze acties moeten maken die "te moeilijk" zijn.
Had Harry nu maar niet verkocht..quote:Op donderdag 30 november 2006 23:47 schreef Jasza het volgende:
Wat een kneuzen hebben we toch voorin lopen zeg
Ja dat snapt tencate jammer genoeg niet.............quote:Op donderdag 30 november 2006 23:47 schreef Jasza het volgende:
ROSENBERG OP LINKS NU
Wat een kneuzen hebben we toch voorin lopen zeg
Adriaanse (was het beste trouwens), Blind, Wouters, Koeman,.. de trainer ontslaan gaat ons echt niet helpen.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:49 schreef firecow het volgende:
[..]
Ja dat snapt tencate jammer genoeg niet.............
Duzdatquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:10 schreef devv05 het volgende:
Vuile vieze gore teringzooi. Dat ik hier mijn tijd nog aan verspil. Mauro NOOIT meer in de basis, wat een verschrikkelijke prutspeler is het toch. Hij is welgeteld 1 keer voorbij zn man gekomen en die bal schoot ie over de achterlijn. Verder GEEN ENKELE kans gehad, alleen een slap kopballetje en een schot van 25 meter afstand...
En dat er dan nog mensen zijn die serieus in het kampioenschap geloven... dit wordt wéér een kutseizoen. Weet niet of ik zondag wel zin heb om te gaan, want ik zie ze gewoon echt niet van Willem II winnen. Hopelijk denk ik er morgen anders over maar op dit moment kan ik alle spelers wel helemaal verrot schelden. Klootzakken
Dat gevoel kreeg ik ook ineens, toen je de Meer weer terugzag op die beelden dacht ik:quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
OMG Ajax is doodziek
En het komt allemaal door die kut arena
Dat zong er idd eentje voor me, aan het begin van de wedstrijd. Geen idee waarom. Die gast met een gebroken arm.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:26 schreef Jasza het volgende:
Waren dat die jostis die de hele tijd zongen:
Laat je club maar in de steek?
Mentaal gebroken door de melding van 5 wedstrijden schorsing minimaal, tsja ik snap wel dat hij een beetje aangeslagen is.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:27 schreef twi het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar Perez in hemelsnaam was? Ik hoorde van wereldwijde stadionverboden en schorsingen die nu al in zijn gegaan - ook voor de UEFA cup? Nouja, misschien lees ik het wel tijdens een rondje voetbalnieuws...
Mjah, als ze dan niks vangen zijn ze nog meer gefrustreerd..quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:22 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zat te denken he... kan de hele fucking selectie niet eens een ochtend gaan vissen met z'n allen ofzo? Zou zoiets helpen?
Nog even en ik doe het echt.Heeft die kk arena ook voordelen?Ik zei alleen maar nadelen.quote:Op vrijdag 1 december 2006 00:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik ook ineens, toen je de Meer weer terugzag op die beelden dacht ik:
Gvd kan er ff een terroristje met een bom naar binnen lopen hier ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |