Trance is echt walgelijk. Jumpstyle heb ik nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 30 november 2006 16:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En tranceen jumpstyle
en rap
.
Wees blij, kende het ook niet, maar ja, op FOK! blijf je bijquote:Op donderdag 30 november 2006 16:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Trance is echt walgelijk. Jumpstyle heb ik nog nooit van gehoord![]()
En dit is VBL en geen MUZ.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Trance is echt walgelijk. Jumpstyle heb ik nog nooit van gehoord![]()
Fijn dat je mij er ff op wijstquote:
quote:Op donderdag 30 november 2006 16:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Fijn dat je mij er ff op wijst
Oh ja, ik was vergeten dat er onschuldige kindertjes doodgaan als je de gore moed hebt om 2 offtopic posts te doen in een reeks die elke dag door 2 topics heen rostquote:Op donderdag 30 november 2006 16:53 schreef Nega het volgende:
[..]
En dit is VBL en geen MUZ.
Mauro moet wel ff wat gaan laten zien vanavond. Ik hoop dat hij er iets goeds van bakt.
idd, ik heb ook nog 2 originele singeltjes uit de jaren 60 over Ajaxquote:Op donderdag 30 november 2006 17:04 schreef Urquhart het volgende:
Het Amsterdamse levenslied hoort bij Ajax
Ja, ik ga zo maar eens richting Damsco (quote:Op donderdag 30 november 2006 17:05 schreef Robar het volgende:
Het grote calimero topic is dicht
Zullen ze hier wel verder gaan straks!
Nog 3 uur en 40 minuten (het begint toch om kwart voor negen?)
Volgens mij is het topic van de grootste Calimero nog losquote:Op donderdag 30 november 2006 17:05 schreef Robar het volgende:
Het grote calimero topic is dicht
Zullen ze hier wel verder gaan straks!
Nog 3 uur en 40 minuten (het begint toch om kwart voor negen?)
Hiphopquote:Op donderdag 30 november 2006 16:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ja nu heb je damsco en hiphop![]()
![]()
![]()
Kga zo, ik zit al in Adam trouwensquote:Op donderdag 30 november 2006 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Moet je niet naar het adam jaszak.
Die clipquote:Op donderdag 30 november 2006 17:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kga zo, ik zit al in Adam trouwens![]()
![]()
Maat van me is nu pas vrij, dus moet op die gap wachten![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4xGlUOT-Qb8
![]()
Heerlijk, eindelijk weer Amsterdams accent in de door rap en hiphop verziekte muziekwereldquote:Op donderdag 30 november 2006 17:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kga zo, ik zit al in Adam trouwens![]()
![]()
Maat van me is nu pas vrij, dus moet op die gap wachten![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4xGlUOT-Qb8
![]()
Jij vindt doodsbedreigingen oke?quote:Op donderdag 30 november 2006 19:39 schreef Terrorbita het volgende:
Hugo Borst zit te mekkeren bij De Wereld Draait Door. Hij heeft een mailtje ontvangen waarin stond "je dagen zijn geteld" Volgens hem afkomstig uit 020, weet ie niet zeker maar hij moet het toch weer eventjes zeggen.
Morgen kunnen we dus weer in alle kranten en zometeen op alle geruchten sites lezen dat borst bedreigt wordt.
Dit gezeik houdt echt nooit op zo.
Hoe weet hij dat het uit Amsterdam komt ik bedoel het kan uit heel nederland komenquote:Op donderdag 30 november 2006 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij vindt doodsbedreigingen oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |