quote:Ik ben naar mensen gestapt die wat veel hiermee te maken al hebben gehad en ik heb met de media contact gezocht
Die mensen hebben me ook gezegt dat jou ipban voor ********** onterecht is
Dit alles word naar buiten gebracht als ********** niet in eer word hersteld
Ze krijgt alles terug op jou site en een excuus van jou kant wegens onterechte ipban
Is dat niet gedaan voor volgende week gaan we de media in met alle gegevens die we hebben
en ik kan je nu al zeggen dat je niet echt positieve publiciteit krijgt met je site
met wat voor verhalen kan hij aankomen, ben je een netwrk van pedofilie of warez? en zijn er belangrijke en bekende personen bij betrokken? Officieren van Justitie die daar hun warez en prono downloaden?quote:
jongeren communityquote:Op donderdag 30 november 2006 11:58 schreef KroJo het volgende:
[..]
met wat voor verhalen kan hij aankomen, ben je een netwrk van pedofilie of warez? en zijn er belangrijke en bekende personen bij betrokken? Officieren van Justitie die daar hun warez en prono downloaden?
Dan geef ik hem/haar wel een kans...
Voor een gewone IP-ban ergens op de een-of-andere site, zelfs al zou hij compleet willekeurig en absoluut onterecht zijn; Daarmee haal je nu niet bepaalde de voorpagina's van de kranten...
zelfs niet het lokale sufferdje (wat betreft gevoelige 'rellen' heb ik nog wel eens het idee dat juist de lokale sufferdjes nog wel eens het effectievste zijn in het 'creeeren' van ophef)
nou, daar moet je wel bang van wordenquote:Op donderdag 30 november 2006 11:59 schreef Asmooh het volgende:
heb jeventjes mn begin post geupdate met delen uit de mail
Ten eerste klinken ze verschrikkelijk dom. Is altijd wel geruststellend vind ik.quote:Ik ben naar mensen gestapt die wat veel hiermee te maken al hebben gehad en ik heb met de media contact gezocht
Die mensen hebben me ook gezegt dat jou ipban voor ********** onterecht is
Dit alles word naar buiten gebracht als ********** niet in eer word hersteld
Ze krijgt alles terug op jou site en een excuus van jou kant wegens onterechte ipban
Is dat niet gedaan voor volgende week gaan we de media in met alle gegevens die we hebben
en ik kan je nu al zeggen dat je niet echt positieve publiciteit krijgt met je site
Inderdaad. Slechte publiciteit is óók publiciteit!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:04 schreef MrTorture het volgende:
Welk medium zit er in godsnaam te wachten op een gefrustreerde gebande user van een jongeren community?
En al krijg je CNN op je dak: gratis reclame
nee jongeren communityquote:Op donderdag 30 november 2006 12:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ten eerste klinken ze verschrikkelijk dom. Is altijd wel geruststellend vind ik.
Maarre, run je nou een illegale site ofzo?
haha daar zit wat in..quote:Op donderdag 30 november 2006 12:05 schreef lexine het volgende:
Lekker belangrijk. Laat toch los. Laat die persoon rustig naar de media stappen. Of ze doen hun werk goed, dan vragen ze om commentaar. Of ze doen hun werk niet, dan doe je aangifte van smaad en laster, en vraagt een exorbitante schadevergoeding.
Er is trouwens niet zo iets als 'slechte publiciteit'. Als je site in de mdia komt, valt ie om van het bezoek.
Neem een biertje en ga gewoon verder.
Moet je voor de gein eens kijken op marktplaats (of Fok! zelf) om te zien dat je niet allochtoon hoeft te zijn voor slecht geschreven Nederlands.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:03 schreef veldmuis het volgende:
Is het een allochtoon? Om het Nederlands, bedoel ik.
dr..quote:Op donderdag 30 november 2006 12:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Gratis reclame dus! Bedank 'm vast!
verpesten van de sfeer... met taal gebruik die mij niet beviel, genoeg reden vor een ban voor een week.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:09 schreef dekkered het volgende:
wat had ie dan gedaan voor die ip ban?
als je nog bewijs hebt dan kan je bewijzen dat hij niet moet zeuren als hij naar de "media" staptquote:Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
verpesten van de sfeer... met taal gebruik die mij niet beviel, genoeg reden vor een ban voor een week.
Iets zegt me dat je een site heb met 15 vaste leden oid.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef Asmooh het volgende:
verpesten van de sfeer... met taal gebruik die mij niet beviel, genoeg reden vor een ban voor een week.
Alleen daarvoor zou ik hem een ban voor onbepaalde tijd geven.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:13 schreef michiel_merk het volgende:
hij bluft, hij ziet dit gewoon als laatste redmiddel om onder die ipban uit te komen![]()
ach en dan nog, als ik een ip ban terrecht vind mag ik dat toch doen?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je nog bewijs hebt dan kan je bewijzen dat hij niet moet zeuren als hij naar de "media" stapt
Wat een jankzak, naar de media stappen met een ban voor een weekquote:Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nope.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je een site heb met 15 vaste leden oid.![]()
ghehequote:Op donderdag 30 november 2006 12:16 schreef nikky het volgende:
Ik zou me er niet zoveel zorgen over maken. Hoevaak zouden mensen bij ons dat al wel niet hebben geprobeerd?.
En dan komt alleen het "grote grote" op TV zoals de gein dat iemand ooit postte dat het slecht ging met Bernard of Claus. Dat was in kopspijkers, die hebben zich rotgelachen. En een keer met Jerney kaagman wegens de playboy foto's en dat was in boulevard. De rest?
heb je screenprintjes waarop te zien is dat hij in overtreding was ? kun je altijd tegen hem gebruikenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:14 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nope.
plus dan zou dr geen reden zijn voor een reputatie enzow..
En als diegene blijft dreigen kun je ook een leuke mail opstellen met iets van een provider op de hoogte stellen. Doet het ook altijd leukquote:Op donderdag 30 november 2006 12:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ghehe
naja ik hoor het vanzelf wel
> 16? pica'squote:Op donderdag 30 november 2006 12:14 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ach en dan nog, als ik een ip ban terrecht vind mag ik dat toch doen?
en tis een meisje
Deze ellende voor een week? Geef haar een ban voor eeuwig wegens het bedreigen van jou. En vertel haar dat er nog plaats is op de lagere school.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zal ik je wat vertellen, dr moeder stuurde zelfs de mail.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:45 schreef wonko het volgende:
[..]
Deze ellende voor een week? Geef haar een ban voor eeuwig wegens het bedreigen van jou. En vertel haar dat er nog plaats is op de lagere school.
Een week?!? Dit gaat over een ban van een week?!?!? Is het je zus en hebben jullie ruzie ofzo?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 30 november 2006 12:53 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Een week?!? Dit gaat over een ban van een week?!?!? Is het je zus en hebben jullie ruzie ofzo?
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zal ik je wat vertellen, dr moeder stuurde zelfs de mail.
omdat dr dochter heeft zitten klagen
Al flikker je iemand van je site af zonder reden, het is jouw site, boeien.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:55 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
joh laat je niet gek maken, geef haar een langere ban door dit gedoe
jij bent er zeker van dat zij zich misdraagde, zij is akoord gegaan met de regels bij het aanmelden
ook dat,maar dan krijg je opeens te horen "misbruik van je status" en je kan de site niet runnen.. bla bla blaquote:Op donderdag 30 november 2006 12:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Al flikker je iemand van je site af zonder reden, het is jouw site, boeien.
Dat is me een hendig druk forum.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:59 schreef Tuvai.net het volgende:
http://www.yopimpz.nl/forum toevallig?
Boeien, trek je je toch niks van aan?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:00 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ook dat,maar dan krijg je opeens te horen "misbruik van je status" en je kan de site niet runnen.. bla bla bla
Dan mail je terug dat ze nu een ban heeft tot ergens eind 2007 wegens het bedreigen van je site.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Ja en??quote:Op donderdag 30 november 2006 13:00 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ook dat,maar dan krijg je opeens te horen "misbruik van je status" en je kan de site niet runnen.. bla bla bla
gaat om de site, forum is later pas dr bij gekomen en nog niet afquote:Op donderdag 30 november 2006 13:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is me een hendig druk forum.
Ik mocht altijd gewoon terugkomen!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan mail je terug dat ze nu een ban heeft tot ergens eind 2007 wegens het bedreigen van je site.
Dan zou ik me sowieso geen zorgen maken.quote:
niks van aan trekken en maar er maar een permban van zou ik zeggen.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:00 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Krijgen jullie ook mailtjes van moeders die boos zijn?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja en??
Trek je er niets van aan man!!![]()
Laat je niet zo koeieneren en intimideren. Weet je wel hoeveel van die zooi bij ons binnenkomt? En dank je dat we er ook maar 1 seconde van wakker liggen?
.
Laat je niet zo kennen..
Hallo, pot.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:03 schreef Viking84 het volgende:
blaat.
Mensen denken altijd dat hun verhaal interessant genoeg is om ermee naar de media te stappen. Er wordt op de redactie even hartelijk om gelachen en dan verdwijnt je brief in de prullenbak.
Doe geen moeite dus.
haha nee oke ik begrijp het wel, maar het verschil is dat als fok zooi leden niet zou krijgen zou het ze niet boeien, en als je een site begint, en je zit pas op 510 leden sinds eind oktober.. das al niet zoveelquote:Op donderdag 30 november 2006 13:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja en??
Trek je er niets van aan man!!![]()
Laat je niet zo koeieneren en intimideren. Weet je wel hoeveel van die zooi bij ons binnenkomt? En dank je dat we er ook maar 1 seconde van wakker liggen?
.
Laat je niet zo kennen..
Nou, die mail pleit niet voor haar. Gewoon geen aandacht aan geven of zoals gezegd van tevoren bedanken voor de gratis reclame en of ze je willen waarschuwen wanneer het op tv komt.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Terugsturen dat ze hun eigen site maar moeten oprichten en dat je ze veel succes wenst daarbij.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:00 schreef Asmooh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:02 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik mocht altijd gewoon terugkomen!
Nee wel van users zelf. En van zogenaamde advocatenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Krijgen jullie ook mailtjes van moeders die boos zijn?.
Geloof me die krijg je niet zomaar ( een slechte naam ) omdat er een huppelkutje der mamma een mailtje laat sturen.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:04 schreef Asmooh het volgende:
[..]
haha nee oke ik begrijp het wel, maar het verschil is dat als fok zooi leden niet zou krijgen zou het ze niet boeien, en als je een site begint, en je zit pas op 510 leden sinds eind oktober.. das al niet zoveel
dus dan wil je geen slechte naam over je heen krijgen
een 16 jarige breezer heeft natuurlijk nog nooit van een proxy gehoordquote:Op donderdag 30 november 2006 13:05 schreef Tuvai.net het volgende:
Trouwens, erg slim is je gefrustreerde nerd niet want elke domme deaux komt makkelijk om een IP ban heen.
als je had gelezen wist je dat het een meisje is..quote:Op donderdag 30 november 2006 13:05 schreef Tuvai.net het volgende:
Trouwens, erg slim is je gefrustreerde nerd niet want elke domme deaux komt makkelijk om een IP ban heen.
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:05 schreef wonko het volgende:
[..]
Terugsturen dat ze hun eigen site maar moeten oprichten en dat je ze veel succes wenst daarbij.
Proxy zelf instellen hoeft tegenwoordig allemaal niet meer, je hebt al kant en klare programma's die nota bene "IP ban evader" heten en zo, die met een druk op de knop jou door een proxy verbinden zonder dat je ook maar hoeft te weten wat een proxy is.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:06 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
een 16 jarige breezer heeft natuurlijk nog nooit van een proxy gehoord
ik gok dat yopimpz gebeuren iddquote:Op donderdag 30 november 2006 12:59 schreef Tuvai.net het volgende:
http://www.yopimpz.nl/forum toevallig?
Ach, dan dreig jij toch dat .rar bestand van haar op de site te gooien.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:14 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ach en dan nog, als ik een ip ban terrecht vind mag ik dat toch doen?
en tis een meisje
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik gok dat yopimpz gebeuren idd
heb ik ni eensquote:Op donderdag 30 november 2006 13:48 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Ach, dan dreig jij toch dat .rar bestand van haar op de site te gooien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |