Dat is me een hendig druk forum.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:59 schreef Tuvai.net het volgende:
http://www.yopimpz.nl/forum toevallig?
Boeien, trek je je toch niks van aan?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:00 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ook dat,maar dan krijg je opeens te horen "misbruik van je status" en je kan de site niet runnen.. bla bla bla
Dan mail je terug dat ze nu een ban heeft tot ergens eind 2007 wegens het bedreigen van je site.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zal ik je wat vertellen, dr moeder stuurde zelfs de mail.
omdat dr dochter heeft zitten klagen
Ja en??quote:Op donderdag 30 november 2006 13:00 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ook dat,maar dan krijg je opeens te horen "misbruik van je status" en je kan de site niet runnen.. bla bla bla
gaat om de site, forum is later pas dr bij gekomen en nog niet afquote:Op donderdag 30 november 2006 13:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is me een hendig druk forum.
Ik mocht altijd gewoon terugkomen!quote:Op donderdag 30 november 2006 13:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Dan mail je terug dat ze nu een ban heeft tot ergens eind 2007 wegens het bedreigen van je site.
Dan zou ik me sowieso geen zorgen maken.quote:
niks van aan trekken en maar er maar een permban van zou ik zeggen.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:00 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Krijgen jullie ook mailtjes van moeders die boos zijn?quote:Op donderdag 30 november 2006 13:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja en??
Trek je er niets van aan man!!![]()
Laat je niet zo koeieneren en intimideren. Weet je wel hoeveel van die zooi bij ons binnenkomt? En dank je dat we er ook maar 1 seconde van wakker liggen?
.
Laat je niet zo kennen..
Hallo, pot.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:03 schreef Viking84 het volgende:
blaat.
Mensen denken altijd dat hun verhaal interessant genoeg is om ermee naar de media te stappen. Er wordt op de redactie even hartelijk om gelachen en dan verdwijnt je brief in de prullenbak.
Doe geen moeite dus.
haha nee oke ik begrijp het wel, maar het verschil is dat als fok zooi leden niet zou krijgen zou het ze niet boeien, en als je een site begint, en je zit pas op 510 leden sinds eind oktober.. das al niet zoveelquote:Op donderdag 30 november 2006 13:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja en??
Trek je er niets van aan man!!![]()
Laat je niet zo koeieneren en intimideren. Weet je wel hoeveel van die zooi bij ons binnenkomt? En dank je dat we er ook maar 1 seconde van wakker liggen?
.
Laat je niet zo kennen..
Nou, die mail pleit niet voor haar. Gewoon geen aandacht aan geven of zoals gezegd van tevoren bedanken voor de gratis reclame en of ze je willen waarschuwen wanneer het op tv komt.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zal ik je wat vertellen, dr moeder stuurde zelfs de mail.
omdat dr dochter heeft zitten klagen
Terugsturen dat ze hun eigen site maar moeten oprichten en dat je ze veel succes wenst daarbij.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:00 schreef Asmooh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:02 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik mocht altijd gewoon terugkomen!
Nee wel van users zelf. En van zogenaamde advocatenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Krijgen jullie ook mailtjes van moeders die boos zijn?.
Geloof me die krijg je niet zomaar ( een slechte naam ) omdat er een huppelkutje der mamma een mailtje laat sturen.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:04 schreef Asmooh het volgende:
[..]
haha nee oke ik begrijp het wel, maar het verschil is dat als fok zooi leden niet zou krijgen zou het ze niet boeien, en als je een site begint, en je zit pas op 510 leden sinds eind oktober.. das al niet zoveel
dus dan wil je geen slechte naam over je heen krijgen
een 16 jarige breezer heeft natuurlijk nog nooit van een proxy gehoordquote:Op donderdag 30 november 2006 13:05 schreef Tuvai.net het volgende:
Trouwens, erg slim is je gefrustreerde nerd niet want elke domme deaux komt makkelijk om een IP ban heen.
als je had gelezen wist je dat het een meisje is..quote:Op donderdag 30 november 2006 13:05 schreef Tuvai.net het volgende:
Trouwens, erg slim is je gefrustreerde nerd niet want elke domme deaux komt makkelijk om een IP ban heen.
quote:Op donderdag 30 november 2006 13:05 schreef wonko het volgende:
[..]
Terugsturen dat ze hun eigen site maar moeten oprichten en dat je ze veel succes wenst daarbij.
Proxy zelf instellen hoeft tegenwoordig allemaal niet meer, je hebt al kant en klare programma's die nota bene "IP ban evader" heten en zo, die met een druk op de knop jou door een proxy verbinden zonder dat je ook maar hoeft te weten wat een proxy is.quote:Op donderdag 30 november 2006 13:06 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
een 16 jarige breezer heeft natuurlijk nog nooit van een proxy gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |