verpesten van de sfeer... met taal gebruik die mij niet beviel, genoeg reden vor een ban voor een week.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:09 schreef dekkered het volgende:
wat had ie dan gedaan voor die ip ban?
als je nog bewijs hebt dan kan je bewijzen dat hij niet moet zeuren als hij naar de "media" staptquote:Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
verpesten van de sfeer... met taal gebruik die mij niet beviel, genoeg reden vor een ban voor een week.
Iets zegt me dat je een site heb met 15 vaste leden oid.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef Asmooh het volgende:
verpesten van de sfeer... met taal gebruik die mij niet beviel, genoeg reden vor een ban voor een week.
Alleen daarvoor zou ik hem een ban voor onbepaalde tijd geven.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:13 schreef michiel_merk het volgende:
hij bluft, hij ziet dit gewoon als laatste redmiddel om onder die ipban uit te komen![]()
ach en dan nog, als ik een ip ban terrecht vind mag ik dat toch doen?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:12 schreef dekkered het volgende:
[..]
als je nog bewijs hebt dan kan je bewijzen dat hij niet moet zeuren als hij naar de "media" stapt
Wat een jankzak, naar de media stappen met een ban voor een weekquote:Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nope.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:13 schreef Youssef het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je een site heb met 15 vaste leden oid.![]()
ghehequote:Op donderdag 30 november 2006 12:16 schreef nikky het volgende:
Ik zou me er niet zoveel zorgen over maken. Hoevaak zouden mensen bij ons dat al wel niet hebben geprobeerd?.
En dan komt alleen het "grote grote" op TV zoals de gein dat iemand ooit postte dat het slecht ging met Bernard of Claus. Dat was in kopspijkers, die hebben zich rotgelachen. En een keer met Jerney kaagman wegens de playboy foto's en dat was in boulevard. De rest?
heb je screenprintjes waarop te zien is dat hij in overtreding was ? kun je altijd tegen hem gebruikenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:14 schreef Asmooh het volgende:
[..]
nope.
plus dan zou dr geen reden zijn voor een reputatie enzow..
En als diegene blijft dreigen kun je ook een leuke mail opstellen met iets van een provider op de hoogte stellen. Doet het ook altijd leukquote:Op donderdag 30 november 2006 12:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ghehe
naja ik hoor het vanzelf wel
> 16? pica'squote:Op donderdag 30 november 2006 12:14 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ach en dan nog, als ik een ip ban terrecht vind mag ik dat toch doen?
en tis een meisje
Deze ellende voor een week? Geef haar een ban voor eeuwig wegens het bedreigen van jou. En vertel haar dat er nog plaats is op de lagere school.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zal ik je wat vertellen, dr moeder stuurde zelfs de mail.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:45 schreef wonko het volgende:
[..]
Deze ellende voor een week? Geef haar een ban voor eeuwig wegens het bedreigen van jou. En vertel haar dat er nog plaats is op de lagere school.
Een week?!? Dit gaat over een ban van een week?!?!? Is het je zus en hebben jullie ruzie ofzo?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef Asmooh het volgende:
[..]
neequote:Op donderdag 30 november 2006 12:53 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Een week?!? Dit gaat over een ban van een week?!?!? Is het je zus en hebben jullie ruzie ofzo?
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:49 schreef Asmooh het volgende:
[..]
zal ik je wat vertellen, dr moeder stuurde zelfs de mail.
omdat dr dochter heeft zitten klagen
Al flikker je iemand van je site af zonder reden, het is jouw site, boeien.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:55 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
joh laat je niet gek maken, geef haar een langere ban door dit gedoe
jij bent er zeker van dat zij zich misdraagde, zij is akoord gegaan met de regels bij het aanmelden
ook dat,maar dan krijg je opeens te horen "misbruik van je status" en je kan de site niet runnen.. bla bla blaquote:Op donderdag 30 november 2006 12:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Al flikker je iemand van je site af zonder reden, het is jouw site, boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |