Ik vermoed dat de euro zo rond de $ 1.3000 zal bijven hangenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:16 schreef Arcee het volgende:
En gelijk meer dan 1 dollarcent omlaag naar $1.3169.
Hoe lang?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef Stuart het volgende:
Ik vermoed dat de euro zo rond de $ 1.3000 zal bijven hangen
Dan verwacht ik eigenlijk nog niet veel. Hoewel ik liever de dollar verder zie dalen verwacht ik dat het de rest van het jaar blijft schommelen; de euro zal dan (vermoed ik dus) iets doen rond de $ 1.2500quote:
Japan is de grootste koper van dollars.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:58 schreef gronk het volgende:
Want anders?
En weer 0.72 dollarcent verder omlaag naar $1.3097.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:16 schreef Arcee het volgende:
En gelijk meer dan 1 dollarcent omlaag naar $1.3169.
Zou de luchtbel klappenquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:19 schreef Arcee het volgende:
Slotkoers gisteren was $1.3303. Veel hoger heeft het de laatste 2 jaar niet gestaan.
Nadeel is dat export naar de VS slechter gaatquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:03 schreef Sloggi het volgende:
Wat is er zo nadelig aan het feit dat de dollar laag staat t.o.v. de euro?
Fluctuaties in de olieprijzen gaan harder dan die in de dollar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nadeel is dat export naar de VS slechter gaat
Voordeel is dat we de stijging van de Olieprijs minder mee krijgen.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nadeel is dat export naar de VS slechter gaat
Voordeel is dat we de stijging van de Olieprijs minder mee krijgen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_economie#Exportquote:Uitvoerpartners: Duitsland 25%, België 12.4%, GB 10.1%, Frankrijk 9.9%, Italië 6%, USA 4,3%(2005)
Bron?quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
Op het moment van posten: 1.3385. Bijna 1.34 dus
D'r was ook nog iets met aardgas en olie..quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:20 schreef Sloggi het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_economie#Export
De gevolgen voor de Nederlandse economie vallen dus mee, aangezien er niet zo veel naar de VS geëxporteerd wordt?
http://www2.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.net/nieuws/economiequote:
Volgens mij staat-ie exact zo hoog als gisteren:quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Eh..
www.xe.com en de ForEx exchange monitor voor mijn Google startpagina...
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:19 schreef Arcee het volgende:
Slotkoers gisteren was $1.3303. Veel hoger heeft het de laatste 2 jaar niet gestaan.
Vertel. Ik heb maar een jaartje economie gehadquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:59 schreef gronk het volgende:
[..]
D'r was ook nog iets met aardgas en olie..
Nou, dan hoef ik je toch niets uit te leggenquote:Op woensdag 21 maart 2007 23:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vertel. Ik heb maar een jaartje economie gehad.
quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:47 schreef gronk het volgende:
[..]
Nou, dan hoef ik je toch niets uit te leggen
Men klaagt niet dat de dollar laag staat, het gros gebruikt gewoon iedere stok die ze kunnen vinden om af te kunnen geven op de Duivel, Amerika.quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nee hoor, we zijn al lang aan deze koersen gewend de dollar kan best naar de 0,50 euro , kunnen we prima hebben. bedenk dat er ook grote voordelen zitten aan een extreem lage dollarkoers.
Ik vind het nogal grappig dat er altijd een groep mensen klaagt als de dollar laag staat, maar toen de euro laag stond klaagden diezelde mensen. gewoon een stelletje azijnzijkers imho. Iedereen profiteert hiervan, wat mij betreft gaan we echt naar de 0,50 euro voor een dollar. Gezien het verwachte rentebeleid een realistisch scenario.
Ik heb niets gezegd over slotkoersen...quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Volgens mij staat-ie exact zo hoog als gisteren:
[..]
Op dit moment 0.62 cent in de plus naar 1.3365.quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb niets gezegd over slotkoersen...
't Is een rampquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:16 schreef Arcee het volgende:
[..]
Op dit moment 0.62 cent in de plus naar 1.3365.
quote:
Dus je weet niet zeker of het een ramp is?quote:Op donderdag 22 maart 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:maar ik schud mijn hoofd in ongeloof en wanhoop
Jawel..dat zeg ik je tochquote:Op donderdag 22 maart 2007 11:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus je weet niet zeker of het een ramp is?
Welnee. Het gros gebruikt gewoon iedere stok die ze kunnen vinden om te kankeren.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Men klaagt niet dat de dollar laag staat, het gros gebruikt gewoon iedere stok die ze kunnen vinden om af te kunnen geven op de Duivel, Amerika.
He BHFH, heb je nog zo'n hendig sjieke auto gekocht?quote:Op donderdag 22 maart 2007 07:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
nee hoor, we zijn al lang aan deze koersen gewend de dollar kan best naar de 0,50 euro , kunnen we prima hebben. bedenk dat er ook grote voordelen zitten aan een extreem lage dollarkoers.
Ik vind het nogal grappig dat er altijd een groep mensen klaagt als de dollar laag staat, maar toen de euro laag stond klaagden diezelde mensen. gewoon een stelletje azijnzijkers imho. Iedereen profiteert hiervan, wat mij betreft gaan we echt naar de 0,50 euro voor een dollar. Gezien het verwachte rentebeleid een realistisch scenario.
Uit Japan!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 17:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He BHFH, heb je nog zo'n hendig sjieke auto gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |