Yep (hoewel, spannend...?), vanvond maar weer eens op stap. Is al weer n paar weken geledenquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:28 schreef LekkerApart het volgende:
En hoi terug..
Iemand nog spannende plannen voor de zaterdagavond??
Ik heb ook zes dagen deze week gewerkt, waarvan vandaag 10 uur. Toch ben ik vanavond nog een wedstrijd gaan rijden.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:45 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee!Merk dat ik best moe ben van 6 dagen in de week werken (48,5 uur totaal).... Beetje moe dus nu..
Dus vanavond rustig aan doen!
Jij zal het vast al beter gewend zijn. 48,5 uur in een week vind ik toch best watquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb ook zes dagen deze week gewerkt, waarvan vandaag 10 uur. Toch ben ik vanavond nog een wedstrijd gaan rijden.
klopt!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:15 schreef -Marjo- het volgende:
Tis rustig...
Nee toch!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt!
Misschien heeft men ineens een leven!
Heb net 5 weken nachtdienst in Den Bosch achter de rug. Dat was inclusief heen-en-terug aardig wat meer dan 48,5 uurquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jij zal het vast al beter gewend zijn. 48,5 uur in een week vind ik toch best wat
quote:
kussen?quote:Op zondag 3 december 2006 01:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had jouw hulp nodig, maar je bent alweer weg
Tegen de tijd van jouw post werd ik ook wakker... Na 6 uurtjes slaapquote:Op zondag 3 december 2006 12:19 schreef HMaster-II het volgende:
Even goede middag...![]()
Ik ben zelfs wakker
Slapendquote:Op zondag 3 december 2006 15:34 schreef Xilantof het volgende:
Nu even zien hoe ik de rest van mijn middag ga door brengen.
Behoorlijk ja. Ik was vanmiddag onderweg op de tandem ten oosten van Aken, tegen de wind in helemaal naar de kleine versnellingen. En dat terwijl een tandem normaal goed tegen de wind inrijdt.quote:Op zondag 3 december 2006 11:41 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
goeie morgen allemaal![]()
wat een storm buiten zeg...woeiiiiiii![]()
Eigen foutquote:Op zondag 3 december 2006 15:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
neuh... dat zal het niet worden. Heb vanacht wel lang geslapen...
Dat is balen...quote:Op zondag 3 december 2006 20:18 schreef HMaster-II het volgende:
Ben ook weer thuis sinds 19:35![]()
Pokkeweer onderweg![]()
Ben bijna verregend tijdens het tanken.. het regende gewoon onder de overkapping door... Sta je daar in je T-shirt....quote:
Even met de auto op en neer twee nachtjesquote:Op zondag 3 december 2006 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
Doe je goed!
Hoewatwaarmetwie-vertel!?!?!?!?!?!
Jaquote:
Waar je lekker loom van wordt en dus bijna de gehele rit ligt te slapen.quote:Op zondag 3 december 2006 20:30 schreef HMaster-II het volgende:
Maar de auto was wel lekker warm op 22 graden...![]()
Heerlijk soms he, zo'n chauffeurquote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Waar je lekker loom van wordt en dus bijna de gehele rit ligt te slapen.![]()
Ik was nog redelijk snel thuis dus
Geweldig!quote:Op zondag 3 december 2006 22:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Heerlijk soms he, zo'n chauffeur![]()
en ik heb je toegevoegd
Dat deed ik alquote:Op zondag 3 december 2006 23:35 schreef prupke het volgende:
ik heb pampers gekregen vandaag
inkoppen mag ..![]()
taart is prima voor mij dan he, zolang het maar geen vlaai is want dat vinnik niet lekkerquote:Op zondag 3 december 2006 23:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat deed ik al
Zeggeuh... Hier wel taart?
Alleen mokka lust ik nietquote:Op zondag 3 december 2006 23:39 schreef prupke het volgende:
[..]
taart is prima voor mij dan he, zolang het maar geen vlaai is want dat vinnik niet lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |